Ik las net iets over de Midi Fighter en het lijkt me wel een grappig dingetje. Iemand die hem heeft over er ervaring mee heeft? Website: http://www.midifighter.com/
Grtz!
Gewoon.
What do you think about Midi Fighter ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Is helemaal geen grappig ding. Voor controllerism is dit wel een enorm leuk apparaat. Vooral als je veel cue points nodig hebt is dit een enorm handig apparaat.
Ik aan het zien voor er eentje te kopen. Hij is speciaal ontwerpen door Ean Golden. Is een zogezegd DIY (Do It Yourself) pakket.
Mocht iemand hem kopen, vergeet ook niet in de djtechtools store ook je arcadebuttons te kopen, want die horen niet bij in het DIY pakket!!
Hee, deze kwam ik gisteren ook tegen. Ik dacht leuk apparaatje! Maar de prijs is wat minder leuk: $125 exclusief arcade knopjes.
User edit by Xurion on 20-06-2010 @ 17:43:21 (30%)
This is an old Topic
No new postings for 5.250 days. Post CommentThat would be 175 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.