Poster: Xtremer
Wat mij betreft (denk nog veel meer mensen), gaat dit totaal de verkeerde kant op. Dit soort vragen kun je kwijt in het korte vragen topic. Om nu iedere keer een nieuw topic te openen over een functie van een mixer is helemaal niet nodig.
Het lijkt wel of je een beetje aandacht te kort komt. Steeds nieuwe topics, steeds nieuwe DJ namen en accounts en dan heb ik het nog niet over hyves en je websites gehad. Ik doe wel een topic report, dit gaat gewoon nergens meer over.
Kerel doe geen moeite ik heb het allang gemarked staan... hij wil gewoon niet (lezen) luisteren... zoiest noemt men begrijpend lezen, maar daar doet Spacialm niet aan.
@ Specialm
Je hebt nog steeds mijn adviezen niet nagekeken, dus verwijs ik je voor de derde keer naar mijn eerdere post:
Poster: Helixon
1. Gebruik de zoek functie waar de Administrators heel veel coderings werkzaamheden aan hebben gehad.
2. Zoek eens in de Gearbase
3. Kijk eens op AboutDJ.nl
4. Zoek een op Google: KLIk
5. Maak niet iedere keer een nieuw topic open.. maak ook eens gebruik van het KVT (korte vragen topic)
6. Check je spelling:
7. Maak niet iedereen voor achterlijk uit...
8. wil je je hier niet aan houden klik dan hier
Succes met het uitzoeken. Als je hier op gekeken had had je nu de info, waar je of te lui bent om voor te zoeken, of je weet niet hoe je google moet gebruiken, allang gehad
dus zeg nu niet dat je de adviezen niet naar de wind in gooit, want dit is toch wel een heel duidelijk voorbeeld.
Wat mij betreft mag zoals ik al eerder zei, hier een slotje op