Mengpaneel Keuzen. (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

specialm    posted on 17-06-2010 22:25
Hoi mensen.

ik zit in twijfelen.

Tussen 2 mengpanelen. Wie kan me helpen.

Of Deze

Wie kan me helpen !

ik zit te twijfelen

What do you think about Mengpaneel Keuzen. ??

Vote :   

t-age    posted on 17-06-2010 22:30
ik zou voor de behringer gaan..
lijkt mij fijner
specialm    posted on 17-06-2010 22:37
Poster: t-age
ik zou voor de behringer gaan..
lijkt mij fijner

Waarom lijkt jou dat fijner als ik zo vrij mag vragen zit ook te twijfelen.
Phenix    posted on 17-06-2010 22:57
Had je hiervoor niet beter in je oude topic door kunnen gaan. Als iedereen een topic opent voor een nieuwe mixer die hij ingedachten heeft dan blijven de topics openen. Je had een topic geopent waarin je op zoek bent naar een mixer, daar had je gewoon in door kunnen gaan en deze vraag stellen.

Zie dit niet als een aanval, maar meer als een tip om het forum een beetje schoon te houden. Cool
http://www.djmillhouse.nl
specialm    posted on 17-06-2010 23:35
ja ik snap je millhouse.

maarja nu heb ik deze geopendt dus kan je hier gewoon mee door.

wat zou jou keuzen wezen dan.
Phenix    posted on 17-06-2010 23:43
Als ik puur naar de merken kijk, zou ik voor Behringer gaan. Aangezien dit merk toch iets bekender is dan McCrypt.
Maar verder ken ik beide mixers niet, dus qua feeling kan ik niets zeggen.

Je zou ook eens kunnen kijken naar de opties die zijn genoemd in je andere topic, wat qualitatief misschien wel betere opties zijn, alleen zullen deze iets meer kosten dan de 2 opties die je nu noemt.
http://www.djmillhouse.nl
specialm    posted on 18-06-2010 01:23
okew millhouse.
ArCee    posted on 18-06-2010 11:46
http://link.marktplaats.nl/343811421

Beter die doen voor 85 eurotjes kerel Cool
specialm    posted on 18-06-2010 12:11
nee maar ik zit tussen die 2 wie van welke vind je de beste.

hoef geen reloop.
Joep    posted on 18-06-2010 12:22
Waarom geen reloop?
Dat is kwalitatief veel beter dan Behringer of dat andere vage merk...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Vassilli    posted on 18-06-2010 12:23
Reloop is idd 100x beter dan die 2 c-merken......
Bootstrap    posted on 18-06-2010 12:25
Ik zou ook voor Reloop gaan, goede ervaringen mee. Ik snap niet helemaal dat je per se wil kiezen tussen deze 2 mixers. Misschien is het goed als je openstaat voor suggesties Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
LemonKick    posted on 18-06-2010 12:38
Mja zeker als je naar kwaliteit kijkt zit reloop in het middensegment ongeveer. Die mixers hoeven ook niet duurder te zijn dan de twee hierboven... Ik heb zelf een IQ2+ USB?en ben er best wel enthausiast over.

Als je MOET kiezen, ga mar voor de behringer, maar ik verwacht dat de levensduur van beide mixers niet zo gek lang zal zijn... is het niet in de faders, is het wel in de geluidskwaliteit of de potmeters.
Zoveel dingen aan een mixer die kunnen gaan kraken/piepen/vervormen.
Helixon    posted on 18-06-2010 12:44
Poster: specialm
nee maar ik zit tussen die 2 wie van welke vind je de beste.

hoef geen reloop.

Als je behringer hoger plaatst dan Reloop dan is er iets goed mis... Reloop is een veel beter dan Behringer. De EQ is veel precieser, en functioneert beter dan die van de behringer. dus heeft de Reloop meer kwaliteit.? Ik zou persoonlijk je adviseren beide mixers te laten zijn voor wat het is, en gewoon voor de reloop gaan.
hier heb je gewoon meer plezier van

Succes.
specialm    posted on 18-06-2010 13:05
omdat ik een reloop niet erg fijn vindt.

sorry voor de reloopsFans maar ik heb er mee gedraait en vond het eigelijk niet veel.

ik had er meer van verwacht
Vassilli    posted on 18-06-2010 13:05
Nou als je Reloop al niet fijn vind. Heel veel plezier met de Behringer/'Mccrypt' xD
Hampsink    posted on 18-06-2010 13:06
Ik snap ook echt niet waarom je tussen die 2 mixers twijfelt, als je voor 85 euro een VEEL betere mixer hebt met een Reloop... Gewoon voor die Reloop gaan Cool, heb hem zelf ook Winking my eye
User edit by Hampsink on 18-06-2010 @ 13:07:02 (2%)
specialm    posted on 18-06-2010 13:07
Poster: Vassilli
Nou als je Reloop al niet fijn vind. Heel veel plezier met de Behringer/'Mccrypt' xD

Ja ik heb er mee gedraait bij een vriend maar ik vond het niet echt wat.

maarja iedereen zo zijn eigen keus. Ik zat te denken tog aan de behringer. Die draait wel lekker ( een cameraad heeft hem ook )

Helixon    posted on 18-06-2010 13:17
Poster: specialm

Ja ik heb er mee gedraait bij een vriend maar ik vond het niet echt wat.

maarja iedereen zo zijn eigen keus. Ik zat te denken tog aan de behringer. Die draait wel lekker ( een cameraad heeft hem ook )

ga nog eens testen @ je lokale dj shop. lees reviews... voel, ruik, aai weetikveelwatjegaatdoen. maar ga niet meteen een oordeel maken wanneer je ??n keer ermee gerdraait hebt... misschien vind je het dit keer veel beter dan bij die vriend... maar voor dat geld kun je een veel betere mixer krijgen

succes
TH3llC    posted on 18-06-2010 15:46
waarom niet een gemini ps-828?
heb zelf goede ervaringen met gemini, heb er nu 2jaar 1 en werkt nogaltijd zoals de eerste dag dat ik hem had,
en hij is volgens mij beter als die behringen
en het gaat hier tussen een 3 en 4 kanaals..

als je nog wilt uitbreiden kan je beter een 4kanaals kopen
ElVrieso    posted on 18-06-2010 16:06
Oh en der bestaan ook nog andere merken hoor! Happy, laughing

Numark ofzo?

Misschien toch nog even verder kijken! Maar als jij zelf graag die Behringer wilt moet je die gewoon aanschaffen, iedereen geeft hier tips terwijl het eigenlijk lijkt alsof je het al weet.

Ik zou zelf ook voor de reloop gaan. (A)

Je kan ook een DJM-2000 kopen? :$
Bruno de Vries - @djelvrieso
specialm    posted on 19-06-2010 00:15
Kan een slotje op.
User edit by specialm on 19-06-2010 @ 00:45:21 (84%)
ArCee    posted on 19-06-2010 10:39
Hij vind een Reloop niet fijn draaien Cool
Je moet het wel ff tijd gunnen en van 1 x kun je niks zeggen.
Ik heb 11 jaar met mijn Behringer gedraait, en ik moet ook wennen aan het draaien met mijn Reloop, natuurlijk wel.
Werkt allemaal net ff anders als je gewend bent, maar als jij vraagt wat voor mixer jij zou moeten nemen proberen we je hier kwalitatief goede producten te adviseren.
Als je dan toch al gekozen hebt voor B merk 1 of B merk 2, vraag het ons dan niet.
Dan vraag je alleen maar bevestiging, maar geen advies.
Tot slot, als je de keuze hebt en je gaat voor 1 van de 2 die je zelf hebt uitgekozen kan ik alleen concluderen dat je niet ECHT een goede kijk op apparatuur hebt, maar goed, als jij geld wil verspillen, be my guest, maar niet over een half jaar weer aankomen, wij hebben gesproken?Cool
User edit by ArCee on 19-06-2010 @ 10:41:10 (54%)
Lucalicious    posted on 19-06-2010 11:02
ik zou voor de mccrypt gaan, ik ken die behringer, en das echt een hele slechte mixer
Bootstrap    posted on 19-06-2010 11:38
Volgens mij is die mccrypt n?g slechter hoor..

Nouja, veel plezier met je aankoop, het is niet onze keuze.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
specialm    posted on 19-06-2010 21:50
Poster: Lucalicious
ik zou voor de mccrypt gaan, ik ken die behringer, en das echt een hele slechte mixer

Ja ik zag hem staan.

ik ken mccrypt en daar ben ik een en al lof over. Behringer ken ik niet.

dus ik zie het wel.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

77 Users online: 5 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 7.594
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.967.824