Ik heb een klein vraagje in verband met deze mixer. Als je het knopje curve draait, volledig naar long, werkt deze niet volledig bij kanaal 2 en 3, bij kanaal 1 doet hij het wel.
Het is precies of het knopje ergens vanbinnen blijft hangen.
Iemand die hier ook ervaring mee heeft met deze mixer of me kan verder helpen?
Thanks !
What do you think about Reloop rmx 30 BPM ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Denk ik ook, als je het na 3 weken al hebt. Ik heb het na 2 jaar nog niet. Ik zou zeggen: Als je zeker weet dat het niet klopt, stuur dan even een mailtje naar de winkel waar je hem gekocht hebt en vraag wat ze voor je kunnen doen/of je even langs kan komen/of ze hem kunnen laten maken.
Het lag aan de crossfader.. Ik zet deze altijd in het midden (en gebruik deze eigenlijk niet) waardoor ik het vreemde effect kreeg. Heb nu de crossfader nog steeds in het midden staan maar de curve ervan op cut gezet.
Poster: main harder drukken? reloop contacten zou ik zeggen.. of even oli?n ofzo
Nooit of te nimmer met olie of contactspray aan de gang gaan, tenzij jij je mixer echt wil slopen. Op een avond draaien als noodoplossing, alla, maar daarna het probleem serieus aanpakken.
No new postings for 4.919 days. Post CommentThat would be 164 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.