Poster: Sandr
Ik heb een keer een autoradio gekocht als kado voor m'n vriendin. Radio erin gehangen maar toen ik er een cdtje in wilde doen lukte dit niet. Er zat nog een gebrande cd in van een andere gebruiker. En het was geen test cd of iets dergelijks want er stond van met stift een naam etc opgekalkt...
Poster: Prozei
net weer ff wat leuke presets gemaakt voor in me access virus ti
hier ff een voorbeeldje
Poster: feestbeest
Hoeveel kost zo'n Access Virus Ti eigenlijk?
Poster: Twizz
Kick erbij en je hebt een hardstyle hit
Poster: Prozei
Een virus ti desktop kost ?1700 en de virus?ti snow ?1000.
heb je een synthesizer,geluidskaart en effectenbak.
je kan zulke lieve geluidjes uit die synth halen maar ook geluiden die bruut schreeuwen
Poster: feestbeest
Pff, duur alleen wel ziekelijk vet!
Poster: Bootstrap
Zo, ik heb even geweldig nieuws te meldenAfgelopen zaterdag kreeg ik een berichtje op Twitter van DeepFM, dat ze mn 06 wilden hebben om ons (SinuZ) een voorstel te doen. 5 minuten later had ik de algemeen directeur aan de lijn die onze youtube filmpjes had gezien en ze erg vet vond. Hij wilde graag met ons persoonlijk een afspraak maken voor vandaag.
We zijn nu net terug van het gesprek met hem en de programmaleider (erg gezellig trouwens). Het is nu de bedoeling dat we 2 demootjes van een uur insturen in techhouse/minimal stijl en electro stijl. Deze mixjes worden binnenkort als guest mix uitgezonden in 1 van de bestaande programma's. Als het dan bevalt (wat zeer waarschijnlijk is volgens hun) krijgen we een wekelijkse show op DeepFM waarin we lekker ons eigen ding mogen doenWe moeten zelf ook wat presenteer werk doen, dus af en toe plaatjes aankondigen e.d. Als we willen kunnen we ook live shows vanuit hun studio doen.
Ik laat het hier weten als onze demo mixjes uitgezonden worden
Poster: timmy90
inderdaad...
ik heb zonet vuvuzelas besteld...
Poster: Bootstrap
Zo, ik heb even geweldig nieuws te meldenAfgelopen zaterdag kreeg ik een berichtje op Twitter van DeepFM, dat ze mn 06 wilden hebben om ons (SinuZ) een voorstel te doen. 5 minuten later had ik de algemeen directeur aan de lijn die onze youtube filmpjes had gezien en ze erg vet vond. Hij wilde graag met ons persoonlijk een afspraak maken voor vandaag.
We zijn nu net terug van het gesprek met hem en de programmaleider (erg gezellig trouwens). Het is nu de bedoeling dat we 2 demootjes van een uur insturen in techhouse/minimal stijl en electro stijl. Deze mixjes worden binnenkort als guest mix uitgezonden in 1 van de bestaande programma's. Als het dan bevalt (wat zeer waarschijnlijk is volgens hun) krijgen we een wekelijkse show op DeepFM waarin we lekker ons eigen ding mogen doenWe moeten zelf ook wat presenteer werk doen, dus af en toe plaatjes aankondigen e.d. Als we willen kunnen we ook live shows vanuit hun studio doen.
Ik laat het hier weten als onze demo mixjes uitgezonden worden
Poster: Tekhead
-3, verbieden die kuttoeter,word daar helemaal onnozel van
Poster: timmy90
haha, ik kom wel op een avond onder u raam is toetere...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.