Poster: Dolivieira
Net een Akai APC20 gekocht. Effe kijken of het wat is.
Poster: T-to-the-Jhet ging puur om de problemen van een filmpje posten van de gene boven mij!
Dus dat is 8 uur in nederland!
Poster: T-to-the-J
- Illegal -
EDIT: WTF, ik probeer een filmpje in te voegen en ik krijg dit hier boven??
Dus dat is 8 uur in nederland!
Poster: main
jep
en komt floris dan meteen mee? voor z'n logitech setje?
maandag krk rp 5 g2's halen bij de feedback in utrecht
maandag ?bij de feedback in utrecht
Poster: -FLoriZ-
Moet nog even kijken. Woon jij btw dicht bij een station ofzo? Want dan pak ik de trein even, geen gezeur met ouders enzo die weer snel terug willen.
Poster: Esmee
ideetje van wytse:
Als de meeting niet door gaat zondag... dan komen we toch met zn allen naar jouw verjaardag zondag?
Helaas vinden mn ouders dat gok ik niet zo'n leuk idee
is dindsdag wel gewoon open toch?
Poster: -FLoriZ-
Moet nog even kijken. Woon jij btw dicht bij een station ofzo? Want dan pak ik de trein even, geen gezeur met ouders enzo die weer snel terug willen.
Poster: niiicola
Nah, niet de trein, dan moeten we treinkaartjes en busstripdingen betalen. Anders vraag ik wel me vader of hij ons misschien volgend weekend wilt brengen, blijven we daar ff chillen in de middag en gaan we rond 5en weer terugMits dat allemaal gaat werken (en Ka?n ons wel een middag in z'n huis wilt hebben
)
@Hoppie: Esmee zelf
Leuk! Post je binnenkort weer een nieuwe booth, met je nieuwe hp en x1 en apc20?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.