Poster: Sunrise8
Nu kan ik weer een tijdje vooruit en beginnen met nummertjes maken
Wel erg als je bedenkt dat je bijna 10.000 euro aan studio gear hebt staan als 18 jarig 'knulletje'
Poster: feestbeest
Ik ben aan het kijken voor een Platen tas voor me cd mappen, weet me god niet wat ik moet gaan kopenIk denk dat het een UDG Trolly delux wordt.
Poster: Sandr
En eigenlijk helemaal erg als je bedenkt dat je nu pas gaat beginnen met nummertjes maken
Poster: Seca
Ik ben aan het denken om een externe harde schijf te kopen, om al mijn muziek op te slaan omdat mijn laptop+pc harde schijven bijna vol steken.
Heeft er iemand een gedacht van,?wat een goed merk is voor externe harde schijven?
Ik zou zo een 1 a 1.5TB willen hebben en voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Of is het ok als ik gewoon naar een winkel ga en zomaar een externe meeneem?
Hmm, ik wil wel iets stylisch en vind die strepen erop niet echt nice. Ik weet nu bijna zeker dat het een van de aanbiedingen gaat worden op b*x dus voor 80 euro een UDG trolly deluxe en dan nog welke kleur! Het liefst zwart maar die vind ik echt te duur 160 euro ofzo. Dus bronce leger normaal of dessert.
Poster: Outsider
Die UDG trolley ziet er idd beter uit. maar daar passen never nooit 2x UDG 280's inDus dat was geen optie voor mij
Poster: Snoey
Me vriendin noemt hem groen :S Heb die hele set in die kleur.
Wooow, wait guy's jullie zeggen dat in de UDG Slingbag Trolley Deluxe geen 2 slappa mappen van 240 passen?
Poster: Yvaroz
ik dacht gister avond nog even snel nero te installeren,
maar natuurlijk?loop?je dan altijd tegen?een vraag aan,
ik hoorde dat je van de cd die je brand gelijk een playlist kan maken, hoe moet ik dat doen dan?
Poster: Mixt-Ape
Enkel UDG, de rest is brol...
Poster: Tekhead
Wat zeg jij nu ? Denk dat Slappa (voor cd's uiteraard) beter is dan UDG, en vooral ook veel mooier.
Poster: DjVictorF
Volgensmij heeft hij het over de trollies![]()
Wat is ANW een hopeloos vak zeg, echt het gaat weer eens helemaal nergens over..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.