hee, Ik wil misschien binnekort een draaitafel kopen maar weet niet welke maar met mijn budget (rond de 200) heb ik er al 3 kunnen vinden. 1. JB Systems q30 mk2 2. jb systems t2 3. jb systems t3. Iemand ervaring of tips mee? Ik hoor het graag.
Groeten, Bastian.
What do you think about Welke draaitafel? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kijk een naar de Citronic Pd-45. Voor iets boven de 300 euro is hij nu al verkrijgbaar bij de feedback. Dat is tot nu toe de laagste prijs in NL die ik heb gezien voor een Super Oem draaitafel (op de BST ofzo na :P).
kijk het is zo. Ik ben pas beginnend vinyl dj en voor mij zijn platen al duur genoeg maar wil wel toch goeden aandrijving en kies daarom waarschijnlijk voor de reloop, jb of de stanton.
ook als je problemen hebt met je mixer... heb bijvoorbeeld 2 x phono in en 5 x line in... als ik dus een 3e draaitafel wil dan zou hij een line out moeten hebben anders heb ik niet genoeg ingangen. Vraag me af of de geluidskwaliteit verschillend is tussen de phono en de line uitgang
Kom net van de winkel vandaan en het is geworden: De Reloop MD-4000 (zwart). Morgen gaan we sinterklaas vieren dus dan krijg ik hem echt ik zal dan wel nog ff een nieuwe foto uploaden.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.017 days. Post CommentThat would be 233.9 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...