maakt de prijs ook nog uit? en wil je hem actief of passief aansluiten? ik heb namelijk even lopen zoeken voor je (zo ben ik weer
) en heb wel een paar leuke gevonden:
DAP X-15B (kan zowel passief als actief aangesloten worden) 400 Watt --> 225 euro
Sinn7 Dersub 10 (is welliswaar 200 Watt, maar de prijs is aantrekkelijk) --> 259 euro
Gemini GVX SUB 12p (Merk is wat minder, maar volgens mij goed te doen) 300 Watt --> 359 euro
Gemini GVX SUB 15p (Dit is het grotere broertje als je nog meer vermogen wilt) 400 RMS, 1600 PIEK --> 365 euro
Dit zijn allemaal subs die je actief aansluit, met passief zijn er natuurlijk ook genoeg mogelijkheden
Nog steeds blijf ik van mening dat de KRK voldoende laag levert, want hij dreunt echt hard door. Daarnaast zal de KRK speaker ook het mooiste en zuiverste geluid geven tov bovengenoemde
Voor een kamer van 7x5 heb je in principe genoeg aan de 225 Watt van KRK. Ik heb nu de RP 6 + RP 10s in een kamer van 6x4 staan. Ik gebruik ze voor het DJ'en en niet voor producen. Mijn KRK staan op 50% en de sub staat op 25% en nog voel je de bass flink. Ik heb hem natuurlijk ook even getest op ong. 80% en toen begon zowat een aardbeving in mijn slaapkamer (lichtelijk overdreven
), maar hij kan echt hard genoeg.
Je zou voor de zekerheid eens langs kunnen gaan in een winkel waar je deze kunt beluisteren