ik heb een vraagje, sedert kort nieuwe naaldjes gestoken en op mijn ene kanaal gaat de bas veeel minder dan op mn ander kannaal (eerst heb ik gekeken of het de naalden niet waren, door ze van mn ene platendraaier op ander te plaatsen, probleem blijft. dan heb ik ze eens getest met gewone vinyl en daar zijn de bassen van kanaal 1 & 2 gelijk dus ligt het ook nt aan mijn mengpaneel...) waar zou ik de oplossing kunnen vinden?
What do you think about Traktor probleempje (audio 4) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hehe je bedoeld timecode? daar heeft de bas die je hoort niks met je naalden te maken! want je platen zenden een timecode signaal geen muziek... Je muziek zet traktor erop... De bas van je interne mixer staat waarschijnlijk gewoon af
idd probleempje opgelost... zover had ik nog niet gekekn (omdat ik normaal nooit aan de knopjes binnen traktor kom...) thx voor de snelle serviceeeee!
This is an old Topic
No new postings for 5.361 days. Post CommentThat would be 178.7 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.