Pro
+ Nederland 010
Zoals jullie weten heb ik sinds een aantal maanden Traktor Scratch Duo. En het systeem werkt eigenlijk perfect als ik in timecoded mode draait. Daar heb ik tot nu toe weinig problemen. Ook heb ik een Kontrol X1 aangeschaft. Maar als ik hem gewoon in normale Traktor mode zet in mijn Setupwizard. Dan springt die iedere keer weer in Scratch mode.?Het komt wel eens voor dat ik hem stand alone wil gebruiken. Dus dat ik kan playen en cueen zonder gebruik te maken van mijn CDJs of TTs.?Playen lukt dan wel maar de cue knoppen op mijn X1 werken dan niet. Weet iemand wat ik moet doen om het in mijn instellingen zo kan zeten dat ik vanaf de X1 gewoon kan werken zonder timecoded??
Ook?vraag ik me af dat je naast Traktor?Scratch Duo ook Traktor LE kan?runnen op een PC of Mac??Dus niet allebei de programma`s te gelijk maar wel dat ze allebij op de zelfde computer staan. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Pro
+ Nederland 010
Ja dat heb ik ook heb ik daar aangeven dat ik geen timecode wil gebruiken. Dabn doet die het ff wat ik hem vraag. Maar nog springt die terug.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s