Poster: Esmee
slamdj
&
wintermagazine
en ik bestel dus ook bij bax-shop
Poster: Roalin
slamdj is maar 2,5%, jammer.. :p
dus denk dat die andere meer is!
Poster: Bramm14
Hej,,
Ik koop mn spulle vaak bij licht-geluid
Goeie site met snelle levering..
Poster: VinceCortez
Ik koop mn gear?bij ::::
[knip]
Mocht ik iets zoeken qua gear hop ik altijd tussen deze 4 en kijk waar ie t goedkoopst is.
Musicstore is vaak scherp met zn prijzen moet ik zeggen , en snelle levering !
Poster: Cyspoz
Soms wil ik iets zien en uitproberen, dan ga ik eigenlijk altijd naar Feedback en koop ik het daar. Bax-Shop en New-Line zitten voor winkel bezoeken te ver weg.
Ik koop meestal bij New-Line of Bax-Shop. Allebei goede winkels met een goede service. New-Line lijkt echter stil te staan, vooral als je meer digitaal gaat DJ-en heeft Bax-Shop veel meer op het gebied van Midi Controllers en Producing hardware/software.
Ik vind het trouwens mooi om te zien hoe Bax-Shop als zo'n beetje de enige lijkt te begrijpen hoe je een webshop online moet draaien en daar zeer vooruit strevend in is. Ik ken echt geen ??n winkel die op hetzelfde niveau bezig is, zelfs niet buiten deze branch.
Soms wil ik iets zien en uitproberen, dan ga ik eigenlijk altijd naar Feedback en koop ik het daar. Bax-Shop en New-Line zitten voor winkel bezoeken te ver weg.
Poster: AdenFarleigh
...Zitten hier niet echt DJwinkels in de buurt dak weet?...
Ik woon bij Eindhoven.....
Poster: Bramm14
Hej,,
Ik koop mn spulle vaak bij licht-geluid
Goeie site met snelle levering..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.