cd's all round dj (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

main    posted on 04-06-2010 17:55
mede dj's

ik had een vraag over cd's met betrekking tot allround dj's.
ik moet zaterdag (komende) voor het eerst in een caf? draaien (5 uur lang), nu heb ik hier nog geen cd's voor (behalve nope is dope 7, tijdens het uur dat het een beetje hard gaat en heel misschien tussendoor een nummertje).
ik heb dus 7 cd's over die ik nog kan branden (daarna is mijn cd spindel op, ik ga morgen ook meteen een nieuwe bestellen)
wat raden jullie mij aan erop te branden? en is dit wel genoeg? dus een totaal van 9 cd's voor 5 uur all round draaien.

groetjes!

dj's!

ik moet zaterdag en volgende week vrijdag en zaterdag weer draaien in dat caf?, ik heb dus een week de tijd om nog lekker wat apresski en cafe muziek te verkrijgen, iemand goeie tips voor all round cd's? (behalve hitzone e.d.) die je gewoon MOET hebben?
User edit by main on 26-07-2010 @ 15:18:35 (51%)

What do you think about cd's all round dj ??

Vote :   

Joep    posted on 06-06-2010 15:51
Goed gedaan!
Veel succes dan, we horen het wel van jeWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
main    posted on 06-06-2010 15:57
dankje! als ik t belletje heb gehad schrijf ik t hier wel eventjes!

edit: als iemand nog goeie cd's e.d. weet voor all round dj's die je gewoon MOET hebben, dan hoor ik dat graag!
User edit by main on 06-06-2010 @ 19:44:22 (100%)
main    posted on 26-07-2010 15:18
startpost aangepast:

dj's!

ik moet zaterdag en volgende week vrijdag en zaterdag weer draaien in dat caf?, ik heb dus een week de tijd om nog lekker wat apresski en cafe muziek te verkrijgen, iemand goeie tips voor all round cd's? (behalve hitzone e.d.) die je gewoon MOET hebben?
Bartjens    posted on 26-07-2010 16:52
- Ich liebe Apres Ski, zit vaak een mix-cd bij en een unmixed cd met de bekende feest nummers.
- Mega Apres Ski Party, altijd goed?voor de remixen van de bekende meezingers
- de Foute Cd's Van Q-music staan ook altijd leuke dingen op.
- Party Party cd's, ook van alles wat, altijd succes Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Estacy    posted on 26-07-2010 18:06
nu we hier toch over bezig zijn: ik zoek dus compilatie CD's met echte knallers erop (denk aan 60's t/m Nu) nou heb ik de 80's en 90's wel een heel eind, maar de rest niet echt. denk aan bekende meezingers/dansplaten. alle bekende house/trance nummers die heb ik wel.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gerhard    posted on 26-07-2010 19:00
360 Graden van het feestteam,polonaise (albums), album van Starkoo. En wat ik zelf altijd doe is even de laatste apres ski hut cd downloaden en dan de goeie nummers er uit halen en daar het orgineel van kopen.

This is an old Topic

No new postings for 5.352 days.
 Post CommentThat would be 178.4 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

202 Users online: 19 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 14.634
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.269.699