Ik vroeg mij af of waar ik eventueel mijn technics sl 1210 zou kunnen laten repareren, bij de 1 moet de toornarm vervangen worden (denk ik) en bij de ander de RCA kabels. Maar ik heb echter geen idee waar ik dat zou moeten laten doen en niet zo'n zin om zelf te gaan solderen aangezien ik daar amper tot geen ervaring mee heb.
What do you think about Technics reparatie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
RCA kabels vervangen is niet zo moeilijk. Beschrijving staat op de site. Lead heeft het piekfijn uitgelegd. Maar toonarm vervangen is een andere verhaal. Heb je daar geen verstand van dan is het maar een wordt en dat is afblijven. Kijk eens op de technics site voor meer info. Waar je hem kan brengen. ?
sl's zijn bij de leverancier in nederland niet langer te koop (bron: new-line), dus ik weet niet of je van technics zelf veel ondersteuning gaat kunnen krijgen...
Idd, ga anders naar een panasonic dealer die nemen die wel in huis. Het vervangen van een toonarm zijn genoeg filmpjes van op youtube, tik even deze link
Ik weet dat mijn Pioneer cdj 800 reparatie, laser met motor eraan vast, me 140 euro kostte, dat is vrij scherp, dus als je wil kan je het nummer van deze )particuliere) reparateur wel geven via pm.
Da moet ge echt nog nooit gedaan hebben ofzo he, vraag iemand die da gedaan heeft om tips en ge kunt da makklijk zelf...
Heb men twee technicse ook helemaal opgemaatk en gespoten maand geledne, en de toonarm is volledig uit elkaar geweest en is nu perfect afgesteld. Ging echt gemakkelijk moetk eerlijk zeggen...
Kan je laten repararen bij technics-sl reparatie in amsterdam: www.technics-sl.webs.com
snelle en niet al te dure reparatie. Laatst twee sl's bij laten opknappen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.935 days. Post CommentThat would be 164.5 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...