Ik heb een American audio sdj 1 en ik vroeg me af of ik hier een timecode systeem op kon aansluiten. Ik heb toch al wel wat zitten google'en maar niet echt iets gevonden.
Mijn American audio speelt op sd cards. Zou het dan bijvoorbeeld genoeg zijn om van de cd een iso bestand te nemen en op zo'n sd card speler te zetten?
Dit denk ik niet maar heeft iemand een oplossing of idee?
Groetjes
What do you think about Sd card speler met timecode? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ikzelf werk met Denon F-300. Deze spelers hebben een USB en een kaartlezer. Maar helaas speelt hij alleen muziekbestanden af en geen iso. Ik denk dat dit ook geldt voor jou American Audio SDJ-1.
iedereen weet dat hier heel subtiele manieren voor zijn om het toch uit te proberen h? . Je kan er toch niets mee doen als je geen soundcard hebt . Of de trail versie downloade ?
traktor niet rippen naar mp3!!! als je de timecode gaat comprimeren met een codec ga je belangrijke informatie verliezen die jij misschien niet gaat horen, maar de software wel nodig heeft om deftig te werken.
Als je dit al wil doen moet je de geluidsbestanden (je kan de laatste versie van de timecode trouwens downloaden vanop de site van NI) kopieren van de cd in wav of aif zodat je geen kwaliteit verliest. je kijkt snel tegen een 300MB aan.
Gewoon de WAV file van de NI site downloaden en op een kaartje zetten, hoort geen enkel probleem te zijn om hiermee een timecode systeem aan te sturen
This is an old Topic
No new postings for 5.364 days. Post CommentThat would be 178.8 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.