Verkopen van NI producten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

qntr0l    posted on 31-05-2010 13:02
Beste mensen,

Ik heb jullie hulp nodig bij het verkopen van mijn TSP pakket. Goed, ik heb de deal dus gemaakt met iemand, daar zit het punt niet.

Nu moet ik alleen mijn serial beschikbaar stellen en moet die dus van mijn naam af. Heeft iemand hier ervaring mee met hoe dit gaat, wat ik moet doen, hoelang dit duurt etc? Ik wil het pakketje namelijk zo snel mogelijk weg hebben.

Mensen die ervaring hebben met de verkoop van een dergelijk pakket?

What do you think about Verkopen van NI producten ??

Vote :   

Camino    posted on 31-05-2010 15:36
Je kan 2 actieve serials tegelijk hebben dus je kan hem gelijk al doorsturen. en voor je serial van je computer af te halen en hem op een andere naam te zetten volstaat het om een support ticket te versturen via de service center
qntr0l    posted on 31-05-2010 15:38
Poster: Camino
Je kan 2 actieve serials tegelijk hebben dus je kan hem gelijk al doorsturen. en voor je serial van je computer af te halen en hem op een andere naam te zetten volstaat het om een support ticket te versturen via de service center

Daar was ik inderdaad al achter dat het via support? moest. Weet jij hoelang dit ongeveer duurt? Ik heb gisteren (ja ik weet het, zondag) het zaakje verstuurt. Wanneer kan ik reactie verwachten?
Camino    posted on 31-05-2010 15:40
Toen ik van laptop veranderde duurde dit ongeveer 3 dagen
qntr0l    posted on 31-05-2010 15:41
Poster: Camino
Toen ik van laptop veranderde duurde dit ongeveer 3 dagen

Kijk aan, ik moet dus eventes rustig afwachten. Ik stuur het zaakje nu ook gewoon op, dan kan diegene van mijn account gebruik maken (ik heb momenteel toch geen andere NI producten).

This is an old Topic

No new postings for 5.376 days.
 Post CommentThat would be 179.2 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

214 Users online: 15 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 33.846
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.900.868