De Late Leeuw Deel 39 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

Mathiz    posted on 10-06-2010 17:28
oei dan hebben de geschiedenis leerkrachten me vroeger iets fout geleerd ?
Tekhead    posted on 10-06-2010 17:34
Het valt op hoe de zogezegd zichzelf noemende democraten,andersdenkende proberen af te schilderen als idioten en criminelen, als andere partijen het al jaren verprutst hebben, en alle problemen als een fait d'hivers afschilderen krijg je eens het deksel op de neus. En leer er maar mee leven dat Nederland nu ook verketterd wordt in Europa, net als Vlaanderen. Zielig dus
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Jorrit    posted on 10-06-2010 17:37
Voor zover ik weet is het ook daadwerkelijk crimineel om een bewoner van deze planeet de beperken in haar/zijn godsdienstvrijheid. En ik dacht ook dat het niet zo tof meer was om mensen zonder proces op te sluiten. Ik dacht ook dat het verboden was mensen zonder proces uit te zetten...

Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben... verlicht mij!
Mod edit by Jorrit on 10-06-2010 17:38 (2%)
Boyd    posted on 10-06-2010 17:38
Poster: Vassilli
Welke heb je gekocht?

Canon 50D met tamron 17-50 f2.8.

Werkt helemaal super.
mrmagix    posted on 10-06-2010 17:39
Poster: DjVictorF

Mmm, ze hebben nu een soort studie aanbod die tot 7 september geldt (160 euro korting)! Even kijken of dat ook zo is voor middelbare scholieren!

Als je een oude pc binnenbrengt (hoeft niet meer te werken) krijg je ook korting! Dat was toch bij mij zo...
Ik denk wel dat je voor de studentenkorting moet bewijzen dat je hem nodig hebt voor het school. Mijn school was bijvoorbeeld ingeschreven in de apple verdeler dat we enkel het inschrijvingsdocument moesten laten zien en we kregen de korting.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Tekhead    posted on 10-06-2010 17:44
Poster: Jorrit
Voor zover ik weet is het ook daadwerkelijk crimineel om een bewoner van deze planeet de beperken in haar/zijn godsdienstvrijheid. En ik dacht ook dat het niet zo tof meer was om mensen zonder proces op te sluiten. Ik dacht ook dat het verboden was mensen zonder proces uit te zetten...

Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben... verlicht mij!

Het is nog meer crimineel om mensen die niet hetzelfde geloof hebben als de doekjes, om te brengen met bommen of messen of revolvers, om de handen af te hakken die je te eten geven, en zo kan ik nog wel even doorgaan
Jorrit    posted on 10-06-2010 17:47
Oke, dus de 'Ja, maar hij begon' clausule treed in werking, in samenwerking met generalisering 2.0...?

Dit is echt net zoiets als zeggen: Deze duif poepte op m'n hoofd, dus alle duiven zullen er wel een sport van maken mensen op hun hoofd te poepen.
Vassilli    posted on 10-06-2010 17:54
Poster: Boyd

Canon 50D met tamron 17-50 f2.8.

Werkt helemaal super.

Da's een hele mooie camera idd! Leuke hobby fotograferen doet het zelf ook graag!
Tekhead    posted on 10-06-2010 17:54
Ach Jorrit, ooit, misschien ooit zal je het eens begrijpen, en zal je mss iemand anders zijn gedacht eens respecteren, en dan bedoel ik niet mijn gedacht, want ben helemaal geen rechtse rakker. Maar ga eens in de echte probleemwijken en ghetto's wonen dan begrijp je mss die mensen hun keuze voor de PVV. Ik woonde vroeger in de rijke rand en toen ik in de grootsteden elke dag moest zijn, begreep ik ze snel,moet je ook doen voor je hier telkens mensen de grond inboort die niet dezelfde pol. gedachte hebben als jij.
No hard feelings Pal Cool
main    posted on 10-06-2010 17:58
ik woon in de 'rijke' buurt van zeist en ik ben ook gewoon voor de pvv..
puur door het uitgaan eigenlijk, springen bepaalde irritante mensen er toch iedere week uit die het IEDERE week verkloten..
Jorrit    posted on 10-06-2010 18:00
Ik zeg ook niet dat er geen probleem is hoor, maar Wilders heeft daar geen oplossing voor.

Mohammed op het HBO die ambities heeft wordt over een kam gescheerd met de kutmarokkaantjes, die inderdaad hinderlijk zijn. Maar is de oplossing dan de Koran verbieden, hoofddoekjes belasten en mensen uitzetten? (wat allemaal tegen je grondrecht ingaat overigens)

Ik ben niet iemand die z'n kop in het zand steekt, maar ik denk dat er een duurzamere oplossing moet zijn dan dit. Dit zorgt alleen maar voor meer spanning en haat.
Tekhead    posted on 10-06-2010 18:04
daar ben ik het volledig mee eens, maar het moet wel van 2 kanten komen en dat is nu net wat er niet gebeurd. Kga nu ff eten op restaurant, m'n vrouwtje verjaard.
Vassilli    posted on 10-06-2010 18:05
Gefeliciteerd Tek!
walteur    posted on 10-06-2010 18:10
laat het smaken, waar ga je op resto als ik vragen mag?
Karnivale of Terrae? nene grapje terzijde Cool
mrmagix    posted on 10-06-2010 18:13
Mc. Do!
Hier ist rode kool me worst ?x^D. Ben dus wel beetje jaloers op Tek :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
DjVictorF    posted on 10-06-2010 18:38
Poster: Vassilli

de Macbook Pro heeft:
Aluminium behuizing
Sd kaart slot
Firewire
Verlicht toetsenbord

Voor de rest zijn ze hetzelfde!

Is hij zijn geld meer waard? Of kan ik dan toch beter voor de Apple MacBook gewoon gaan.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 10-06-2010 18:42
tja, daarom wil ik ook wel graag deze regel:
buitenlander en in de eerste paar jaar (stuk of 5) in aanraking met justitie voor een degelijk misdrijf (dus niet zonder licht fietsen o.i.d.) dan meteen t land uit.

ik weet dat dit een discussie op gaat roepen.. wil ik niet.
dit is mijn standpunt.
Vassilli    posted on 10-06-2010 18:46
Poster: DjVictorF

Is hij zijn geld meer waard? Of kan ik dan toch beter voor de Apple MacBook gewoon gaan.

Hij is dubbel en dwars zn geld waard, het scheelt maar iets van 150 euro (?) Helemaal het verlichte toetsenbord + Firewire is erg handig. En de Pro voelt wat sterker aan dan de Macbook.
Estacy    posted on 10-06-2010 18:50
Poster: Tekhead
Maar ga eens in de echte probleemwijken en ghetto's wonen dan begrijp je mss die mensen hun keuze voor de PVV.
  ?wel iets minder dat de meeste PVV stemmers helemaal geen last hebben van massa imigratie enzo. Sterker nog, in Volendam wordt heel veel PVV gestemd. er wonen 300 moslims... van de 30.000 inwoners.?

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FML    posted on 10-06-2010 19:26
Ik zeg ook niet dat er geen probleem is hoor, maar Wilders heeft daar geen oplossing voor.

Mohammed op het HBO die ambities heeft wordt over een kam gescheerd met de kutmarokkaantjes, die inderdaad hinderlijk zijn. Maar is de oplossing dan de Koran verbieden, hoofddoekjes belasten en mensen uitzetten? (wat allemaal tegen je grondrecht ingaat overigens)

Ik ben niet iemand die z'n kop in het zand steekt, maar ik denk dat er een duurzamere oplossing moet zijn dan dit. Dit zorgt alleen maar voor meer spanning en haat.

Gast jij hebt duidelijk niet goed willen/kunnen lezen. PVV zegt niks over Nederlanders ( dus ook die marokaan die zijn HBO heeft ) maar een stop op imigratie uit Islam landen.

Als jij stemt op de persoon ben je gewoon dom , het gaat immers om de partij.
het geeft een h??l duidelijk signaal af dat er zo veel gestemd word op een partij zoals dat. In moeilijke tijden kiest de mens de extreemste uitweg. maar een discussie tussen PVDA of PVV gaat niemand winnen zo dus dit kabinet is gedoemd om te falen en dat zal dus ook gebeuren.

Ik heb NIET gestemd uiteraard!

http://stemniet.nl/

@ iedereen!

negers over 1 kam scheren doe je niet
Marokanen over 1 kam scheren doe je ook niet!
maar een PVV stemmer over 1 kam scheren dat mag!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 10-06-2010 @ 19:31:49 (16%)
Jorrit    posted on 10-06-2010 19:34
Gast jij hebt duidelijk niet goed willen/kunnen lezen. PVV zegt niks over Nederlanders ( dus ook die marokaan die zijn HBO heeft ) maar een stop op imigratie uit Islam landen.

Gast? Gast wat? Ik heb niet met je geknikkert, dus je noemt me ook geen gast.

Lees het PVV programma even door. Als Mohammed op het HBO een Islamiet is, is hij net zo goed de l*l. ?

Als jij stemt op de persoon ben je gewoon dom , het gaat immers om de partij.

Volgens mij gaat het hier om standpunten, niet mensen?
main    posted on 10-06-2010 19:34
+1 voor die laatste regel:
negers over 1 kam scheren doe je niet
Marokanen over 1 kam scheren doe je ook niet!
maar een PVV stemmer over 1 kam scheren dat mag!
FML    posted on 10-06-2010 19:35

Gast? Gast wat? Ik heb niet met je geknikkert, dus je noemt me ook geen gast.

Lees het PVV programma even door. Als Mohammed op het HBO een Islamiet is, is hij net zo goed de l*l. ?

Volgens mij gaat het hier om standpunten, niet mensen?

Ikga niet met zo'n ongelooflijk dom iemand in discussie.

Komt vast overhand van een MOD EDIT nu he!

Ik reageer zo omdat jij zo diebiel op 'gast' reageerd
User edit by FML on 10-06-2010 @ 19:37:57 (28%)
Jorrit    posted on 10-06-2010 19:37
Poster: Luni-B
Ikga niet met zo'n ongelooflijk dom iemand in discussie.

Zodra je iemand dom noemt, of aanspreekt met 'gast', heeft iets ook weinig meer met een discussie te maken.
FML    posted on 10-06-2010 19:39
Een fatsoenlijke Moderator die zijn verantwoording kent zou ook fijn zijn.

Ik kwam hier om wat te leren over Dj'en echter is het alleen maar gezijk op dit forum de balle!

wat misselijk zeg krijg je gewoon een rode vlag omdat een mod het niet met je eens is hahahahaha. de komende tijd zie je me hier niet meer hoor Happy, laughing

User edit by FML on 10-06-2010 @ 19:43:27 (100%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

71 Users online: 4 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 16.029
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.205