Poster: Vassilli
Welke heb je gekocht?
Poster: DjVictorF
Mmm, ze hebben nu een soort studie aanbod die tot 7 september geldt (160 euro korting)! Even kijken of dat ook zo is voor middelbare scholieren!
Poster: Jorrit
Voor zover ik weet is het ook daadwerkelijk crimineel om een bewoner van deze planeet de beperken in haar/zijn godsdienstvrijheid. En ik dacht ook dat het niet zo tof meer was om mensen zonder proces op te sluiten. Ik dacht ook dat het verboden was mensen zonder proces uit te zetten...
Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben... verlicht mij!
Poster: Boyd
Canon 50D met tamron 17-50 f2.8.
Werkt helemaal super.
Poster: Vassilli
de Macbook Pro heeft:
Aluminium behuizing
Sd kaart slot
Firewire
Verlicht toetsenbord
Voor de rest zijn ze hetzelfde!
Poster: DjVictorF
Is hij zijn geld meer waard? Of kan ik dan toch beter voor de Apple MacBook gewoon gaan.
Poster: Tekhead?wel iets minder dat de meeste PVV stemmers helemaal geen last hebben van massa imigratie enzo. Sterker nog, in Volendam wordt heel veel PVV gestemd. er wonen 300 moslims... van de 30.000 inwoners.?
Maar ga eens in de echte probleemwijken en ghetto's wonen dan begrijp je mss die mensen hun keuze voor de PVV.
Ik zeg ook niet dat er geen probleem is hoor, maar Wilders heeft daar geen oplossing voor.
Mohammed op het HBO die ambities heeft wordt over een kam gescheerd met de kutmarokkaantjes, die inderdaad hinderlijk zijn. Maar is de oplossing dan de Koran verbieden, hoofddoekjes belasten en mensen uitzetten? (wat allemaal tegen je grondrecht ingaat overigens)
Ik ben niet iemand die z'n kop in het zand steekt, maar ik denk dat er een duurzamere oplossing moet zijn dan dit. Dit zorgt alleen maar voor meer spanning en haat.
Gast jij hebt duidelijk niet goed willen/kunnen lezen. PVV zegt niks over Nederlanders ( dus ook die marokaan die zijn HBO heeft ) maar een stop op imigratie uit Islam landen.
Als jij stemt op de persoon ben je gewoon dom , het gaat immers om de partij.
Gast? Gast wat? Ik heb niet met je geknikkert, dus je noemt me ook geen gast.
Lees het PVV programma even door. Als Mohammed op het HBO een Islamiet is, is hij net zo goed de l*l. ?
Volgens mij gaat het hier om standpunten, niet mensen?
Poster: Luni-B
Ikga niet met zo'n ongelooflijk dom iemand in discussie.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.