De Late Leeuw Deel 39 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xurion    posted on 30-05-2010 10:59

What do you think about De Late Leeuw Deel 39 ??

Vote :   

FML    posted on 09-06-2010 21:42
Poster: Esmee

waauuwwww nu al 2 jaar garantie Cool wat een ge-wel-dig bedrijf.
helaas, staat er overal gewoon 1 jaar bij, en moet je gaan zeuren om je 2 jaar garantie die wettelijk staat voorgeschreven op ieder product, dus zo klantvriendelijk zijn ze niet. Misschien op de nieuwe producten nu 2 jaar, maar de oude zeker niet.

neemt niet weg dat ik de producten van Apple niet leuk vind hoor. Maar ilja prijst alles wel heel erg de hemel in.

Er bestaat geen wettelijke garantie termijn in Nederland.

@ Roalin

helemaal mee eens , heb hier een stuk voor me van Dr. Amar Bose ,

waarin hij een paar keer herhaald dat het niet draait om de leukste features maar om onderzoek.

Better Sound Trough Research
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 09-06-2010 @ 21:47:50 (38%)
Camino    posted on 09-06-2010 21:47
Debiele vraag, wie kent de naam van dat oudere nummer waarin de lyric 'remember me' steeds voorkomt? nummer is een beetje in de stijl van moby's natural blues en erg bekend...
BennoRevelli    posted on 09-06-2010 21:49
volgens mij weet ik welke je bedoelt, ben ook benieuwd naar de titel
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Bouncy    posted on 09-06-2010 22:03
OEHHH!!

Ik heb zondag een date, iemand tips? :P
main    posted on 09-06-2010 22:04
haha, je eerste?
gewoon lekker genieten, niet nadenken over jezelf.

wat ga je precies doen?
BennoRevelli    posted on 09-06-2010 22:08
Poster: Bouncy
OEHHH!!

be yourself
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Bouncy    posted on 09-06-2010 22:19
Poster: main
wat ga je precies doen?

euh geen idee...
mrmagix    posted on 09-06-2010 22:22
OEHHH!!

Niet vergeten dat je komt voor haar en niet voor jezelf te promoten Happy, laughing

Jezelf zijn zoals al is gezegt geweest is ook een must want STEL, ze valt op de persoon die je lijkt te zijn, dan moet je dat blijven zijn nadien...

Doe iets leuks, ga shoppe, naar een park, eindig in een caf?'tje... is het leuk dan? Vraag of er een cinema'tje bij kan. En op het laatste, Sjwaffel je haar :D (kennen jullie dat in Nederland?)
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
FML    posted on 09-06-2010 22:24
tuurlijk meej ouwe leuter goe hard meppe , en dan ma hope da ze goe gehumeurd is anders krijg de nog een pak slaag mej der sjakoske
User edit by FML on 09-06-2010 @ 22:26:46 (100%)
Ilja    posted on 09-06-2010 22:25
OEHHH!!

Ja een, ?niet aan beginnen, bezorgt je alleen koppijn en gat in je beurs. Ben gekapt met dat daten en dat heeft mij flink wat pegels bespaard.
Vassilli    posted on 09-06-2010 22:25
@MrMagix Swaffelen was zelfs het woord van 2008 hier :P
mrmagix    posted on 09-06-2010 22:28
Poster: Vassilli
@MrMagix Swaffelen was zelfs het woord van 2008 hier :P

Haha, toen begon dat hier in te komen :D Het leek me iets Antwerps, blijkbaar niet!
Grappig hoe zo van die woorden verspreid raken.
XMatiC    posted on 09-06-2010 22:31
Poster: mrmagix

Haha, toen begon dat hier in te komen :D Het leek me iets Antwerps, blijkbaar niet!
Grappig hoe zo van die woorden verspreid raken.

Ja haha ?!
www.youtube.com/LennertDJ
dacuba    posted on 09-06-2010 22:51
http://www.youtube.com/watch?v=CE7Sk-mc-Wo

VAI LA BRASIL! NOS BRA?OS DO POVO

hehe
FML    posted on 09-06-2010 22:51
Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp. Swaffelen werd uitgeroepen tot 'Woord van het jaar 2008'.
Swaffelen gebeurt veelal in een plagende, zwart-humoristische of vernederende context, maar ook wel als seksuele handeling. Bij de op een persoon gerichte variant wordt vaak de wang aangetikt. De penis is daarbij gewoonlijk slap of niet volledig ge?recteerd.

[bewerken] Media-aandacht

In april 2008 kreeg de term volop media-aandacht in onder meer Nederland en Belgi? [1] toen een Nederlandse student de Taj Mahal swaffelde en een video-opname hiervan op YouTube werd geplaatst. De student werd vanwege zijn daad geschorst.[2]
Naar aanleiding hiervan werd in het BNN-televisieprogramma Spuiten en Slikken een oproep gedaan om video's te maken van het swaffelen van andere objecten. Ook riepen zij de BNN Nationale Swaffeldag in het leven.[3] In de verschillende inzendingen was bijvoorbeeld te zien hoe het Paleis op de Dam en de Maastrichtse Sint-Servaasbasiliek werden geswaffeld.

Volgens hoofdredacteur Den Boon van de Dikke Van Dale is swaffelen verwant aan woorden als zwaaien, zwiepen en zwenken en het in Vlaanderen regionaal gebruikte zwaffelen. Het staat allemaal voor heen en weer bewegen. In het Duits is er een aanknopingspunt met Schwaf en Schweif, wat staart of penis betekent

wat een info voor een woord ! , Dat woord ken ik echt al zo lang. 'geeft er is een swaffel onder'. ( denk aan voetbal)
User edit by FML on 09-06-2010 @ 22:54:37 (40%)
Camino    posted on 09-06-2010 22:52
Poster: Camino
Debiele vraag, wie kent de naam van dat oudere nummer waarin de lyric 'remember me' steeds voorkomt? nummer is een beetje in de stijl van moby's natural blues en erg bekend...

niemand?
Vassilli    posted on 09-06-2010 22:55
PVV heeft 22 zetels... Ik ga verhuizen.
mrmagix    posted on 09-06-2010 22:56
Poster: Luni-B
Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp.

Haha, hoe droog kan je zoiets verwoorden :p. En inderdaad, het woord swaffelen werd vroeger op een andere manier gebruikt maar jah :D Da's met alles zo h?, het hakenkruis was vroeger ook maar het symbool van een vredelievende religie :D
User edit by mrmagix on 09-06-2010 @ 22:57:20 (4%)
Camino    posted on 09-06-2010 23:00
Poster: Beatunite
volgens mij weet ik welke je bedoelt, ben ook benieuwd naar de titel

Ah, heb hem toch nog weten te vinden: Blueboy - Remember Me

PVV doet het goed in NL, en hier in belgie hebben we de NVA dat het steeds beter doet. bah Unhappy
Ilja    posted on 09-06-2010 23:00
Poster: Vassilli
PVV heeft 22 zetels... Ik ga verhuizen.

Mooi doei, tot nooit meer ziens, en vergeet Job niet mee te nemen. ?

Om naar VVD-PVV-CDA rechts kabinet.
Vassilli    posted on 09-06-2010 23:01
:P Ok
Camino    posted on 09-06-2010 23:03
Zijn er hier nog brusselaars?
Ilja    posted on 09-06-2010 23:05
@Vassilli

Dat PVV en VVD zoveel zetels halen is er voor mij sinds paar jaar eindelijk een houvast om in NL te blijven, mijn verhuizing naar NZ was al in vergevorderd stadium, maar die laat ik nu lekker varen want Geert gaat goede dingen doen.
mrmagix    posted on 09-06-2010 23:07
Poster: Camino
Zijn er hier nog brusselaars?

Ik zit in vorst op school als da telt :D
Vassilli    posted on 09-06-2010 23:08
Poster: Ilja
@Vassilli

Dat PVV en VVD zoveel zetels halen is er voor mij sinds paar jaar eindelijk een houvast om in NL te blijven, mijn verhuizing naar NZ was al in vergevorderd stadium, maar die laat ik nu lekker varen want Geert gaat goede dingen doen.

Ik ben benieuwd!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

73 Users online: 4 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 34.305
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.083