Poster: Esmee
waauuwwww nu al 2 jaar garantiewat een ge-wel-dig bedrijf.
helaas, staat er overal gewoon 1 jaar bij, en moet je gaan zeuren om je 2 jaar garantie die wettelijk staat voorgeschreven op ieder product, dus zo klantvriendelijk zijn ze niet. Misschien op de nieuwe producten nu 2 jaar, maar de oude zeker niet.
neemt niet weg dat ik de producten van Apple niet leuk vind hoor. Maar ilja prijst alles wel heel erg de hemel in.
Poster: Bouncy
OEHHH!!
Ik heb zondag een date, iemand tips? :P
Poster: main
wat ga je precies doen?
OEHHH!!
OEHHH!!
Poster: Vassilli
@MrMagix Swaffelen was zelfs het woord van 2008 hier :P
Poster: mrmagix
Haha, toen begon dat hier in te komen :D Het leek me iets Antwerps, blijkbaar niet!
Grappig hoe zo van die woorden verspreid raken.
Poster: Camino
Debiele vraag, wie kent de naam van dat oudere nummer waarin de lyric 'remember me' steeds voorkomt? nummer is een beetje in de stijl van moby's natural blues en erg bekend...
Poster: Luni-B
Swaffelen (of zwaffelen) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp.
Poster: Beatunite
volgens mij weet ik welke je bedoelt, ben ook benieuwd naar de titel
Poster: Vassilli
PVV heeft 22 zetels... Ik ga verhuizen.
Poster: Camino
Zijn er hier nog brusselaars?
Poster: Ilja
@Vassilli
Dat PVV en VVD zoveel zetels halen is er voor mij sinds paar jaar eindelijk een houvast om in NL te blijven, mijn verhuizing naar NZ was al in vergevorderd stadium, maar die laat ik nu lekker varen want Geert gaat goede dingen doen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.