Ik heb nog een digital jockey 1 interface edition te koop staan, paar maanden oud, niet erg veel gebruikt en netjes stofvrij gehouden. De enige reden dat ik hem weg doe is de overstap naar tabletops. Heb overigens bewust voor de? 'oudere' versie gekozen omdat de touch-jogs op de DJ2 niet goed werken (getest) en omdat op de DJ1 de linker en rechterzijde een andere kleur verlichting hebben (oranje vs groen) waardoor de controller erg overzichtelijk is. verder moet ik het knoppenprobleem wat hierboven genoemd wordt ook ongelijk geven. Als je rustig (hoeft nog niet eens, alleen bepaalde knoppen hebben het waarschijnlijk als je er echt op ramt) omgaat met het dingetje werkt hij zalig! Heb eigenlijk nog nooit gehad dat de play/cue/cup knoppen niet reageerden. (Dit zijn de knoppen waarvan ik het vermoed, kan het zelf niet reproduceren)
Kortom over de reloop kunnen we kort zijn, hij werkt zalig! Heb geen ervaring met de andere controller maar met de reloop heb ik erg veel plezier gehad, alleen wordt het nu tijd voor tabletops