Hi Mr TNT,
Ik heb zo'n KP2. Als je naar mijn gear foto in mijn profiel kijkt zie je hem erbij staan.
Ik ben er zelf erg over tevreden en vind het zeker een toevoeging op een set.
De effecten werken makkelijk en je hebt er zooooo veel. Ook klinkt elk effect weer anders bij verschillende nummers.
Het enige nadeel is dat de bpm counter niet gesequenced is met de muziek en dat je dat zelf moet doen door het ritme te tappen en dat houdt ie dan vast. Oftewel hij proeft het ritme van de muziek niet automatisch.
Met die samplers kun je erg gave dingen. Sample achterstevoren afspelen enzo en dna kun je erg freaky effecten krijgen. Ook kun je weer over een sample wat je afspeelt nieuwe effecten toevoegen.
Er zijn een aantal drumcomputer achtige effecten maar deze zijn qua volume erg hard tov de rest en dat is jammer maar zitten leuke dingen tussen.
Het is wel aan te raden om een mixer met send en return in combi met de kp2 te gebruiken.
Dit heeft als voorbeeld dat je het inkomende volume kunt regelen op je mixer en dat dat dan gelijk blijft.
Op mijn Rodec heb ik op kanaal 5 de KP2 terug komen en die bedien ik altijd in combi met mijn cross fader. (Kanaal 1 tm 4 op X en kanaal 5 op Y) Zo kun je nog wat extra's qua volume toevoegen.
Ik moet wel zeggen dat het me even duurde voor ik goed met alles overweg kon. Maar als je het eenmaal snapt

En als ik druk aan het mixen ben vergeet ik hem weleens.
Maar check mijn foto's in het donker en zie hoe mooi dat dingetje is.
Dat padje waar je met je vinger overheen gaat verandert ook van kleur.
Check --->
http://www.korg.co.uk/products/dance_dj/kp2/dj_kp2.asp voor een geil demo filmpje en meer info.
Mocht je nog meer weten dan lees ik het wel.
Sweet dreams about it

Adios