In totaal heeft Pioneer maar liefst 13 nieuwe producten gepland voor 2010 waarvan er 3 reeds gekend zijn: de DJM-2000, DJM-350 en CDJ-350. Centrale leidraad in al deze apparaten wordt de Rekordbox software!
Poster: Estacy
Ook zag ik op aboutDJ dat er een nieuwe 2 kanaals denon mixer komt, met de effecten unit van de X1600
Poster: Dolivieira
Waar op aboutdj heb jij dat gelezen. Linkje AUB. Ben altijd wel benieuwd naar niuws van die kant. ?
Poster: Convert
Als het echt 13 producten zijn, dan hebben we er nog 7 te gaan dat is nog gerust te doen in 2010. :P
1. CDJ-350
2. DJM-350
3. CDJ-900
4. CDJ-2000
5. DJM-2000
6. CDJ-850
Denk zelf dat er nog wel een nieuwe 12 inch club mixer komt aangezien de DJM-2000 19 inch is. Waarschijnlijk de DJM-850? Nieuwe battle mixer zou ook wel leuk zijn de vervanger van de DJM-707/909.
Poster: DJELVRIESO
Als dit zo is, hoop ik dat de prijzen van de oudere mixers flink naar beneden gaan.. Met CDJ's valt het namelijk nog wel mee..
Poster: Convert?
Denk zelf dat er nog wel een nieuwe 12 inch club mixer komt aangezien de DJM-2000 19 inch is. Waarschijnlijk de DJM-850? Nieuwe battle mixer zou ook wel leuk zijn de vervanger van de DJM-707/909.
Poster: Dolivieiraklopt ja, dat heb ik er niet helemaal uitgelegd. ik bedoel eigenlijk dat de djm-2000 dan de enige?zou zijn?die het dan zou ondersteunen
Je ben niks verplicht want als je tussen een 2 tot 4 keer CDJ900 een hup gebruikt kan je er gewwon elke Mentafel tussen zetten. ?
Poster: T-to-the-J
Ik denk dat het een djm-900 wordt
Poster: XMatiC
Pioneer heeft geld teveel ?
Poster: T-to-the-J
Maar dat apparaat kost 1700 euro, dan heb je t ook wel snel terug verdient.
Poster: Flexii
Een efx zie ik toch niet zo snel komen, efecten zitten al op demixers niemand die nog externe effecte koopt
Poster: Tomazos
het gerucht gaat dat Tomazos een plaat gaat maken/uitbrengen met een bekende producer..
maar dit zijn slechts geruchten..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.