In totaal heeft Pioneer maar liefst 13 nieuwe producten gepland voor 2010 waarvan er 3 reeds gekend zijn: de DJM-2000, DJM-350 en CDJ-350. Centrale leidraad in al deze apparaten wordt de Rekordbox software!
Poster: Adrien1989
Nieuwe EFX unit van Pioneer uit lijkt mij wel interesting, ben wel weer uitgekeken op de EFX1000.
Poster: bambamstudio
kunnen we eens een keer ook over andere gear hebben dan alleen maar Pioneer?
Poster: Reind
Controller voor 'the bridge' tussen SSL en Ableton Live.
Poster: TheDutchDecksde 1000 gaat er uit en de 800 wasschijnlijk ook, dus ik denk niet dat er iets wordt afgestemd op oude cdj's
nu de cdj-850 tussen de oude 800mk2 en de nieuwe cdj-900 in zit, is het heel makkelijk om te speculeren over een cdj-1500. die dan tussen de 1000mk3 en de cdj-2000 in zou zitten
Poster: TheDutchDecks
nu de cdj-850 tussen de oude 800mk2 en de nieuwe cdj-900 in zit, is het heel makkelijk om te speculeren over een cdj-1500. die dan tussen de 1000mk3 en de cdj-2000 in zou zitten
Poster: mainik ben het niet met je eens, de nieuwe cdj 850 is ideaal als je geen budged hebt voor een 900, maar ik vind hem nog steeds super duur als 3e beste?speler...
een cdj 900.
ze hebben nu 3 cd spelers die de 800 en 1000 hebben vervangen, waarom zouden ze dan alweer een nieuwe maken?
vind die cdj 850 al overkill aan cd spelers
Poster: main
een cdj 900.
ze hebben nu 3 cd spelers die de 800 en 1000 hebben vervangen, waarom zouden ze dan alweer een nieuwe maken?
vind die cdj 850 al overkill aan cd spelers
Poster: Prozei
ik vindt het een logische stap van pioneer.
de kosten van de 900 en 2000 zijn voor veel mensen net iets te veel.
ik denk zelfs dat de 850 beter gaat verkopen dan de 900 en 2000.
Poster: main
dat wel ja, maar om dan NOG een 'budget' cd speler te maken vind ik nogal overkill..
4 cd spelers met nagenoeg dezelfde functies, behalve dan een paar grote verschillen zoals de link e.d.
Poster:?bambamstudio
kunnen we eens een keer ook over andere gear hebben dan alleen maar Pioneer?
Poster: Estacy
ja, goed idee. Volgens mij zou denon met een nieuw product uitkomen in Augustus. tenminste, dit pik ik hier en daar op, zowel op aboutDJ als hier. Ik denk een nieuwe DN-S1200. ik bedoel, de dn-s1000 is laatst vervangen, en de 3700 is het topmodel. de 1200 is al wat ouder. Ook zag ik op aboutDJ dat er een nieuwe 2 kanaals denon mixer komt, met de effecten unit van de X1600
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.