Verschil RMX 40. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 24-05-2010 14:51
Waarin zitten de verschillen met een RMX 40 DSP en een RMX 40 BPM?
Zijn het alleen de technische specificaties (en eventueel bouwjaar)?
Op foto's zie ik namelijk weinig (tot geen) verschil in layout?

What do you think about Verschil RMX 40. ??

Vote :   

Ilja    posted on 29-05-2010 09:16
ArCee je hebt toch ook een dubbele CD speler, hoe ga je die inbouwen nu je je een tableTop mixer gaat nemen ?
ArCee    posted on 29-05-2010 17:20
Nou, om aan speculatie een einde te maken, het is de Reloop RMX 40 DSP geworden.
De DJM was niet echt lekker fris meer, korte faders vind ik ook niet echt lekker, dus daar gelaten.
De Reloop daarintegen is gewoon NIEUW, slechts 18 maanden jong, aankoopbon erbij gehad.
?

Ilja, ik heb 2 cdj's? en inderdaad een dubbele Numark.
Bij me booth kun je zien hoe mijn huidige ZBehringer is ingebouwd. Reloop komt hetzelfde, alleen is deze iets smaller dus maak ik links en rechts 2 opvul stroken van traanplaat.

Daarna word de hele booth met traanplaat afgewerkt die ik popnagels vast zet, lekker 'Industrial look', ik zal de foto's plaatsen zo snel ik klaar ben.

ArCee.
Ilja    posted on 29-05-2010 17:38
Ben benieuwd, mixer zit ook zeer fris uit.?Cool
Bootstrap    posted on 29-05-2010 19:49
Gefeliciteerd met je mixer Rene Happy, laughing Ziet er zeer netjes uit! Ik zal mijn mixer binnenkort wel aan iemand anders proberen te slijten Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
TH3llC    posted on 30-05-2010 00:08
ziet er goed uit,
ben zelf ook iets in die aard aan het maken
binnekort post ik mijn booth
Camino    posted on 30-05-2010 00:33
offtopic: zeg, is dat geen oude numark dubbelaar? zo een heb ik ook ooit nog eens gehad een eeuwigheid geleden :D /offtopic
ArCee    posted on 30-05-2010 09:33
Camino?dat klopt, de CDN 34. Een 'Oerspeler' van Numark die ik gebruik als back-up speler (mocht er ooit een cdj uitvallen) maar hoofdzakelijk als jingle speler voor in mijn wekelijkse radio sets. Tevens komt ie mooi van pas met eventuele jingles maken. Is inderdaad een beetje oudje, maar oerdegelijk en blijft gewoon gaan.
Enige nadeel is dat hij geen CD-RW's pakt, da's soms iets onhanding met jingles maken. ?
Ik wil m op termijn, als hij te vinden is, nog eens vervangen voor een CMX 5000, maar voorlopig werkt hij uitermate goed.

TH3llC, mocht je iets willen weten e.t.c, pm word snel beantwoord Cool

Bootstrap, thanks man, succes, maar komt vast goed. Best wel vraag naar deze mixers. Cool

User edit by ArCee on 30-05-2010 @ 10:37:00 (29%)
ArCee    posted on 02-06-2010 09:41
Hij staat ook bij de booths, maar voor degene die daar niet veel komen, 'sneak preview' van me 'nieuwe booth' met de Reloop ingebouwd. Moet hier en daar nog wat kleine dingetjes doen voor de het nette, maar zo krijg je een idee.

This is an old Topic

No new postings for 5.374 days.
 Post CommentThat would be 179.1 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

201 Users online: 12 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 38.705
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.905.727