Poster: main
hmm, de korg heeft geen vu's toch? of ben ik nu scheef?
Poster:?main
@estacy: de korg werkt dus gewoon niet lekker? kut knopjes? want ik wil wel iets degelijks vast hebben..
gisteravond met een dateq xtc gewerkt en dat vond ik ook kleine knopjes..
Poster: xonec
alleen de horizontale fader is soepeler dan de andere faders
hmm van wat ik hoor (vooral de mogelijkheden) vind ik die korg toch wel zeer interessant worden!
Poster: xonec
. Wat ik nog goed vind aan de korg is dat hij digitaal is = dus betere kwaliteit van geluid.
de kleine eq's (daar doe ik veel mee) de te kleine vu's en de? (volgens sommige) slechte buildquality
Poster: DaCompra
ahum, analoge mixers klinken beter naar mijn weten.
Poster: Intricate
Heb zelf een Korg zero 4, ook met kleine EQ knoppen. Is puur gewenning wat je fijn vindt/gaat vinden denk ik.
VU meters kan ik goed begrijpen, kleine schaalverdeling (5/6 leds) had ik bij mijn vorige mengpaneel ook, uitermate onnauwkeurig vind ik, maar kun je ook aan wennen.
Als je het moeilijk vind om met deze schaal te mixen/monitoren, kun je ook beide kanalen in je pfl zetten, weet je ook meteen of het volume gelijk is.
Als dit de 2 punten zijn waar je over twijfelt om hem te kopen, dan zou ik daar persoonlijk niet over in zitten.
Heb zelf geen ervaring met de km 202, maar de Zero 4 is van goede kwaliteit, ook al?voelen de potmeters wat fragiel aan.
Misschien dat je wat kunt rondzoeken naar klachten over de km 202?
vandaar ook dit topic! ik heb zelf de korg nanoKONTROL, zijn die rotary's ongeveer even groot als de eq's van de km 202? want die zijn klein maar wel goed te gebruiken! (gebruik ze bijv als eq's in traktor)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.