Poster: michiel505
Zie ////www.djresource.eu/Topics/story/99/Pioneer-DJM-800/ hier zou alles moeten staan
Poster: zrcl0272
Heel gemakkelijk
Als je cd spelers deze functie hebben dient het voor het volgende :
Als je Cd spelers verbonden zijn met het 'Control kabeltje' aan je mengpaneel dan kan het liedje dat in pauze/cue staat, gestart worden met een fader die je omhoog doet. Ook wel fader start genoemd. Natuurlijuk moet knopje 1,2,3,4 opgelicht staan om deze funtie te activeren.
Gebruik het persoonlijk heel weinig/niet
Hoop dat je hier mee geholpen bent
Poster: looneytune
wat zijn die knopjes fader start voor er staat dan 1 2 3 4 onder de sound color fx
wat houden die knopjes in kan iemand het mij goed uitleggen
harstikke bedankt alvast
ja maar ik wil wat weten wat die knopjes doen dit is op een djm 400 ik zoek voor de 800
oke dus stel voor je je hebt een nummer met 5 beats dan moet je 5 x tappen om het gelijk te hebben op die beat of soiets dat die effect gelijk loopt met het nummer
oke dus stel voor je je hebt een nummer met 5 beats dan moet je 5 x tappen om het gelijk te hebben op die beat of soiets dat die effect gelijk loopt met het nummer
nieuw vraag weer hulp nodig sorry
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.