Poster: T-to-the-J
Maar als je cdj400 hebt kan dat via midi en heb je geen geluidskaart nodig.
En met 2 cdj400 kan je het best traktor duo gebruiken.
Poster: Hampsink
*Wat is m.a.w. het verschil tussen Pro en Scratch pro?
Poster: D3NiX
Je hoeft niet per se een Audio 8 DJ te kopen als je met 2 draaitafels of cdspelers + kontrol x1 gaat draaien.
Aan een Audio 4 DJ heb je genoeg, mist je wilt gaan uitbreiden naar 4 tt's of cdspelers.
Als je een DUO pack koopt krijg je natuurlijk traktor scratch duo. Je kunt deze uiteindelijk upgraden naar een pro versie voor 299?, hierdoor kun je weer gebruik maken van alle effecten van traktor scratch pro.
Je hoeft niet per se een Audio 8 DJ te kopen als je met 2 draaitafels of cdspelers + kontrol x1 gaat draaien.
Aan een Audio 4 DJ heb je genoeg, mist je wilt gaan uitbreiden naar 4 tt's of cdspelers.
Als je een DUO pack koopt krijg je natuurlijk traktor scratch duo. Je kunt deze uiteindelijk upgraden naar een pro versie voor 299?, hierdoor kun je weer gebruik maken van alle effecten van traktor scratch pro.
Poster: xonec
hoe laat je dan deck C en D door kanaal 3 en 4 van je mixer komen?
Hampsink wilt met CDJ-400's draaien, waarvoor een 4 DJ al genoeg is.
@djdolivieira
Stel dat ik een Audio 4 DJ koop en deze wil upgraden naar Traktor Scratch Pro, dan heb ik toch die 2e nodig (van 299)?
Poster: Roalin
Wat wil je met een geluidskaart als de CDJ-400's ook een geluidskaart aan boord hebben? Het enige dat Hampsink nodig is, is de software: Traktor Duo of Pro (dus ZONDER Scratch = geluidskaart e.d.) hier een vergelijkingstabel Duo vs. Pro.
De CDJ-400's en Traktor kunnen namelijk heel goed samenwerken en de CDJ's kun je?dmv MIDI/HID net zo gebruiken in Traktor als je 'normaal' (met cd's) ook zou doen.
Ja, dan heb je inderdaad die tweede nodig. Bij de Audio4DJ?en Audio8DJ?krijg je (tijdelijke actie) Traktor Duo of Pro, maar dan kun je geen gebruik maken van timecode (dus ZONDER Scratch), alleen van de software op zich.
Wat wil je met een geluidskaart als de CDJ-400's ook een geluidskaart aan boord hebben? Het enige dat Hampsink nodig is, is de software: Traktor Duo of Pro (dus ZONDER Scratch = geluidskaart e.d.) hier een vergelijkingstabel Duo vs. Pro.
-Dus dan is ie wel timecoded ?
-En welke kabels heb ik dan nodig?
-Kan ik wel opnemen zonder audio 4/8 ?
*Maar als ik een Kontrol x1 erbij wil kopen... dan kan ik die er gewoon bij aansluiten??
*Hoe moet ik mijn Audio 4/8 (die ik er dan toch gratis bij krijg) aansluiten als ik wil opnemen.
*Maar als ik een Kontrol x1 erbij wil kopen... dan kan ik die er gewoon bij aansluiten??
*Hoe moet ik mijn Audio 4/8 (die ik er dan toch gratis bij krijg) aansluiten als ik wil opnemen.
*Dat kan gewoon, dat is namelijk een midi-controller en werkt gewoon over usb.
*Nee, het is andersom, koop je een geluidskaart dan krijg je er de software bij (zonder timecode).
Jij hoeft geen soundcard te hebben, puur en alleen de software is voldoende.
Poster: djdolivieira
Maar Roalin' heeft mij ook al vaak geholpen met hele goede tips en probleem oplossingen.
Haha, thanks mate! Ik krijg ook een beetje het gevoel dat Hampsink?alles niet echt goed doorleest. En dat is nou net waarmee ik de meeste kennis heb opgedaan!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.