Titel
Xone 92 Dj Mixer + 2 Xone 1D controllers
Staat
Niewstaat
Prijs
1.350
Transport
Ophalen of ik kom het langsbrengen
Beschrijving
Dj mixer en midicontrollers
Gearbase item
Foto's
Hoi Allemaal,
Graag zou ik de volgende 3 items verkopen aangezien ik niet zo heel veel tijd meer heb voor mijn hobby en liever voor een kleine compacte set ga om af en toe nog een plaatje op te draaien.
1x Allen & Heath Xone 92 dj mixer met filters Staat is als nieuw geen gebruikers sporen of wat dan ook op te zien. Mixer is ongeveer 1,5 jaar oud. Dozen+originele boekjes en inbouw oren alsmede spareknobs zitten erbij. Tevens zit er een CD rom in van ableton lite die ik nog niet heb gebruikt.
2x Xone 1D proffesional midi controllerTegelijk aangekocht met de Xone 92, staat is exact het zelfde. Er fijne controllers voor bv. traktor waar ik ze voor heb gebruikt. Ook bij deze controllers zitten alle originele spullen zoals de dozen kabels etc.
Ophalen/LangsbrengenIk woon zelf centraal in nederland, daarom zou ik aanwillen bieden als je niet helemaal in een uithoek woon dat ik de spullen langs kom brengen dan kan je ze direct in je eigen set testten, wel zo makkelijk. Dit kunnen we even kortsluiten als je echt geinterreseerd bent.
Prijs
De gehele bovenstaande set wil ik aanbieden voor
1.350 eurohiervoor krijg je dus 1x xone 92 en 2x xone 1d
ReactiesIk hou dit forum in de gaten dus reageer hier of stuur even een PM