Ik heb sinds gister een klein probleem. Heb gister mijn NI X1?gekocht en hem aangesloten op mijn Laptop een Dell Inspiron 15 Daulcore 1.8 met 3 gig geheugen. Alles werk perfect zonder problemen en kraken. Maar het probleem is als ik hem wil gaan afsluiten. En ik haal mijn scherm van fullscreen af, loop die af een toe een soort van vast. Dus ik kan alles nog bedienen op men NI X1 afspelen doet die ook nog. Maar met mijn Muistouchpad kan ik niets meer aankliken, dus ook niet meer Traktor kan afsluiten . Het vervelende van het verhaal is dat als je dan je tracks opgelagen?heb zijn ze?weer weg uit je playlist als je de boel weer opstart. Weet iemand misschien wat het kan zijn? ????
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
What do you think about Traktor scratch wil soms niet afsluiten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Probeer die NI X1 eens af te koppelen, wellicht dat Traktor dan doorstart met het afsluiten (?)
Ik weet niet wat het probleem is, maar ik heb in het verleden wel eens van deze niet-afsluiters gehad, en als ik dan de USB aparaten er af haalde sloot het programma wel af.
Edit: Als ik hem opstart zonder de NI X1 dan sluit die wel gewoon netjes af. Dus het licht toch ergens aan de driver van de NI X1. Dat die daar een soort van vast loopt. Kijk opzich geen groot probleem maar het is wel jammer dat alles wat je opslaat tijdens een set met de NI X1 ben je kwijt en daar baal ik wel een beetje van. Daar moet een oplossing voor zijn.
Edit2: Ik denk dat ik het probleem gevonden hebt. Weet nog niet helemaal zeker maar ik dacht dat als je de update 1.2.6 er op had gezet dat je alles gelijk alles upgedate was. Maar dat is niet zo. Zag ineens dat er een update was voor de Audio4DJ en de NI X1. Deze 2 heb ik er op geinstalleerd en heb net even een korte test gedaan en nu sluit die wel goed af. Ben er niet helemaal van overtuigt nog dat het probleem verholpen is. Maar moet nu even weg. Dus vanavond als ik terug ben ga ik even uitgebreid testen. Laat ik jullie wel weten of het echt opgelost is. Maar ben altijd benieuwd of er nog meer oplossingen zijn. Je weet maar nooit. Dus nog geen slotje AUB.??
Probleem opgelost Hier kan een slotje op.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 15-05-2010 @ 22:33:30 (100%)
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.