Eindexamens 2010 (4/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 14-05-2010 22:36
De eindexamens komen er weer aan! Ten eerste wil ik iedereen heel veel sterkte en succes wensen bij het maken van de toetsen en natuurlijk ook het leren. Zijn er al mensen met dikke plannen voor een eindexamenfeest/eindexamenvakantie?

Ik doe dit jaar eindexamen Havo, ben al behoorlijk lang aan het leren, gewoon om zeker te zijn dat ik straks weg mag van het middelbaar onderwijs. Heb hier helaas ook al wat boekingen moeten afzeggen, maarja, even bikkelen en dan een prachtige vakantie tegemoet! Happy, laughing

Succes voor de gene die het nodig hebben Winking my eye

What do you think about Eindexamens 2010 ??

Vote :   

Ewoud    posted on 25-05-2010 17:40
Net Wiskunde A (vwo) gehad. Ging op zich wel goed, moet ook wel want mag niet lager dan 5,5 halen. Heb ff berekend dat ik ongeveer tussen de 5,8 en 6,8 zit. Ben benieuwd, wordt duimen! :D
DJ Ecs
Flexii    posted on 25-05-2010 17:50
Poster: Ewoud
Net Wiskunde A (vwo) gehad. Ging op zich wel goed, moet ook wel want mag niet lager dan 5,5 halen. Heb ff berekend dat ik ongeveer tussen de 5,8 en 6,8 zit. Ben benieuwd, wordt duimen! :D

ik vond het opzich ook wel goed gaan.
Convert    posted on 25-05-2010 19:02
Poster: Convert
Zo nu eindelijk weekend, afgelopen vrijdag Geschiedenis gehad. Ging volgens mij wel redelijk! Happy, laughing
Dinsdag heb ik 's ochtends Duits en dan 's middags Economie best 2 kritische vakken dus wordt een lastig dagje. Dan heb ik woensdag vrij en m'n laatste examen, Engels, heb ik donderdag! En dan wachten tot 17 juni op de uitslag! Happy, laughing

Bij Duits heb ik bijna alle openvragen goed, meerkeuze wist ik niet zo uit me hoofd dus dat weet ik zo niet. Winking my eye

Economie heb ik volgens mij wel redelijk gemaakt volgens de website van examenklacht kom ik op een 5.2 - 6.0. Hoop dat ik misschien iets heb fout gerekend wat goed is, want eigenlijk heb ik een 6.2 nodig zodat ik een 5 op Duits kan halen. Winking my eye

Donderdag dus nog Engels en dan vakantie! :D
Limb-Girdle    posted on 25-05-2010 19:19
Poster: Ewoud

Vandaag heb ik ook wiskunde A gehad. Bij mij ging hij opzich ook wel goed, alleen kwam niet uit die inkomensgroepen waarbij je op de bijlage zo'n gare grafiek moest tekenen met een log(x) verdeling. Volgens mij heb ik wel een voldoende gehaald. Cool
Where the music meets the deejay!
dp_    posted on 25-05-2010 19:36
Die log(X) verdeling was niet zo moeilijk, je moest de inkomens eerst omzetten naar logaritmes en dan het aantal personen omzetten naar een relatieve cummulatieve frequentie. Vervolgens kreeg je een rechte lijn op dat normaalwaarschijnlijkheidspapier. Cool Ik snapte die vraag die ervoor zat over die lineare interpolatie dingetje niet...

Hopelijk heb ik een 6 Smile
Limb-Girdle    posted on 25-05-2010 19:46
Poster: dp_
Die log(X) verdeling was niet zo moeilijk, je moest de inkomens eerst omzetten naar logaritmes en dan het aantal personen omzetten naar een relatieve cummulatieve frequentie. Vervolgens kreeg je een rechte lijn op dat normaalwaarschijnlijkheidspapier. Cool Ik snapte die vraag die ervoor zat over die lineare interpolatie dingetje niet...

Hopelijk heb ik een 6 Smile

Shit... nou je het zegt! Die lineaire interpolatie was inderdaad ook niet. Mijn wiskunde leraar zei dat dit onderwerp de afgelopen 6 jaar niet aan bod is gekomen, en vond het vreemd dat ze het dit jaar wel hadden gebruikt. Cool
Ewoud    posted on 25-05-2010 21:19
Poster: LimbGirdle

Shit... nou je het zegt! Die lineaire interpolatie was inderdaad ook niet. Mijn wiskunde leraar zei dat dit onderwerp de afgelopen 6 jaar niet aan bod is gekomen, en vond het vreemd dat ze het dit jaar wel hadden gebruikt. Cool

Haha jah dat woord 'interpolatie' heb ik nog opgezocht in het woordenboek: 'inlassen' stond er, geen idee hoe je dat bij wiskunde moet toepassen Cool
DJ Ecs
Joep    posted on 25-05-2010 21:26
Die vraag 14 (dat was geloof ik de vraag met het lineaire interpoleren) wist ik inderdaad ook niet...
In de Syllabus staat ook helemaal niets vermeld over lineair interpoleren, dus volgens mij was het niet eens leerstof. Daarom heb ik maar even een klacht ingediendCool
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
User edit by Joep on 26-05-2010 @ 00:17:37 (1%)
Convert    posted on 25-05-2010 23:53
Poster: Joep
Die vraag 14 (dat was geloof ik de vraag met het lineaire interpoleren) wist ik inderdaad ook niet...
In de Syllabus staat ook helemaal niets vermeld over lineair interpoleren, dus volgens mij was het niet eens leerstof. Daar heb ik maar even een klacht ingediendCool

Het aantal klachten is anders wel van iets van 85000 nu naar 67000 gegaan, hebben ze de 'onzinnige klachten' verwijderd ofzo? Ik zag ook dat voor Engels (Havo) nu al iets van 7 klachten zijn terwijl hij pas donderdag is. :P
Helixon    posted on 26-05-2010 20:21
Ik heb vandag engels gehad.. ging echt goed... 31 van de 42 punten zonder openvragen mee getelt...
MaximDJ    posted on 26-05-2010 20:31
Poster: Convert

Het aantal klachten is anders wel van iets van 85000 nu naar 67000 gegaan, hebben ze de 'onzinnige klachten' verwijderd ofzo? Ik zag ook dat voor Engels (Havo) nu al iets van 7 klachten zijn terwijl hij pas donderdag is. :P

Uhu..Cool Volgens mij heb je iets niet goed. Er zijn ruim 95.000 klachten op het moment
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Convert    posted on 26-05-2010 21:10
Poster: MaximDJ

Uhu..Cool Volgens mij heb je iets niet goed. Er zijn ruim 95.000 klachten op het moment

Toen ik gister op me ouders hun laptop klacht ging indienen stond het er echt! Winking my eye Misschien foutje daar bij hun.. Happy, laughing
Helixon    posted on 16-06-2010 16:13
Ik ben geslaagd !!!! wie nog meer?
qntr0l    posted on 16-06-2010 16:24
Gefeliciteerd!
Helixon    posted on 16-06-2010 16:35
Poster: qntr0l
Gefeliciteerd!

Dankje
MaximDJ    posted on 16-06-2010 18:14
Veel te veel zenuwen hier terwijl de uitslag pas morgen is?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Limb-Girdle    posted on 16-06-2010 18:19

Hehe, het is inderdaad niet echt plezant al die zenuwen. Cool
feestbeest    posted on 16-06-2010 18:44
Nog even! En daqn weet je het, Maar zelf geen inschatting kunnen maken?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Twizz    posted on 16-06-2010 19:08

Ik heb toch nergens last van....
DaCompra    posted on 16-06-2010 20:44
Gefeliciteerd iedereen!
Joep    posted on 16-06-2010 22:28
Ik hoor het ook morgen, maar ik ben eigenlijk niet zenuwachtig...
Elk examen heb ik zelf meteen nagekeken en volgens mij ben ik gewoon geslaagdWinking my eye
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Bootstrap    posted on 16-06-2010 22:35
Gefeliciteerd voor iedereen die het al weet en geslaagd is Cool Ik ben toch blij dat ik het al een tijd achter de rug heb Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Ashley    posted on 16-06-2010 23:01
ik hoor het ook morgen....................
Maar wat nou als het lukt, mama?
Boyd    posted on 16-06-2010 23:18
Poster: Helixon
Ik ben geslaagd !!!! wie nog meer?

Ik ookCool
Sandr    posted on 17-06-2010 08:57
Ik ben vorige week ook geslaagd, alleen dan voor me HBO... telt dat ook :P
Play that funky music white boy....
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

80 Users online: AudioRelives & 24 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 501
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.854.331