Poster: Ewoud
Net Wiskunde A (vwo) gehad. Ging op zich wel goed, moet ook wel want mag niet lager dan 5,5 halen. Heb ff berekend dat ik ongeveer tussen de 5,8 en 6,8 zit. Ben benieuwd, wordt duimen! :D
Poster: Convert
Zo nu eindelijk weekend, afgelopen vrijdag Geschiedenis gehad. Ging volgens mij wel redelijk!
Dinsdag heb ik 's ochtends Duits en dan 's middags Economie best 2 kritische vakken dus wordt een lastig dagje. Dan heb ik woensdag vrij en m'n laatste examen, Engels, heb ik donderdag! En dan wachten tot 17 juni op de uitslag!
Poster: Ewoud
Net Wiskunde A (vwo) gehad. Ging op zich wel goed, moet ook wel want mag niet lager dan 5,5 halen. Heb ff berekend dat ik ongeveer tussen de 5,8 en 6,8 zit. Ben benieuwd, wordt duimen! :D
Poster: dp_
Die log(X) verdeling was niet zo moeilijk, je moest de inkomens eerst omzetten naar logaritmes en dan het aantal personen omzetten naar een relatieve cummulatieve frequentie. Vervolgens kreeg je een rechte lijn op dat normaalwaarschijnlijkheidspapier.Ik snapte die vraag die ervoor zat over die lineare interpolatie dingetje niet...
Hopelijk heb ik een 6
Poster: LimbGirdle
Shit... nou je het zegt! Die lineaire interpolatie was inderdaad ook niet. Mijn wiskunde leraar zei dat dit onderwerp de afgelopen 6 jaar niet aan bod is gekomen, en vond het vreemd dat ze het dit jaar wel hadden gebruikt.
Poster: Joep
Die vraag 14 (dat was geloof ik de vraag met het lineaire interpoleren) wist ik inderdaad ook niet...
In de Syllabus staat ook helemaal niets vermeld over lineair interpoleren, dus volgens mij was het niet eens leerstof. Daar heb ik maar even een klacht ingediend
Poster: Convert
Het aantal klachten is anders wel van iets van 85000 nu naar 67000 gegaan, hebben ze de 'onzinnige klachten' verwijderd ofzo? Ik zag ook dat voor Engels (Havo) nu al iets van 7 klachten zijn terwijl hij pas donderdag is. :P
Poster: MaximDJ
Uhu..Volgens mij heb je iets niet goed. Er zijn ruim 95.000 klachten op het moment
Poster: qntr0l
Gefeliciteerd!
Veel te veel zenuwen hier terwijl de uitslag pas morgen is?
Veel te veel zenuwen hier terwijl de uitslag pas morgen is?
Poster: Helixon
Ik ben geslaagd !!!! wie nog meer?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.