Poster: Flexii
juist ja, sommige vakken iets hoger en andere lager, punten die ik moet halen voor alles een 6 liggen tussen de 3,9 en 6,4
Ik vond nederlands ook wel goed gaan, was om 11 uur klaar, maar had wel pijn aan mn poot van t schrijven.
Poster: Convert
Het wordt dus wel afgerond... want ik hoorde dat als je gemiddeld maar een 6.0 staat ONafgerond. Dus als ik bijvoorbeeld op al m'n vakken 6 haal behalve op wiskunde een 5 dan haald ie het gemiddelde al lager dan een 6.0 oftewel gezakt. Zo heb ik het begrepen, heb helaas het vandaag niet kunnen navragen hij was al niet meer op school.
Naar mijn gevoel ging de tekst wel lekker maar de samenvatting niet. Volgens de Nederlands docent was dit jaar het Nederlands examen HAVO over het algemeen weer moeilijker dan VWO. We zullen zien, op naar Wiskunde!
Wat ik dus zei gisteravond, was dat je 2 5'en of een 4 en 5 mag hebben, mits je compensatie punten hebt, dus bij 2 x n5 moet je ook 2x n 7 of n 8 hebben.
Maar dat heeft niks te maken met het feit dat als jij nu voor bijvoorbeeld nederlands een 6.5 staat, je haalt voor je cse een 4.5, 4.5+6.5=11 11/2=5,5 en een 5,5 is gewoon een 6
Ik heb nu in totaal 4 compensatie. Maar als je een 4 en 5 mag halen heb je al aan 3 compensatie genoeg, wat kan ik dan met die laatste compensatie?
Mij is ook verteld dat je gemiddeld ONafgerond een 6.0 moest staan op al je eindcijfers.
Een diploma met hogere cijfers, haha
Dat laatste zou kunnen dat weet ik niet. Je kunt dat opzoeken in het PTA.
Ja dat leek mij dus ook sterk. Maar voor die 4 en die 5 moet je toch 3 compensatie hebben. Dan valt dus die 4de compensatie gewoon weg in mijn geval.
In het PTA heb ik al gekeken staat het ook niet in. :P
Dat bedoelde ik,, er is niks wegtevallen,, je hebt dan gewoon een diploma met hogere cijfers. Je hebt ook mensen die een diploma halen met alles 7 en 8, dan heb je tig compensatie punten als je ze had willen gebruiken. Voor loting werkt het natuurlijk in je voordeel als je cijfers hoger zijn.
De opleiding die ik wil gaan doen is toch geen loting dus dat maakt me niet uit. Maar als ik dus 2 vijfjes haal en ik heb 4 compensatie dan worden dat 2x een 7?
Haha jij bent ene,, dat zou wel erg mooi zijn. Nee als je 2 8e hebt of 4 7's en twee 5'en ben je geslaagd, als je n 8 hebt of 2 7's ben je geslaagd, heb je die niet, dan ben je gezakt met je twee vijven, zo werkt he, je krijgt geen punten opgehoogd ofzo
Poster: Roov
Om half 2 eindexamen Wiskunde A (HAVO). Ben opzich wel redelijk goed voorbereid, maar alsnog heb ik er geen zin in...
Poster: BoydGrift
Net nederlands gehad, en ik vond hem een beetje tegenvallen. Denk wel dat ik een voldoende heb!
Ik heb vanmiddag M&O (VWO), heb er echt geen zin in, al ben ik wel goed in m&o, gelukkig morgen en overmorgen niks, kan ik goed leren voor volgende week. Maar die middag sessies irriteren echt wel.
Poster: Sunrise8
Hoe vond jij hem? Ik vond hem veeeel te moeilijk en veel vraagstellingen sloegen nergens op en kon je meerdere kanten mee op. Ik denk niet dat ik deze voldoende heb gemaakt, jij?
Edit: heb waarschijnlijk tussen de 30 en 40 punten, dus we zien wel wat t oplevert.
Ik ga nu ff de antwoorden checken, ik vond sommige vragen ook super wazig, maar voor het grootste gedeelte vond ik het wel makkelijk, daarom denk ik dat ik het verknalt heb.
Edit: heb waarschijnlijk tussen de 30 en 40 punten, dus we zien wel wat t oplevert.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.