Nieuw dj speeltje Nextbeat, Top of Drop ! (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Nieuw dj speeltje Nextbeat, Top of Drop !

-Leuk
-overbodig
-Geen mening
-Koop ik zeker nog

Voting is only possible for our Members
Tekhead    posted on 13-05-2010 13:22
Nextbeat, nieuw op de DJ markt, ik vind het alvast een cool apparaat !

Interstate Audio, Belgische firma die import doet van o.a. Numark, Prodjuser, Slappa, e.a. stelt hun nieuwste produkt voor,

NEXTBEAT, klik op onderstaande link en geef je mening in de poll.

http://www.nextbeat.net/vc-2-tutorials.html.en
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Nieuw dj speeltje Nextbeat, Top of Drop ! ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 13-05-2010 17:47
Lijkt me een leuk speeltje, als is het maar om 'gewoon te hebben'. Cool
Where the music meets the deejay!
dacuba    posted on 13-05-2010 17:53
Poster: Luni-B
Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !

de fles is duurder voor de horeca ondernemer hoor hij zal echt zen flesjes niet aan prijzen. plus dat vaak het geval is bijv. bij heineken dat je niet alle keus van de wereld hebt en dat je gebonden ben aan je importeurschap.

http://stupidjuice.net/wp-content/uploads/2007/07/retards_we_all_know_one.jpg

hahaha Luni
FML    posted on 13-05-2010 18:40
Poster: RiX
Tek, nee hoor, gewoon Hollandse uitdrukking 'op de fles gaan', alleen is de jeugd van tegenwoordig niet meer zo vaardig in het spreken der Nederlandse taal :d

Ahhw nee toen ik op de kleuter school kwam werd ik achter een pc gezet en moest ik via msn met me lerares comuniceren. ik ken de uitdrukking wel had het verkeerd gelezen. + dat uitdrukkingen niet overal het zelfde zijn. in andere delen zeggen ze bijv 'op een bokje zijn' ik noem het ' je bent gewoon naar de klote '? Winking my eye

@ Dacuba

Click
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Ilja    posted on 13-05-2010 18:42
LOL?Cool
Dyno    posted on 13-05-2010 18:44
Net zo overbodig en te duur als (bijvoorbeeld) de Pacemaker.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 13-05-2010 @ 18:44:21 (33%)
Estacy    posted on 13-05-2010 18:45
Tekhead    posted on 13-05-2010 20:13

Ahhw nee toen ik op de kleuter school kwam werd ik achter een pc gezet en moest ik via msn met me lerares comuniceren. ik ken de uitdrukking wel had het verkeerd gelezen. + dat uitdrukkingen niet overal het zelfde zijn. in andere delen zeggen ze bijv 'op een bokje zijn' ik noem het ' je bent gewoon naar de klote '? Winking my eye

@ Dacuba

Click

Cool
tek-zotic    posted on 13-05-2010 21:17
Poster: Ilja
Naast overbodig, zeker dik overpriced.

zouden ze connecties hebben met pioneer dan?
Ilja    posted on 13-05-2010 22:28
Is pioneer overbodig dan ? Winking my eye
Yorick    posted on 13-05-2010 22:45

voor mij wel jaWinking my eye
tek-zotic    posted on 13-05-2010 23:36

DJM350 en CDJ350 imo wel, CDJ900 imo ook
Ilja    posted on 13-05-2010 23:41
Als CDJ 900 overbodig is dan is CDJ 800 ook altijd overbodig geweest?Cool
Tekhead    posted on 13-05-2010 23:50
Als CDJ 900 overbodig is dan is CDJ 800 ook altijd overbodig geweest?Cool

idd Ilja
dacuba    posted on 14-05-2010 00:03
@ Dacuba

Click

Hehe ik moest er wel om lachen.. was ook maar een geintje hoor Happy, laughing
Ilja    posted on 14-05-2010 00:46
Poster: Tekhead

idd Ilja

Verklaar is de reden waarom CDJ 800 en 800 MK2 zeer goed verkocht werd en wordt ?
tek-zotic    posted on 14-05-2010 09:22

Verklaar is de reden waarom CDJ 800 en 800 MK2 zeer goed verkocht werd en wordt ?

maar wordt de 900 goed verkochtConfusedConfused hij is hier nog geen 1 keer voorbijgekomen ( buiten in de booth van lead en een winkel waar hij tentoon staat ) dan stel ik mij te zwaar de vraag of hij niet overbodig is
hugomidden    posted on 14-05-2010 15:31
Leuke gadget,
(on topic)

Maar voor mij is het niks, heel eerlijk, hou wel van nieuwe speeltjes maar, demo's met?scratchen?, doe je op vinyl vind ik dan.

Het predikaat turntablelist is er niet voor niets, tja vind ik dan.
De art van turntablelism is het gevoel dat je in het scratchen legt, incl de moeilijkheids graad van de fisieke beperkingen van een analoge?draaitafel.

En dat alles nu digitaal gaat worden ok, maar dat de interface nog gevoelozer gaat worden tja... Nee ik pas.

Maarre ik vind het wel altijd mooi wat zr tegen woordig allemaal verzinnen, dat wel Thumbs Up

User edit by hugomidden on 14-05-2010 @ 15:32:19 (2%)
FML    posted on 14-05-2010 16:21
Poster: dacuba

Hehe ik moest er wel om lachen.. was ook maar een geintje hoor Happy, laughing

I know Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
tom-j    posted on 15-05-2010 11:24
ziet er wel grappig uit. zal het zelf nooit kopen!
Tekhead    posted on 16-05-2010 12:27
vind ik ook
thomassmith    posted on 16-05-2010 12:53
Persoonlijk vind ik t al niks dat je zeg maar 2 delen hebt. Dit vind ik geen meer waarde geven aan het product.
Als ze in plaats van?nextbeat, fischer price erop hadden gezet had ik t ook nog wel geloofd.
Illusion    posted on 18-05-2010 01:14
Poster: DjVictorF
Wat ik nog wel het ergste vind is dat sommige mensen hier de mening gaan overnemen van andere (vooral bij de wat jongere leden) en dan dus ook gaan zeggen dat pioneer niet het beste is.. Gaat nergens over! Vorm je eigen mening, pioneer zou het geld er inderdaad niet voor vragen (zoals renzis aangaf) als ze het er niet voor kregen.

Volgens mij ben jij hier ook een van de jongere members, en is het nog niet eens zo heel lang geleden volgens mij dat jij ook zo was Cool. hehe.

Het apparaat vind ik overbodig. Ik vind het maar niks, en komt zeker niet in mijn booth te staan. Heb sowieso altijd een kleine negativiteit gehad tegen overdreven digitalisering. Dit is daarvan het toppunt. Zoals vaker gezegd, het is misschien leuk om een weekje mee te spelen.

hugomidden
Het predikaat turntablelist is er niet voor niets, tja vind ik dan.
De art van turntablelism is het gevoel dat je in het scratchen legt, incl de moeilijkheids graad van de fisieke beperkingen van een analoge?draaitafel.

En dat alles nu digitaal gaat worden ok, maar dat de interface nog gevoelozer gaat worden tja... Nee ik pas.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Zoals die die gast daar op het filmpje aan het scratchen was is gewoon geen kunst meer. Scratchen moet je echt leren, maar zoals dit kan iedereen bijna.

(Groningen..?Cool dicht bij mij in de buurt ja)
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 18-05-2010 @ 01:17:30 (75%)
Bouncy    posted on 18-05-2010 13:29
Ik krijg een exemplaar van de Nextbeat binnekort thuis voor een review, tegen die tijd zal ik wel m'n bevindingen posten over wat er nou zo vet is aan dat apparaat...
Meks    posted on 18-05-2010 14:30
Ziet er een leuk speeltje uit , alleen jammer dat ik al de functies met mijn huidige gear al kan. ( heb wel in een sneltempo gekeken)
Dusja redelijk overbodig naar mijn weten. En je kan evengoed een cd'tje branden met sampels om je cd speler als sampeler te gebruiken. Of gewoon serato of iets dergelijks.
Dolivieira    posted on 18-05-2010 21:11
Het is een gewoon een soort sampler. Maar leuk speelgoed. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

63 Users online: 7 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 2.515
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.949.121