Poster: Luni-B
Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !
de fles is duurder voor de horeca ondernemer hoor hij zal echt zen flesjes niet aan prijzen. plus dat vaak het geval is bijv. bij heineken dat je niet alle keus van de wereld hebt en dat je gebonden ben aan je importeurschap.
Poster: RiX
Tek, nee hoor, gewoon Hollandse uitdrukking 'op de fles gaan', alleen is de jeugd van tegenwoordig niet meer zo vaardig in het spreken der Nederlandse taal :d
Poster: Luni-B
Ahhw nee toen ik op de kleuter school kwam werd ik achter een pc gezet en moest ik via msn met me lerares comuniceren. ik ken de uitdrukking wel had het verkeerd gelezen. + dat uitdrukkingen niet overal het zelfde zijn. in andere delen zeggen ze bijv 'op een bokje zijn' ik noem het ' je bent gewoon naar de klote '?
@ Dacuba
Click
Poster: Ilja
Naast overbodig, zeker dik overpriced.
Is pioneer overbodig dan ?
Is pioneer overbodig dan ?
Als CDJ 900 overbodig is dan is CDJ 800 ook altijd overbodig geweest?
Poster: Tekhead
idd Ilja
Verklaar is de reden waarom CDJ 800 en 800 MK2 zeer goed verkocht werd en wordt ?
Poster: dacuba
Hehe ik moest er wel om lachen.. was ook maar een geintje hoor
Poster: DjVictorF
Wat ik nog wel het ergste vind is dat sommige mensen hier de mening gaan overnemen van andere (vooral bij de wat jongere leden) en dan dus ook gaan zeggen dat pioneer niet het beste is.. Gaat nergens over! Vorm je eigen mening, pioneer zou het geld er inderdaad niet voor vragen (zoals renzis aangaf) als ze het er niet voor kregen.
hugomidden
Het predikaat turntablelist is er niet voor niets, tja vind ik dan.
De art van turntablelism is het gevoel dat je in het scratchen legt, incl de moeilijkheids graad van de fisieke beperkingen van een analoge?draaitafel.
En dat alles nu digitaal gaat worden ok, maar dat de interface nog gevoelozer gaat worden tja... Nee ik pas.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.