Nieuw dj speeltje Nextbeat, Top of Drop ! (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Nieuw dj speeltje Nextbeat, Top of Drop !

-Leuk
-overbodig
-Geen mening
-Koop ik zeker nog

Voting is only possible for our Members
Tekhead    posted on 13-05-2010 13:22
Nextbeat, nieuw op de DJ markt, ik vind het alvast een cool apparaat !

Interstate Audio, Belgische firma die import doet van o.a. Numark, Prodjuser, Slappa, e.a. stelt hun nieuwste produkt voor,

NEXTBEAT, klik op onderstaande link en geef je mening in de poll.

http://www.nextbeat.net/vc-2-tutorials.html.en
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Nieuw dj speeltje Nextbeat, Top of Drop ! ??

Vote :   

Ilja    posted on 13-05-2010 13:32
Naast overbodig, zeker dik overpriced.
TimmyV    posted on 13-05-2010 13:33
Hij is al een tijdje verkrijgbaar. Wel leuk ding maar denk niet dat deze veel verkocht zal worden.
Meer een ding om een week mee te spelen en dan niet meer aan te raken.?
Misschien wel leuk voor in een lounge bar.
Let's go f*cking mental
XMatiC    posted on 13-05-2010 13:34
Ziet er leuk uit !
www.youtube.com/LennertDJ
Outsider    posted on 13-05-2010 13:34
Zag dit ding laatst al staan in de showroom bij rjshop.. maar snap het nut er niet echt van in Winking my eye overbodig dus
Tekhead    posted on 13-05-2010 13:38
Poster: Ilja
Naast overbodig, zeker dik overpriced.

had dus ook Pioneer kunnen opstaan als het overpriced is ?

Leuk voor de dj entertainer, je kan een deel eruit halen en als remote controle gebruiken.
Dj_Fantasy    posted on 13-05-2010 13:45
Is een product van Wacom, de welbekende maker van die tablet's.
Ik denk inderdaad dat het iets is bedoeld als speelgoed.
Zie er niet dadelijk iemand mee in een club staan rocken.

Dan kun je ook je Ipod/phone gebruiken voor te mixenWinking my eye
dj2dj.nl
Renzis    posted on 13-05-2010 14:03
Poster: Tekhead

had dus ook Pioneer kunnen opstaan als het overpriced is ?

Gast moet je serieus bij alles laten weten dat je Pioneer maar niks vind. Pioneer is prijzig omdat het kan (iets met vraag en aanbod, ken je economie). Dit product is nieuw en komt in een overvolle en verzadigde markt, dus is de hoge prijs misschien niet heel erg slim. Men gokt op een eenvoudige marketingtruc, heeft niks met kwaliteit te maken.

Over het ding zelf: Ik vind het overbodig, het voegt niet meer toe dan dat je er mee rond kan lopen. Nu is dat een leuke extra maar het ding is te groot om er echt mee los te kunnen gaan op een podium dus veel schiet je er niet mee op. Ik vind het geen toegevoegde waarde geven aan het huidige aanbod.
RiX    posted on 13-05-2010 14:13
Dit product is in de zomer van 2009 gereleased, maar 1300 euro voor zo iets... een hoop geld voor een all-in-one-app.
Tekhead    posted on 13-05-2010 14:37
Poster: Renzis

Gast moet je serieus bij alles laten weten dat je Pioneer maar niks vind. Pioneer is prijzig omdat het kan (iets met vraag en aanbod, ken je economie). Dit product is nieuw en komt in een overvolle en verzadigde markt, dus is de hoge prijs misschien niet heel erg slim. Men gokt op een eenvoudige marketingtruc, heeft niks met kwaliteit te maken.

Gast,gast,... awel gast, heb ik gezegd dat ik pioneer maar niks vind ConfusedConfused Neen, heb gezegd dat pioneer ook zwaar overpriced is, maar ja, Pioneer mag dat uiteraard.

BTW, denk dat ik in m'n leven meer apparaten van Pioneer heb gehad dan gij uw heel verder carri?re bijeen gaat kopen of krijgen, dus....
Renzis    posted on 13-05-2010 14:49

Gast,gast,... awel gast, heb ik gezegd dat ik pioneer maar niks vind ConfusedConfused Neen, heb gezegd dat pioneer ook zwaar overpriced is, maar ja, Pioneer mag dat uiteraard.

BTW, denk dat ik in m'n leven meer apparaten van Pioneer heb gehad dan gij uw heel verder carri?re bijeen gaat kopen of krijgen, dus....

Ik zie je regelmatig in Topics afgeven op Pioneer vandaarWinking my eye. Als Pioneer daadwerkelijk overpriced was zou niemand het kopen en toch staan ze overal!

Maar tof dat je al zoveel pioneer hebt gehad dat ik je niet meer inhalen kan joh! Scoor je punten mee. dus...Cool
Tekhead    posted on 13-05-2010 14:54
Op hun prijzen geef ik af, en de meeste kopen ze tweedehands omdat ze nieuw gewoon te duur zijn. En natuurlijk zijn er zeer vele die denken dat je alleen maar dj bent als je Pioneer gebruikt.

Scoor jij maar punten hier
Ilja    posted on 13-05-2010 15:02
Ik denk niet dat mensen denken dat je alleen DJ bent als je PIO hebt, wel is het zo dat PIO 9 van de 10 keer wordt aangeraden. ( en dat heeft zijn redenen?Cool ).
Tekhead    posted on 13-05-2010 15:28
Cool
T-to-the-J    posted on 13-05-2010 15:31
Het is een leuk apparaat, maar ik vind m een 'beetje' overpriced. En ja we weten allemaal dat pio overpriced is, dus daar kunnen we nu over ophouden!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Tekhead    posted on 13-05-2010 15:41
vind ik op het eerste zicht ook dat hij ietsje overpriced is, maar dat was de vraag niet in TS
main    posted on 13-05-2010 16:27
overbodig.. maar hoe moet je dit zien? een zoveelste behringer bcd 3000 achtig iets maar dan nog lelijker?
DjVictorF    posted on 13-05-2010 16:38
Wat ik nog wel het ergste vind is dat sommige mensen hier de mening gaan overnemen van andere (vooral bij de wat jongere leden) en dan dus ook gaan zeggen dat pioneer niet het beste is.. Gaat nergens over! Vorm je eigen mening, pioneer zou het geld er inderdaad niet voor vragen (zoals renzis aangaf) als ze het er niet voor kregen. Is het zelfde met waarom bier zo duur is in de horeca, iedereen koopt het toch.. klaar.
En wees nou eerlijk, de meeste mensen werken gewoon het liefst met pioneer omdat het gewoon het meest gebruiksvriendelijk is! Iedereen begrijpt het meteen en het is de club standaart. Dus het moet gewoon klaar zijn met het gezeik over Pioneer dit dat. Mensen die pioneer fan zijn zeiken toch ook niet Denon af? Pioneer wordt alleen maar afgezeken hier omdat het het populairst is onder de meesten.

Over het apparaat: Zag op twitter een post van DJ Chuckie die het apparaat heeft en het volgensmij een geweldig apparaat vindt! Hij is wel duur en nog niet echt bekend dus denk niet dat het een hit gaat worden.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
FML    posted on 13-05-2010 16:50
mischien leuk om aan je kleine te geven
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 13-05-2010 17:06
Poster: DjVictorF
Wat ik nog wel het ergste vind is dat sommige mensen hier de mening gaan overnemen van andere (vooral bij de wat jongere leden) en dan dus ook gaan zeggen dat pioneer niet het beste is.. Gaat nergens over! Vorm je eigen mening, pioneer zou het geld er inderdaad niet voor vragen (zoals renzis aangaf) als ze het er niet voor kregen. Is het zelfde met waarom bier zo duur is in de horeca, iedereen koopt het toch.. klaar.

Hoe denk je dat pioneer de standaard is geworden ?
O.a. door de mondreclame, een fantastisch marketingapparaat, alle nodige ondersteuning aan de Topdj's en zeker ook door de lakse en 'je mon fou' houding van Denon en vooral Technics.
En waarom is bier zo duur in de horeca ?
Omdat iedereen het toch koopt, zeg je, Dat is een lachertje van je Victor, je mening daarover.? Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !

User edit by Tekhead on 13-05-2010 @ 17:15:59 (56%)
dacuba    posted on 13-05-2010 17:23

Dus..?

Ik vind het maar niks, bah. Fischerprice DJ's all-the-way!
FML    posted on 13-05-2010 17:28

Hoe denk je dat pioneer de standaard is geworden ?
O.a. door de mondreclame, een fantastisch marketingapparaat, alle nodige ondersteuning aan de Topdj's en zeker ook door de lakse en 'je mon fou' houding van Denon en vooral Technics.
En waarom is bier zo duur in de horeca ?
Omdat iedereen het toch koopt, zeg je, Dat is een lachertje van je Victor, je mening daarover.? Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !

idd pioneers marketing is beter dan die van anderen. Pioneer is echter ook alleen maar goed in dj tools. verder moet je er niks van hebben hoor Happy, laughing

Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !

de fles is duurder voor de horeca ondernemer hoor hij zal echt zen flesjes niet aan prijzen. plus dat vaak het geval is bijv. bij heineken dat je niet alle keus van de wereld hebt en dat je gebonden ben aan je importeurschap.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 13-05-2010 @ 17:33:33 (45%)
RiX    posted on 13-05-2010 17:34
Pioneer... was dat niet dat bedrijfje met die autoradio's? Cool

Okeee... nu weer ontopic mensen!
User edit by RiX on 13-05-2010 @ 17:35:14 (9%)
Tekhead    posted on 13-05-2010 17:40
Poster: Luni-B

Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !

de fles is duurder voor de horeca ondernemer hoor hij zal echt zen flesjes niet aan prijzen. plus dat vaak het geval is bijv. bij heineken dat je niet alle keus van de wereld hebt en dat je gebonden ben aan je importeurschap.

Luni, denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Een zaak op de fles gaan, is failliet gaan, in? faling. Is een vlaamse uitdrukking. Cool Maar je reply op deze, daar zit een groot deel waarheid in.
RiX    posted on 13-05-2010 17:42
Tek, nee hoor, gewoon Hollandse uitdrukking 'op de fles gaan', alleen is de jeugd van tegenwoordig niet meer zo vaardig in het spreken der Nederlandse taal :d
Tekhead    posted on 13-05-2010 17:46
Poster: RiX
Tek, nee hoor, gewoon Hollandse uitdrukking 'op de fles gaan', alleen is de jeugd van tegenwoordig niet meer zo vaardig in het spreken der Nederlandse taal :d

waarschijnlijk ook hollands ja,? Rix ik bedoelde dat mss misgelezen heeft, ik denk zoiets als op de fles over gaan.Cool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

73 Users online: 9 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 13.394
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.096.581