Poster: Ilja
Naast overbodig, zeker dik overpriced.
Poster: Tekhead
had dus ook Pioneer kunnen opstaan als het overpriced is ?
Poster: Renzis
Gast moet je serieus bij alles laten weten dat je Pioneer maar niks vind. Pioneer is prijzig omdat het kan (iets met vraag en aanbod, ken je economie). Dit product is nieuw en komt in een overvolle en verzadigde markt, dus is de hoge prijs misschien niet heel erg slim. Men gokt op een eenvoudige marketingtruc, heeft niks met kwaliteit te maken.
Gast,gast,... awel gast, heb ik gezegd dat ik pioneer maar niks vind Neen, heb gezegd dat pioneer ook zwaar overpriced is, maar ja, Pioneer mag dat uiteraard.
BTW, denk dat ik in m'n leven meer apparaten van Pioneer heb gehad dan gij uw heel verder carri?re bijeen gaat kopen of krijgen, dus....
Poster: DjVictorF
Wat ik nog wel het ergste vind is dat sommige mensen hier de mening gaan overnemen van andere (vooral bij de wat jongere leden) en dan dus ook gaan zeggen dat pioneer niet het beste is.. Gaat nergens over! Vorm je eigen mening, pioneer zou het geld er inderdaad niet voor vragen (zoals renzis aangaf) als ze het er niet voor kregen. Is het zelfde met waarom bier zo duur is in de horeca, iedereen koopt het toch.. klaar.
BTW, denk dat ik in m'n leven meer apparaten van Pioneer heb gehad dan gij uw heel verder carri?re bijeen gaat kopen of krijgen, dus....
Hoe denk je dat pioneer de standaard is geworden ?
O.a. door de mondreclame, een fantastisch marketingapparaat, alle nodige ondersteuning aan de Topdj's en zeker ook door de lakse en 'je mon fou' houding van Denon en vooral Technics.
En waarom is bier zo duur in de horeca ?
Omdat iedereen het toch koopt, zeg je, Dat is een lachertje van je Victor, je mening daarover.? Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !
Poster: Luni-B
Daarom gaan er zoveel horeca zaken op de fles !
de fles is duurder voor de horeca ondernemer hoor hij zal echt zen flesjes niet aan prijzen. plus dat vaak het geval is bijv. bij heineken dat je niet alle keus van de wereld hebt en dat je gebonden ben aan je importeurschap.
Poster: RiX
Tek, nee hoor, gewoon Hollandse uitdrukking 'op de fles gaan', alleen is de jeugd van tegenwoordig niet meer zo vaardig in het spreken der Nederlandse taal :d
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.