Mixer of koptelefoon?? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Naomi    posted on 12-05-2010 21:17
Ik zit met een groot dilemma:
Wat?eerst: een nieuwe mixer of koptelefoon??
Ik heb thuis een oude mixer van een collega van mn moeder staan,
dat ding is ik weet niet hoe oud en heeft vijf kanalen.
Geen eq's, geen volume regeling voor koptelefoon, geen master en zelfs geen cross-fader.
Ik zou dus graag een nieuwe willen.

Maar...
ik gebruik op t moment ook de headset van mn computer Cool...om iig niet doof te worden en omdat ik geen goede koptelefoon heb. En een beetje goed afsluitende en mooie?koptelefoon?zou ik toch ook wel erg graag willen.

Ik weet nu niet wat eerst, geld is er niet zo heel veel, dus t wordt uberhaubt nog ff doorsparen. Maar ik zou graag willen weten wat jullie zouden kiezen.
Volgens Esm?e is eerst mixer goed idee, maar mn ouders zeggen koptelefoon.
Wie kan mij helpen!?

What do you think about Mixer of koptelefoon?? ??

Vote :   

RiX    posted on 17-05-2010 19:10
Ben benieuwd Naomi, of je mijn marktplaats-suggesties op de startpagina van dit topic had gecheckt.

En jongens, kap es met mixers van 150 euro of meer aan te raden en lees eens de startpagina van dit topic!! Ze heeft weinig budget en wil gewoon een mixer die het doet (3 kanalen, EQ en HP-volume/mix). That's it... Er hoeft nog geen merk op de staan!

Naomi, laat even weten wat de stand van zaken is. Sommigen kunnen je namelijk WEL goed van dienst zijn Winking my eye
Lucalicious    posted on 17-05-2010 22:15
ik zeg mixer
zeker als je geen volumeregeling hebt. dan is het zonde omk eerst een koptelefoon te kopen.

This is an old Topic

No new postings for 5.266 days.
 Post CommentThat would be 175.5 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

89 Users online: 9 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 14.284
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.165.045