Poster: RiX
Sorry hoor... 13 jaar en dan mixers van veel geld aanraden. Kom op: Een 13-jarige zit in tweede brugklas, heeft misschien een krantenwijkje of baan bij supermarkt... Begin eens klein en goedkoop.
Of zijn de tijden zo veranderd?
Poster: Naomi
Mijn ouders zeggen sowieso, wacht nog ff met duurdere dingen kopen, en kijk eerst hoeveel je hier mee doet. Ergens hebben ze wel gelijk, maar hoe beter spul ik heb, hoe meer ik er mee ga doen.
Poster: T-to-the-J
Ik zou voor een mixer gaan! Het hoeft helemaal niet duur, kijk eens naar een numark m2, vu's, 2 kanalen en een hp volume!
Poster: Bouncy
Aan de andere kant, kun je nu wel proberen om uit je huidige setje het maximale te halen zodat het daraaien daarop een automatisme word, zodra je dan iets nieuws hebt, kun je je volledig concentreren op de nieuwe functies welke je er bij hebt gekregen. Daarbij komt dat als je nu strak kan mixen, je het OVERAL op kan!
Poster: RiX
Weet je wat je moet doen? Op Marktplaats even zoeken. Ik had al een mixer voorgesteld van 40 euro en ook 1 van 15 euro. Prima dingen en 3 kanalen...
200 euro is een bak geld hoor.
Btw: die 2 cdspelers, heb je die cadeau gekregen, overgekocht of nieuw?
Poster: Bouncy
Ok, qua koptelefoon kan ik je 1 ding adviseren, zorg dat je 200 euro hebt en ga naar een winkel toe waar je er een hoop kan uitproberen, dan kom je een uur later met DE koptelefoon die bij JOU past naar buiten (en gemiddelde prijs voor een hoog-segment koptelefoon is toch wel 200 euro).
Poster: ArCee
je kunt ook eerst een tussenoplossing aanschaffen voor niet al teveel geld waar je thuis prima mee uit de voten kan,
Ik zou zeggen, mixer.
Door een goede mixer kun jij je mixen perfectioneren.
Een koptelefoon kan later wel, je kunt ook eerst een tussenoplossing aanschaffen voor niet al teveel geld waar je thuis prima mee uit de voten kan, denk aan een Sennheisser 202 (32,95)?/ 205 (33,95)?die je voor een paar tientjes hebt en een erg goed geluid hebben (ik heb de 202 op reserve liggen)
Een vanwege het antwoord boven mijne, ik zou ook lekker gaan bedelen bij?djdolivieira?om hem geld af te troggelen
Psies, en het kan voor beduidend minder als 200 euro!! Als je dan toch geen 'normaal' advies kan geven, zeg dan gewoon niets! Houd ook ff rekening met de leeftijd van de topic starter?
Hij is 13 Snoey en zoekt iets om mee te beginnen, wat denk je zelf qua gigs?
Beginpost lezen maakt vaak veel duidelijk hoor en dan kun je hem?met GOED advies van dienst zijn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.