Poster: DJ_InspirationKen je het begrip OEM nog niet? (Original Equipment Manufacturer)
Kort uitgelegd: Het is een product dat uit een bedrijf komt en ieder merk dat meedoet plakt zijn logo erop en hun eigen behuizing. Intern zijn ze dus identiek.
EDIT: Ze zijn me weer voor :D
Poster: Djillusion
Ik vind dat om eerlijk te zijn:.. Crap ..:
Poster: djwillem:Pals de kwaliteit maar goed is
Poster: Djillusion
Poster: TekheadPoster: Djillusion
Daar denk ik anders over !
Anders had er geen OEM platenspeler geweest, en hadden we allen, met technics of goede namaak moeten blijven spelen. En het heeft de vraag en interesse naar vinyl een groote boost gegeven. En eens zien wanneer ze met toploads van de kwaliteit van Pioneer,Denon,numark,....op de markt komen, en aan welke prijs, zolang zal dat niet meer zijn, goed voor de gebruiker
Poster: DJ_InspirationKen je het begrip OEM nog niet? (Original Equipment Manufacturer)
Kort uitgelegd: Het is een product dat uit een bedrijf komt en ieder merk dat meedoet plakt zijn logo erop en hun eigen behuizing. Intern zijn ze dus identiek.
EDIT: Ze zijn me weer voor :D
quote: |
Poster: MadSteven Ja, okee, maar als je dus een Sync mengtafel wou en dat het liefst bij een dozenschuivenwinkel op internet zou willen kopen... Koop dan dus gewoon de McCrypt. |
Poster: DJ-DC
de syng heeft ook een dezelfde koptelfoon als mccrypt, alleen het merk is verschill,, toch zoou ik lieverd de synnq wille:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.