Poster: bambamstudio
Sha-la-lie niet door naar finale songfestival...goh waarom kijk ik hier NIET van op...NEXT
Poster: Roov
Om te janken zo slecht als alle deelnemers zijn!
Poster: Roalin
Wat klonk Sha-la-lie slecht zeg! Hadden ze wel wat beter mogen masteren (meer zang-volume)...
En alsof Idols zo goed is..
Poster: Yorick
Anders ga jij even NL vertegenwoordigen
Poster: Roov
Om te janken zo slecht als alle deelnemers zijn!
Poster: Tekhead
Belgie wel door gisteren, enigste nummer dat normaal gebracht werd, ik bedoel, geen onnozel huppelende vlinders of robots, of vuurschietende jommekes, want meestal die oostblokkers, amai. Neen?1 gast en?1 gitaar, en een slow nummer, niet mijn muziekstijl, maar wel een prachtig nummer, en zonder chauvinistisch te zijn, prachtig gezongen, chapeau Tom Dice
Poster: walteur
Ja Tekhead, je hebt gelijk, alleen zullen we niet winnen omdat al die oostbloklanden voor elkaar stemmen. Maar ik vind het ook goed dat Tom Dice het doet, beter dan die rotte Kate Ryan!
Poster: bambamstudio
zou het graag doen, alleen kan ik niet zingen
Poster: Laidback
nog 4 uur en dan vlieg ik naar London!
dit weekend Swedish House Maffia @ Brixton Acadamy! yeahh (+ Afterparty ?@ Plan-B met AN21, Max Vangeli, Kim Fai, Axwell, Steve Angello, Sebastian Ingroso & Guests!)
zo veel zin in!
See you all in a week! zal dan even alle Pics/filmpies uppen! ..
hier een filmpje van Vorig Jaar
Poster: Sandr
Done that
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.