De Late Leeuw Deel 38 (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

Laidback    posted on 27-05-2010 00:07
nog 4 uur en dan vlieg ik naar London!

dit weekend Swedish House Maffia @ Brixton Acadamy! yeahh (+ Afterparty ?@ Plan-B met AN21, Max Vangeli, Kim Fai, Axwell, Steve Angello, Sebastian Ingroso & Guests!)
zo veel zin in!

See you all in a week! zal dan even alle Pics/filmpies uppen! ..

hier een filmpje van Vorig Jaar
Winston    posted on 27-05-2010 00:12
Wow, ontzettend veel producties op de frontpage. Cool
Tic Toc
FML    posted on 27-05-2010 00:13
Poster: Estacy
weer een wtf momentje: onze grote vriend Ferano heeft bijna elk bestaand Productions topic gekicktCool

CoolCoolCool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
bambamstudio    posted on 27-05-2010 00:32
Poster: TimmyV
Net Red Dead Redemption gehaald voor de ps3. Hij is machtigCool

Ik heb hem ook! Erg mooie game
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Saskia    posted on 27-05-2010 10:37
Poster: Laidback
nog 4 uur en dan vlieg ik naar London!

dit weekend Swedish House Maffia @ Brixton Acadamy! yeahh (+ Afterparty ?@ Plan-B met AN21, Max Vangeli, Kim Fai, Axwell, Steve Angello, Sebastian Ingroso & Guests!)
zo veel zin in!

See you all in a week! zal dan even alle Pics/filmpies uppen! ..

hier een filmpje van Vorig Jaar

hoe heeeet dat nummer ook alweer van dat filmpje ik kom der niet op
qntr0l    posted on 27-05-2010 10:39
Temper Trap - Sweet Disposition (Axwell & Dirty South Mix)
Saskia    posted on 27-05-2010 10:47
Owja dankjewel Happy, laughing
justjustin    posted on 27-05-2010 10:50
Wie wil deze bestellen?! Winking my eye...binnekort te verkrijgen
musicjunky logo aan de voorkant komt te vervallen...

Deze shirts zijn helaas alleen voor heren en komen met een v-hals
Ilja    posted on 27-05-2010 11:39
ALs daar nou Trance op stond en geen house, dan had ik het nog overwogen. Maar helaas.?Cool

Vraagje aan oudere DJR'ers hier. ??

Omdat ik voltijd ga studeren en dus voorlopig de arbeidsmarkt verlaat, heb ik dan recht om mijn tot nu toe gespaarde pensioen bedrag op te eisen ( ik heb denk van in totaal 8 maanden gespaard ). Het is immers gewoon mijn geld.
User edit by Ilja on 27-05-2010 @ 13:11:43 (100%)
Flaged
TimmyV    posted on 27-05-2010 15:28
Ik wil mijn macbook aansluiten op een externe monitor. Dit gaat via mini-displayport(converter) naar hdmi.
Wil sowieso een nieuw scherm halen. Dit word er 1 boven de 24 inch. Moet ik nog ergens op letten?
Max prijs is toch 400 euro.?

Zat naar dit scherm te kijken. KLIK
Het is een scherm met 1920x1080 resolutie. Full HD dus. Iemand die mij kan helpen? Kan ik hem gewoon aansluiten en word dan ook het volledige beeld gevuld? Wil hem synchroon laten draaien.
Probeerde het bij mijn broers full hd tv en daar kon ik de startbalk niet zien. Die verdween zeg maar boven in het beeld.
Let's go f*cking mental
DJMartijnn    posted on 27-05-2010 16:19
Ik wil mijn macbook aansluiten op een externe monitor. Dit gaat via mini-displayport(converter) naar hdmi.
Wil sowieso een nieuw scherm halen. Dit word er 1 boven de 24 inch. Moet ik nog ergens op letten?

Het is een scherm met 1920x1080 resolutie. Full HD dus. Iemand die mij kan helpen? Kan ik hem gewoon aansluiten en word dan ook het volledige beeld gevuld? Wil hem synchroon laten draaien.
Probeerde het bij mijn broers full hd tv en daar kon ik de startbalk niet zien. Die verdween zeg maar boven in het beeld.

Ik denk dat je instellingen niet goed staan. Tevens weet ik ook niet of jou macbook groter dan 24 inch ondersteund. Mij is verteld dat je deze adapter moet gebruiken voor beeldschermen groter dan 23/24 inch. KLIK

EDIT:

Lees net dat dit alleen geld wanneer je resolutie groter is dan 1920x1080. Winking my eye
User edit by DJMartijnn on 27-05-2010 @ 16:23:11 (11%)
Snoey    posted on 27-05-2010 16:51
Poster: Ilja
ALs daar nou Trance op stond en geen house, dan had ik het nog overwogen. Maar helaas.?Cool

Omdat ik voltijd ga studeren en dus voorlopig de arbeidsmarkt verlaat, heb ik dan recht om mijn tot nu toe gespaarde pensioen bedrag op te eisen ( ik heb denk van in totaal 8 maanden gespaard ). Het is immers gewoon mijn geld.

Schaf een wetboek aan, denk dat je op dit forum geen antwoord krijgt op je vraag. Bekijk in in iig welke overeenkomst (welke verplichtingen zijn voor beide partijen voortgevloeid uit de overeenkomst) onderling is afgesloten. Het kan namelijk zijn dat je pas na zoveel jaar pas recht hebt op het geld. Sommige instellingen of bedrijven geven hogere rentes, maar stellen daarvoor andere voorwaarden.
www.soundcloud.com/ten-hooven
OneSixty    posted on 27-05-2010 20:54
OMG CHECK DIE LINEUP VAN PUKKELPOP

WATAAAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

Tekhead    posted on 27-05-2010 21:10
Poster: Ilja

heb je dat gespaard via je werkgever, ga je normaal gezien vanzelf een schrijven krijgen om te vragen wat je er mee wil doen, laten staan en verder sparen (als je terug naar school gaat is dat niet evident uiteraard) of laten uitbetalen. Is het via een pensioenspaarfonds dat je zelf hebt gecontacteerd en getekend zal je een regeling met hen moeten treffen, want je hebt een overeenkomst gemaakt, en een getekend contract is waterdicht, en als je het verbreekt worden er meestal een penalty (boete) aangerekend, krijg je ook de rente meestal niet uitbetaald. Ik zou je adviseren om je contact eens eerst goed te lezen, dat je er niet beter van word kan ik je al wel met 100% zekerheid vertellen, je kan wel proberen een soort van gentleman agreement te maken, maar in deze tijd van economische recessie lijkt het me weinig waarschijnlijk dat ze veel toegevingen gaan doen. Alvast sc6 Ilja?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FML    posted on 27-05-2010 21:19
Poster: justjustin

Mag dat zomaar spullen aanbieden? anders heb ik ook nog een paar kei gave T-shirts Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Ewoud    posted on 27-05-2010 21:25
Poster: justjustin

Die shirts zijn wel vet! Zeg mar ff wanneer ze beschikbaar zijn Winking my eye
DJ Ecs
Tekhead    posted on 27-05-2010 21:27
veel te druk, vind ik zelf
TimmyV    posted on 27-05-2010 21:30
Poster: OneSixty

WATAAAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

Godsamme...daar zitten een paar vette namen tussen zegCool
The Prodigy, Pendulum, Iron Maiden, deadmau5, Groove Armada. Om te kwijlen.
Let's go f*cking mental
Roov    posted on 27-05-2010 21:31
Poster: OneSixty

Woow, nog nooit zoveel bekende artiesten op ??n festival gezien!
Tekhead    posted on 27-05-2010 21:33
The prodigy is echt wel een aanrader gasten.

Btw, tis onnozel,maar Belgie mag nog eens in de grote finale van Eurovisie songfestival meedoen, Cool
TimmyV    posted on 27-05-2010 21:54
YESSSSSSSSSSSS.....NA 4 JAAR!!!! Heb ik dan eindelijk het nummer gevonden dat ik ooit van iemand hoorde in een filmpje.
KLIK
Brings back good old memories Cool Nog van de tijd dat ik intensief mohaa(Medal of honor: Allied Assault) online speelde.

Misschien weten mensen nog dat de melodie van het nummer Lip Service Radio - Josh & Wesz mij aan dit nummer moest denken.?
Nu ga ik morgen weer met een smile op me gezicht naar me werk haha. Voelt goed weet je datCool
Let's go f*cking mental
Boyd    posted on 27-05-2010 22:15

Full HD is niks voor een computerscherm. Je hebt een scherm van 27' maar met een belabberde resolutie van 1920x1080. Ik zou toch echt liever wat meer pixels in de hoogte willen. Minimaal 1200 voor 24'. Anders word je beeld er niet scherper van.

Of je moet hem gebruiken als TV en er 2 meter vanaf zitten.
XMatiC    posted on 27-05-2010 22:22
Pukkelpop = Top Line-Up :o
www.youtube.com/LennertDJ
TimmyV    posted on 27-05-2010 22:28
Poster: BoydGrift

Full HD is niks voor een computerscherm. Je hebt een scherm van 27' maar met een belabberde resolutie van 1920x1080. Ik zou toch echt liever wat meer pixels in de hoogte willen. Minimaal 1200 voor 24'. Anders word je beeld er niet scherper van.

Of je moet hem gebruiken als TV en er 2 meter vanaf zitten.

Klopt! Het wordt ook geen 27 inch scherm meer Winking my eye
Ga voor een 24 inch scherm van Dell of van Samsung.
Dell Ultrasharp U2410 of Samsung Syncmaster?P2450H.

De Dell heeft een 1920x1200 resolutie en de Samsung 1920x1080.
Het enige wat ik echt wil weten is of mijn macbook het hele scherm vult.

Er zijn weinig beeldschermen zoals de Apple 30 inch cinema display. Wil er namelijk wel een HDMI aansluiting op hebben voor mijn ps3 en andere externe apparatuur waar HDMI geschikt voor is.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 27-05-2010 @ 22:30:54 (10%)
bambamstudio    posted on 27-05-2010 23:21
Sha-la-lie niet door naar finale songfestival...goh waarom kijk ik hier NIET van op...NEXT
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

201 Users online: 14 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 13.286
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.268.351