Poster: Estacy
weer een wtf momentje: onze grote vriend Ferano heeft bijna elk bestaand Productions topic gekickt
Poster: TimmyV
Net Red Dead Redemption gehaald voor de ps3. Hij is machtig
Poster: Laidback
nog 4 uur en dan vlieg ik naar London!
dit weekend Swedish House Maffia @ Brixton Acadamy! yeahh (+ Afterparty ?@ Plan-B met AN21, Max Vangeli, Kim Fai, Axwell, Steve Angello, Sebastian Ingroso & Guests!)
zo veel zin in!
See you all in a week! zal dan even alle Pics/filmpies uppen! ..
hier een filmpje van Vorig Jaar
Ik wil mijn macbook aansluiten op een externe monitor. Dit gaat via mini-displayport(converter) naar hdmi.
Wil sowieso een nieuw scherm halen. Dit word er 1 boven de 24 inch. Moet ik nog ergens op letten?
Max prijs is toch 400 euro.?
Zat naar dit scherm te kijken. KLIK
Het is een scherm met 1920x1080 resolutie. Full HD dus. Iemand die mij kan helpen? Kan ik hem gewoon aansluiten en word dan ook het volledige beeld gevuld? Wil hem synchroon laten draaien.
Probeerde het bij mijn broers full hd tv en daar kon ik de startbalk niet zien. Die verdween zeg maar boven in het beeld.
Poster: Ilja
ALs daar nou Trance op stond en geen house, dan had ik het nog overwogen. Maar helaas.?
Vraagje aan oudere DJR'ers hier. ??
Omdat ik voltijd ga studeren en dus voorlopig de arbeidsmarkt verlaat, heb ik dan recht om mijn tot nu toe gespaarde pensioen bedrag op te eisen ( ik heb denk van in totaal 8 maanden gespaard ). Het is immers gewoon mijn geld.
Poster: Ilja
ALs daar nou Trance op stond en geen house, dan had ik het nog overwogen. Maar helaas.?
Vraagje aan oudere DJR'ers hier. ??
Omdat ik voltijd ga studeren en dus voorlopig de arbeidsmarkt verlaat, heb ik dan recht om mijn tot nu toe gespaarde pensioen bedrag op te eisen ( ik heb denk van in totaal 8 maanden gespaard ). Het is immers gewoon mijn geld.
Poster: justjustin
Wie wil deze bestellen?!...binnekort te verkrijgen
musicjunky logo aan de voorkant komt te vervallen...
Deze shirts zijn helaas alleen voor heren en komen met een v-hals
Poster: justjustin
Wie wil deze bestellen?!...binnekort te verkrijgen
musicjunky logo aan de voorkant komt te vervallen...
Deze shirts zijn helaas alleen voor heren en komen met een v-hals
Poster: OneSixty
OMG CHECK DIE LINEUP VAN PUKKELPOP
WATAAAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Poster: OneSixty
OMG CHECK DIE LINEUP VAN PUKKELPOP
Ik wil mijn macbook aansluiten op een externe monitor. Dit gaat via mini-displayport(converter) naar hdmi.
Wil sowieso een nieuw scherm halen. Dit word er 1 boven de 24 inch. Moet ik nog ergens op letten?
Max prijs is toch 400 euro.?
Zat naar dit scherm te kijken. KLIK
Het is een scherm met 1920x1080 resolutie. Full HD dus. Iemand die mij kan helpen? Kan ik hem gewoon aansluiten en word dan ook het volledige beeld gevuld? Wil hem synchroon laten draaien.
Probeerde het bij mijn broers full hd tv en daar kon ik de startbalk niet zien. Die verdween zeg maar boven in het beeld.
Poster: BoydGrift
Full HD is niks voor een computerscherm. Je hebt een scherm van 27' maar met een belabberde resolutie van 1920x1080. Ik zou toch echt liever wat meer pixels in de hoogte willen. Minimaal 1200 voor 24'. Anders word je beeld er niet scherper van.
Of je moet hem gebruiken als TV en er 2 meter vanaf zitten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.