De Late Leeuw Deel 38 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

FML    posted on 22-05-2010 07:59
Poster: Ilja
@Luni-B

Ik heb een beter idee, waarom ga jij dan niet weg ?

Tuurlijk heb jij een beter idee , jij bent altijd al beter dan een ander
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
qntr0l    posted on 22-05-2010 09:40
Poster: Luni-B
ben benieuwd wie van de leden het hier met me oneens is.

Potjandriedubbeltjes, nu moet ik je gewoon weer gelijk geven. Waar moet het heen met de wereld Cool
Estacy    posted on 22-05-2010 10:09
al dat gezanik hier.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
W.i.M    posted on 22-05-2010 10:23
De volgende posts zullen toch wat vriendelijker moeten zijn anders wordt ik onvriendelijk.

Dus hou hier mee op want hier bereiken we niets mee.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
qntr0l    posted on 22-05-2010 10:33
Om dan toch maar even de sfeer weer wat op te krikken:

Ilja    posted on 22-05-2010 10:38
@qntr0l
Moet jij nodig zeggen, met je olie op het vuur posts?Cool
qntr0l    posted on 22-05-2010 10:49
Zucht... Nog eventjes twee plaatjes dan speciaal voor jou Ilja:

En speciaal voor jou:

Cool
dJORD    posted on 22-05-2010 10:50
niet dat ik van scratchen hou maar...
Dolivieira    posted on 22-05-2010 11:15
Poster: Luni-B

Tuurlijk heb jij een beter idee , jij bent altijd al beter dan een ander

Maar voorlopig kan Ilja geen fatsoenlijk mixje in mekaar draaien. Maar ik kan de?Labelmanager?van Spinnin Records dus kan het wel effe natrekken, Bel volgende week wel effe naar Astral Music.?

Maar goed, effe kappen met die onzin. W.i.M heb gewoon gelijk. ???
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
LLCoolP    posted on 22-05-2010 11:17
Vandaag^& morgen naar het sfeer volle (lekker in de natuur & aan het water) GROOVE GARDEN in Sittard, wie gaat er nog meer:D

:Dhossa

lees net in de krant dat een bedrijf wat instrumenten en Dj gear verkoopt in Roermond faillet is.

Op de website van:
http://www.troostwijkauctions.com?staat de gehele veiling.

:DHamsteren
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 22-05-2010 @ 12:22:15 (100%)
Ilja    posted on 22-05-2010 12:40
Die lullen blijven het ook maar proberen?Cool

Zie die spelling, je lacht je toch gewoon kapot:

Klik
Seca    posted on 22-05-2010 13:05
Poster: dJORD
niet dat ik van scratchen hou maar...

haha Cool
What the ..?
User edit by Seca on 22-05-2010 @ 13:06:16 (22%)
LouisCasper    posted on 22-05-2010 13:41
Kan het kwaad als ik mijn 2 KRK RP6 G2's op hun kant neerleg in plaats van rechtop?
http://www.louiscasper.com
dacuba    posted on 22-05-2010 13:56
Poster: qntr0l
Om dan toch maar even de sfeer weer wat op te krikken:

Dat zie ik hier elke dag ^^
Renzis    posted on 22-05-2010 14:10
*Kuch* ilja *Kuch*

Damn jongens wat een mooi weer vandaag!

*buiten een terras gaat opzoeken*
Tekhead    posted on 22-05-2010 14:27
Wees nu toch eens lief voor elkaar jongens
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TheDutchDecks    posted on 22-05-2010 14:38
Poster: Look
Kan het kwaad als ik mijn 2 KRK RP6 G2's op hun kant neerleg in plaats van rechtop?

nee het kan geen kwaad, maar ik zou er wel iets van een handoek ofzo onder leggen datj geen krassen krijgt Cool
Esmee    posted on 22-05-2010 14:47
Poster: Ilja
@Esmee

Ik heb meer kennis van de wereld dan je denkt meid?Cool

En en nog iets, iPhone, iPod Touch en iPad schermen zijn zo gemaakt dat er geen krassen op komen ( terwijl je als een malle met een schroevendraaier ?over heen gaat ). ?

En BTW wat is er mis mee om verwend te zijn ?

geen krassen op t beeldscherm... juist... als je ze 1x op de grond laat vallen zijn ze kapot. Ja misschien niet als je ze op een tapijt laat vallen, maar bijmij op school zie je toch wel minstens 1x per week een iPhone of iPod Touch vliegen en daarna dood zijn. + wel krassen op t beeldscherm hebben hoor. zand en ander vuil in je broekzak doet wonderen met on bekraste beeldschermpjes.

Mis met verwend zijn... niets hoor Cool al kan ik beter mn mond houden want ik krijg, op mn scooter na, ook wel alles van mn ouders eigenlijk.
Dj_Fantasy    posted on 22-05-2010 14:48
Lekker buiten in de tuin, pilske erbij.. Heerlijk toch zo'n weer mannen!
Dat het zo maar blijft tot aan de grote vakantie :P
dj2dj.nl
Ilja    posted on 22-05-2010 14:57
Poster: Esmee

geen krassen op t beeldscherm... juist... als je ze 1x op de grond laat vallen zijn ze kapot. Ja misschien niet als je ze op een tapijt laat vallen, maar bijmij op school zie je toch wel minstens 1x per week een iPhone of iPod Touch vliegen en daarna dood zijn. + wel krassen op t beeldscherm hebben hoor. zand en ander vuil in je broekzak doet wonderen met on bekraste beeldschermpjes.

Mis met verwend zijn... niets hoor Cool al kan ik beter mn mond houden want ik krijg, op mn scooter na, ook wel alles van mn ouders eigenlijk.

Ik weet echt niet hoe mensen voor elkaar krijgen om hun apparaten heel snel naar de kloten te helpen.

Mijn iPhone is al tig keer op beton of asfalt gevallen, nog nooit een probleem. ?
En heb een iPod touch bijna 3 jaar gehad ( heb een nieuwe achterkant voor besteld ( oude bekrast en lelijk ) vervangen en voor bijna 200 euro verkocht. ? ( een 8 gig model he?Cool ).?

Het is gewoon kwestie van een beetje netjes met je apparatuur omgaan en het gaat tig jaar mee.
Mixt-Ape    posted on 22-05-2010 15:03
Ha, dus je iPod op asvalt en beton laten vallen = 'netjes met je apparatuur omgaan'.
Dj_Fantasy    posted on 22-05-2010 15:04
Ik weet het niet maar mijn Ipod Video ( is nu wel al een tijdje oud) heeft menig veel krassen op zijn scherm van in mijn broekzak te zitten. En dan steek ik nog meestal mijn sleutels en andere scherpe voorwerpen in mijn andere zak.
Nu graag jou verklaring hoe dit komt.
dj2dj.nl
Esmee    posted on 22-05-2010 15:07
om maar niet over mn nieuwe iPod classic te beginnen... die ik nog geen eens 1 jaar heb, altijd in zn hoesje gaat in mn broekzak (die iPod sokken) en ook behoorlijk bekrast is. en waag t niet om te zeggen dat ik onvoorzichtig met dat ding om ga. Hij is nog niet 1x gevallen.
Flexii    posted on 22-05-2010 15:10
wat een lange waardeloze discussie zitten jullie hier te voeren zeg eh.

Ga chille een terasje pikken ofzo, lekker koud pilsje en genieten van het goede weer, in plaats van eindeloos te discussieren over hoe lang of hoe kort apparatuur meegaat.
Yorick    posted on 22-05-2010 15:11
@ Ilja

Wakker worden

Deel 1

Deel 2

Ga mij nou niet vertellen dat jou iPhone nog 100% is als die al ''TIG'' keer op het beton gevallen is.
Misschien als je er zoon mooie condoom om heb zitten?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

63 Users online: 2 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 4.684
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.634