De Late Leeuw Deel 38 (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 11-05-2010 19:28

What do you think about De Late Leeuw Deel 38 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 21-05-2010 22:16
ramen wassen in Loenhout
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 21-05-2010 22:25
Poster: Esmee

Dussss omdat IK de iPad niets VIND ben ik meteen een simpele ziel? Best zielig. Ik vond je eigenlijk eerst altijd wel aardig en t nog best lullig voor je dat t hele forum echt van je walgt, maar nu gebrijp ik precies waarom, als niet alles gaat zoals jij t wilt ben je zielig en beledigt en ga je mensen uitschelden enzo. Best triest. Verwend noem ik zoiets.

Ten eerste, vind ik ook dat apple goeie producten maakt. Ik zeg alleen dat ik de iPad overbodig vind. Ten 2e, gaat echt niet alle apple producten 2 tot 3 jaar mee, mijn ipod classic was na 1 jaar stuk, vervolgens kreeg ik kut service en wilden ze hem niet eens maken, na een paar brieven van mn pa opeens wel.
Zichzelfrespecterende mensen... juist. Een netbook, is een zeer handig apparaat, waar tenminste wel een toetsenbord op zit, als ik hem in mn tas gooi hoef ik niet bang te zijn voor krassen op mn beeldscherm + deze kan teminste wel multi tasking aan. No time outdated, inderdaad, maar ik gok, dat die iPad niet veel langer nieuw blijft hoor. Vervolgens, zeg ik niet dat ik geen iPad wil,ik zeg alleen dat hij voor mij overbodig is, zeker voor t geld. Ik zou ziels gelukkig zijn als ik er 1 gratis zou hebben.

wouw een sterkte procesor, laat ik gaan gamen op een a4 formaat apparaat... volgensmij, werkt daar de desktop pc en console nogsteeds t beste voor. Laptops zijn gemaakt om makkelijk mailtjes te maken en onderweg bezig te zijn. (Of zoals ik t doe, op de bank, tuin, bed, eettafel, badkamer...)
Stebiel operating system... juist ilja, wat kan er nou crashen van safari openen... Mijn windows 7 is ook nogsteeds niet gecrasht.

Maar als jij graag de iPad de hemel in prijst, ga je gang. Zolang je maar weet dat ik t niet met je eens ben en dat ik je een zielig jongentje vindt, en als ik niet beter zou weten zou ik je ongeveer 12 jaar oud schatten. Je hebt nog minder kennis van de wereld dan mn zusje en je krijgt het voor elkaar dat iedereen je niet mag.

edit:
Ik moest ook even zeggen van Stella dat ze het volledig met me eens is, maar die kennen jullie niet Cool

+1 voor esmee, maar omdat het hier geen dumpert is.. strepen we dit door..

Ik vrees dat ik je verjaardagskadootje dus weer moet verkopen, of zelf moet houden... Dan verzin ik wel wat anders hoor Winking my eye
Tomazos    posted on 21-05-2010 22:57
Remco, Yorick, en ik gaan nu weer de skihut in met aanhang..

onzin posts zullen volgen naarmate de bacardi/flugel rijkelijk vloeit!
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
dacuba    posted on 21-05-2010 23:03
Ik kan wel janken als ik een lijstje maak van al de schrijf- en dt-fouten op de vorige pagina.. zijn een paar spellingsregels dan ?cht zo moeilijk?
User edit by dacuba on 21-05-2010 @ 23:03:55 (56%)
Mixt-Ape    posted on 21-05-2010 23:07
Blijkbaar wel...
Ilja    posted on 21-05-2010 23:20
@Esmee

Ik heb meer kennis van de wereld dan je denkt meid?Cool

En en nog iets, iPhone, iPod Touch en iPad schermen zijn zo gemaakt dat er geen krassen op komen ( terwijl je als een malle met een schroevendraaier ?over heen gaat ). ?

En BTW wat is er mis mee om verwend te zijn ?
Mixt-Ape    posted on 21-05-2010 23:22
Poster: Ilja
@Esmee
En BTW wat is er mis mee om verwend te zijn ?

Quote van de dag-materiaal!
Ilja    posted on 21-05-2010 23:32
Ik zeg het fout, ?wat is er mis mee om jezelf te verwennen ?
Mixt-Ape    posted on 21-05-2010 23:35
Ha, da's iets anders Happy, laughing
Tekhead    posted on 21-05-2010 23:40
Poster: dacuba
Ik kan wel janken als ik een lijstje maak van al de schrijf- en dt-fouten op de vorige pagina.. zijn een paar spellingsregels dan ?cht zo moeilijk?

Waar jij je druk over maakt.....
FML    posted on 21-05-2010 23:42
@Esmee

Ik heb meer kennis van de wereld dan je denkt meid?Cool

OW YES YES YES , ik heb weer matriaal voor me boek Cool

Ik wou bijna typen als Ilja het ooit gaat maken dan word ik stinkend rijk maar je hebt het al gemaakt he dus ik word zeker stinkend rijk !

Poster: Dacuba

We typen we schrijven niet
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 21-05-2010 @ 23:45:35 (73%)
Lead    posted on 21-05-2010 23:43
Poster: dacuba

en ik heb nog wel zo'n mooie spelling checker in de editor gezet... jammer inderdaad dat die niet zoveel gebruikt wordt... kleine moeite, 1 klik en dan een klik op de rode kriebeltjes voor alternatieven. Kan echt niet simpeler volgens mij. Winking my eye
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 21-05-2010 23:46
verwaand kan ook he Luni ?
FML    posted on 21-05-2010 23:46
ik ? , als je mij niet bedoeld valt me frank , en anders zou ik niet weten waarom Happy, laughing
User edit by FML on 21-05-2010 @ 23:50:29 (100%)
Tekhead    posted on 21-05-2010 23:50
neen Ilja
FML    posted on 21-05-2010 23:51
Ilja wie ? hmm ken ik niet hoor. laten we die maar vergeten Cool
Tekhead    posted on 21-05-2010 23:52
en je boek dan ?
Ilja    posted on 21-05-2010 23:54
Zeg Luni, kun je mij uitleggen waarom je nou zo stoer allemaal loopt te doen, door mij proberen te beledigen, ?tegen wie probeer je jezelf te bewijzen ?
User edit by Ilja on 21-05-2010 @ 23:57:10 (1%)
Flaged
FML    posted on 21-05-2010 23:55
nee ik ben eigelijk over de streep gegaan , en had dat niet mogen doen. bij deze mijn excuses.
ik heb contact gehad met de manger van Ilja Media Corp. en daar lieten ze me weten een invoince te sturen voor de gelede schade en een rechtzaak als ik dat boek uit zou brengen.

dat heb je tegenwoordig met die artiesten die het helemaal gemaakt hebben niks over voor hun fans

Ow Ilja ik hoef me niet te bewijzen hoor en zeker niet voor jou. mij zal je niet hore zeggen dat ik ben uitgekozen voor een het nederlands elftal. je doet ofdat je heel wat berijkt hebt.

en zeggen dat je wereld kennis hebt zal best , mense kennis heb je iig niet.

maar gast ik care echt helemaal niks om jou dus blijf gewoon lekker stil mee lezen zo heeft niemand last van jou.
ben benieuwd wie van de leden het hier met me oneens is.
User edit by FML on 22-05-2010 @ 00:01:24 (93%)
Mixt-Ape    posted on 22-05-2010 00:00
Dudes, het is maar een forum hoor. Doe allemaal maar gewoon, dit gaat er echt wel over.
Ilja    posted on 22-05-2010 00:00
Hoezo door te zeggen dat ik als freelancer voor Spinnin werk ?
Adrien1989    posted on 22-05-2010 05:01
Poster: Tomazos
Remco, Yorick, en ik gaan nu weer de skihut in met aanhang..

onzin posts zullen volgen naarmate de bacardi/flugel rijkelijk vloeit!

Weer even de Skihut onveilig gemaakt ja (h), gvd wat is dat weer een kuteind naar huis zeg. Was het maar een kut, had ik er nog wat aan.
Ilja    posted on 22-05-2010 05:16
@Luni-B

Ik heb een beter idee, waarom ga jij dan niet weg ?
dacuba    posted on 22-05-2010 05:58
Poster: Lead
en ik heb nog wel zo'n mooie spelling checker in de editor gezet... jammer inderdaad dat die niet zoveel gebruikt wordt... kleine moeite, 1 klik en dan een klik op de rode kriebeltjes voor alternatieven. Kan echt niet simpeler volgens mij. Winking my eye

Echt, het is zonde. En dan zijn er mensen die vragen waarom een correcte spelling nodig is.. ik zucht nog een keertje.
Bouncy    posted on 22-05-2010 06:12
@Luni-B

Ik heb een beter idee, waarom ga jij dan niet weg ?

omdat iedereen dan weggaat?

Btw, ik weet nog een leegstaand forumpje, voor de mensen die ergens anders willen vertoeven, pm mij even
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

201 Users online: 41 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 11.922
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.577.845