Poster: Esmee
Dussss omdat IK de iPad niets VIND ben ik meteen een simpele ziel? Best zielig. Ik vond je eigenlijk eerst altijd wel aardig en t nog best lullig voor je dat t hele forum echt van je walgt, maar nu gebrijp ik precies waarom, als niet alles gaat zoals jij t wilt ben je zielig en beledigt en ga je mensen uitschelden enzo. Best triest. Verwend noem ik zoiets.
Ten eerste, vind ik ook dat apple goeie producten maakt. Ik zeg alleen dat ik de iPad overbodig vind. Ten 2e, gaat echt niet alle apple producten 2 tot 3 jaar mee, mijn ipod classic was na 1 jaar stuk, vervolgens kreeg ik kut service en wilden ze hem niet eens maken, na een paar brieven van mn pa opeens wel.
Zichzelfrespecterende mensen... juist. Een netbook, is een zeer handig apparaat, waar tenminste wel een toetsenbord op zit, als ik hem in mn tas gooi hoef ik niet bang te zijn voor krassen op mn beeldscherm + deze kan teminste wel multi tasking aan. No time outdated, inderdaad, maar ik gok, dat die iPad niet veel langer nieuw blijft hoor. Vervolgens, zeg ik niet dat ik geen iPad wil,ik zeg alleen dat hij voor mij overbodig is, zeker voor t geld. Ik zou ziels gelukkig zijn als ik er 1 gratis zou hebben.
wouw een sterkte procesor, laat ik gaan gamen op een a4 formaat apparaat... volgensmij, werkt daar de desktop pc en console nogsteeds t beste voor. Laptops zijn gemaakt om makkelijk mailtjes te maken en onderweg bezig te zijn. (Of zoals ik t doe, op de bank, tuin, bed, eettafel, badkamer...)
Stebiel operating system... juist ilja, wat kan er nou crashen van safari openen... Mijn windows 7 is ook nogsteeds niet gecrasht.
Maar als jij graag de iPad de hemel in prijst, ga je gang. Zolang je maar weet dat ik t niet met je eens ben en dat ik je een zielig jongentje vindt, en als ik niet beter zou weten zou ik je ongeveer 12 jaar oud schatten. Je hebt nog minder kennis van de wereld dan mn zusje en je krijgt het voor elkaar dat iedereen je niet mag.
edit:
Ik moest ook even zeggen van Stella dat ze het volledig met me eens is, maar die kennen jullie niet
Poster: Ilja
@Esmee
En BTW wat is er mis mee om verwend te zijn ?
Poster: dacuba
Ik kan wel janken als ik een lijstje maak van al de schrijf- en dt-fouten op de vorige pagina.. zijn een paar spellingsregels dan ?cht zo moeilijk?
@Esmee
Ik heb meer kennis van de wereld dan je denkt meid?![]()
Poster: Dacuba
Ik kan wel janken als ik een lijstje maak van al de schrijf- en dt-fouten op de vorige pagina.. zijn een paar spellingsregels dan ?cht zo moeilijk?
Poster: dacuba
Poster: Tomazos
Remco, Yorick, en ik gaan nu weer de skihut in met aanhang..
onzin posts zullen volgen naarmate de bacardi/flugel rijkelijk vloeit!
Poster: Lead
en ik heb nog wel zo'n mooie spelling checker in de editor gezet... jammer inderdaad dat die niet zoveel gebruikt wordt... kleine moeite, 1 klik en dan een klik op de rode kriebeltjes voor alternatieven. Kan echt niet simpeler volgens mij.
@Luni-B
Ik heb een beter idee, waarom ga jij dan niet weg ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.