Wat hebben jullie gedaan met je oude gear?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 15-11-2005 15:38
Hoi,

Zit ik er over te denken mijn cd-speler te vervangen, maar ja... Als ik van mijn dubbelaar naar twee Axis 9's wil en daarvan naar twee CDX-1, dan begrijpen jullie wel dat ik echt geen zes cd's tegelijkertijd ga lopen draaien.

Dus zat ik zo te denken of jullie wel eens wat gekocht hebben en een half jaar of jaar later weer verkocht en hoe dat beviel.

Of houden jullie toch liever iets uiteindelijk?

Wie heeft er zijn oude cd-speler aan zijn broer verkocht en wie kon zijn mengpaneel aan zijn nichtje kwijt?

Verhalen mensen, vertel!

[Ik heb nog een jaren 80 mengpaneel met zeer stroeve faders, alleen volume en cueing waar maar een kant het van doet - als iemand interesse heeft:gratis af te halen Happy, laughing ]
User edit by MadSteven on 15-11-2005 @ 15:39:42 (31%)

What do you think about Wat hebben jullie gedaan met je oude gear? ??

Vote :   

tairip    posted on 15-11-2005 15:41
Ik heb mijn 2 cdj-100 verkocht particulier!

Dat is me goed bevallen, heb er leuk geld voor gekregen en de beste man was super blij! En ik natuurlijk ook met mijn cdj-200's :P
PatrickBeuken    posted on 15-11-2005 16:11
Ik verkoop alles dat ik niet meer nodig heb Happy, laughing Hiervoor moet je wel het geluk hebben dat je de juiste koper vind :P
Maar de meeste spullen gaan toch wel wat jaartjes mee...

Wat echt big business is zijn die kleine billige pc-interfaces voor wannabe dj's, zoals de DJ-Console van Hercules enzo... Ik daar namelijk 12 van gekocht en dus een leuke korting gekregen. Toen heb ik er 11 meteen doorverkocht met winst en ééntje voor mezelf gehouden om wat te spelen. Niet lang daarna hoorde ik op de beurs in Frankfurt van de BCD2000 van Behringer, en heb ik me daar ook een aantal van besteld. Ook heb ik die éne dj-console van mezelf weer verkocht met winst. Nu wacht ik dus op die van Behringer die ik voor een leuk prijsje krijg en dan weer zal proberen door te verkopen...
DavyJ    posted on 15-11-2005 16:16
verkocht via marktplaats voor een leuk prijsje
MadSteven    posted on 15-11-2005 16:26
Wat is een leuk prijsje dan (in % van het aankoopbedrag en na welke tijd) ?
Basrose    posted on 15-11-2005 16:40
Ik heb nog steeds een stanton smx-401 in de kast staan die ik binnenkort ook maar eens moet verkopen.
Illusion    posted on 15-11-2005 16:42
ook verkocht via marktplaats, met lekkr prijsje,,, tijd voor cdj 100sjes
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
dj_agressor    posted on 15-11-2005 17:13
me allereerste draaitafel van de hand gedaan via marktplaats of speurders, kben nu aan het sparen voor technics Happy, laughing
robbert    posted on 15-11-2005 17:18
Ik heb mijn oud mengpaneeltje en twee oude cd-spelers zelfs voor meer geld verkocht dan dat het mij 2 jaar daarvoor gekost had.

Het koste toen bij elkaar ongeveer 110 euro en ik heb het toen voor 130 euro verkocht.

Heel belangrijk hierbij is de manier waarop je de spullen aanbiedt op internet. Een goed verhaal is het halve werk Winking my eye 

Jorrit    posted on 15-11-2005 18:13
nooit last van 'guilty conscience'?

djmamo    posted on 15-11-2005 18:17
ik heb veel oude spullen verkocht en ook spullen aan mijn neefjes gegeven zodat hun er ook wat mee kunnen doen.
www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 15-11-2005 18:48
Poster: MadSteven
Wat is een leuk prijsje dan (in % van het aankoopbedrag en na welke tijd) ?

Gewoon kijken waarvoor andere mensen het aanbieden en in welke staat het verkeerd! Dat doe ik altijd!

Ik heb voor mijn cdj-100 die 2 jaar oud waren nog 300 p/s gevangen! Nu moet ik erbij vertellen dat het als set weg is gegaan (flightcase, djm-300 en 2 cdj-100) maar de cdj's zaten er voor 300 p/s ingerekend!
Kiwi    posted on 15-11-2005 18:59
ik heb mijn Dateq XTC en een DAP versterker bij een vriend van me staan. Verder verkoop ik gewoon de dingen die ik kwijt wil.
JonasVerdickt    posted on 15-11-2005 19:19
ik heb alles verkocht aan de verdeler van jbsystems die kocht da in en nu ben ik mee pioneer bezig
Lukaz    posted on 15-11-2005 20:56
als ik iets koop is het om te vervangen dus verkoop ik het oude Happy, laughing Easy like That.. Winking my eye

MadSteven    posted on 16-11-2005 15:18
Het gekke is namelijk dat ik volgens mij nog nooit tweedehands spul verkocht heb! Ja, op de vrije markt met Koningnedag toen ik een jaar of acht was, maar dat was voor het grootste deel niet mijn spul...

En nieuw alleen cd's (als iemand trouwens nog interesse heeft in pleuropplaat #1 - met 25 Nederlandse punk acts erop - heb ik in de aanbieding voor 3 euro ... en er staat een project van mij op)

Althans, toch zeker niet aan onbekenden. Wel veel pc-spul aan vrienden en bekenden, maar dat kan je van mij verwachten, aangezien ik mijn computer niet in een keer afschrijf, maar ieder onderdeel apart ongeveer Happy, laughing

Ziet er dus naar uit dat je tegenwoordig een Numark CDN-35 of een Denon DN-X300 ook wel voor een aardige prijs weg kan doen. Da's mooi.

Alleen, als ik mijn mengpaneel verkoop om een drie of vierkanaals te kopen, dan heb ik nog steeds maar twee cd-spelers en als ik mijn cdn verkoop om twee cd-spelers te kopen, heb ik zo nooit vier cd-spelers Happy, laughing
Maar ja, dat hou je... Het heet dan ook VERVANGEN :D

User edit by MadSteven on 16-11-2005 @ 15:20:37 (43%)

This is an old Topic

No new postings for 6.883 days.
 Post CommentThat would be 229.4 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 9 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.942
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.065.521