Poster: MadSteven
Toen ik over beide aan het nadenken was, kwam er een Denon aan mijn snufferd voorbij en heb ik niet meer hoeven kiezen, thank god.
Het zijn beide mooie dingetjes. Ik vond die RMX40 wel wat gemakkelijker om te gebruiken, maar de Sync heeft weer leuke effecten.
Komt het erop neer: echt effecten nodig? de professionels werken uiteindelijk toch meestal met externe effecten...
[Snufferd of is het nou Snuffert? Nou ja, als je Mastiff als DJ naam gebruikt, dan komt er ook iets aan je snufferd voorbij]
Poster: TheTapDanceR
ik heb zelf de RMX30 die is het zelfde als de RMX40 neem ik aan? daar heb ik niks op aan te merken.. de effecten op een mengpaneel worden toch bij de pro niet gebruikt (als jij het lekker vind doe je het natuurlijk wel), sterker nog het zit er niet eens op de Sync is ook lekker alleen heb ik niet zo met de dat dingetje op de fader (weet niet waarom) snap je?:P ik zelf zal toch wel voor de RMX40 gaan.. maar dat is puur persoonlijk
Poster: TekheadIk ben niet echt fan van Pioneer mixers, niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze gewoon te duur voor wat ze zijn (maar dat vind ik eigenlijk van alle pioneer gear), ik ben niet voor mezelf op zoek maar voor een buurman zijn zoon.
Poster: JorritPoster: TekheadIk ben niet echt fan van Pioneer mixers, niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze gewoon te duur voor wat ze zijn (maar dat vind ik eigenlijk van alle pioneer gear), ik ben niet voor mezelf op zoek maar voor een buurman zijn zoon.
Waarschijnlijk is dit gebaseert op het gezeur rond faders/headroom van de oude DJM's...
Wel eens op een DJM-1000 gedraait?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.