Poster: Tinus
Aangezien dat ik 9 van de 10 flight case's zelf gemaakt heb. Hier?bij een foto van me flight case waar?me cd spelers in zitten?en mixer.
Je kan in deze flight case ook 3x CDJ-1000 in plaatsen of iets anders van het zelfde formaat. 4x cdj-400 past er ook zeker in :P
Poster: tek-zotic
ik wil even zeggen dat het allemaal niet zo goed gaat hiero
al die metertjes die rammen in het rood
die moeten gewoon in het groen staan
ik wil even zeggen dat het allemaal niet zo goed gaat hiero
al die metertjes die rammen in het rood
die moeten gewoon in het groen staan
Poster: Tinus
Had je der ook over nagedacht dat het alleen even voor de foto is gadaan? En btw in je geluid merk je der ook niks van.
had je er al even aangedacht dat dit de tekst is van een liedje en dus eerder als grap bedoeld?
Poster: Joep
Ik zou voor de onderste gaan.
Als je die bovenste neemt, is het lastig om het scherm zo neer te hangen dat je het goed kunt zien ?n nog steeds het publiek in kan kijken. Het ziet er namelijk nogal raar uit als je achter een 'muur' staat als dj.
Poster: Estacy
zo is er weinig ruimte voor eventueele uitbreidingen/vervangingen. als je nou ervoor zorgt dat de bovenplaat vervangbaar is, en dat er ook 19 inch aparatuur in past, dan heb je in iedergeval een meubel waar je wat meer mee kan als je die Numark weg doet.
Poster: winfakt
Ik ga een meubel maken voor men numark omni control & men pc scherm,ik heb 2 modellen getekend maar ik weet niet welk het handigste is mss hebben jullie meer ervaring?
of
Poster: walteur
Ik zou het ondersta model pakken, beter zicht op je scherm! ziet er goed uit!
Poster: mrmagix
een kader geeft veel meer mogelijkheden voor toekomstplannen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.