Denon vs. Pioneer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

angelo6210    posted on 05-05-2010 17:52
Heren/Dames,

Ik ben toch wel zeer aangenaam verrast van de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe Denon producten. (bijv. DN-X1600 en DN-S3700)
Met name ook omdat het in ? nogal een verschil maakt met Pioneer.

Nu weet ik dat Pioneer natuurlijk d? naam heeft op DJ gebied.
Toch ben ik benieuwd waarom je voor Pioneer zou kiezen, wetende dat je vaak honderden Euro's duurder uit bent en dat alleen voor een andere naam...

Ik heb de switch gemaakt naar Denon en heb er geen moment spijt van gehad!

Graag jullie 'commentaar'

Groeten,
Angelo

What do you think about Denon vs. Pioneer ??

Vote :   

Ilja    posted on 05-05-2010 22:23
Poster: Mixt-Ape
Oh wow, geen faderstarts...

Triple/care, niemand gebruikt zoiets! Als je een beetje skills hebt kan je trouwens toch zelf snel cutten.

Kan het wel, maar is gewoon niet fijn. met faderstart hoef ik mijn handen niet van de mixer te halen ?en kan ik dus tijdens het inbrengen van de nieuwe track meteen de andere rustig wegdraaien / faden.
Helixon    posted on 05-05-2010 22:25
Poster: Ilja

Kan het wel, maar is gewoon niet fijn. met faderstart hoef ik mijn handen niet van de mixer te halen ?en kan ik dus tijdens het inbrengen van de nieuwe track meteen de andere rustig wegdraaien / faden.

Als ik me niet vergis is Faderstart ook alleen voor drive-in's ontworpen...

correct me... (you know it)
Ilja    posted on 05-05-2010 22:28
dat is inderdaad oorspronkelijk zo, maar alle tabletop mixers van Pioneer en denon hebben ze, heeft vast een goede reden, anders zouden ze niet ingebouwd worden he?Cool
Helixon    posted on 05-05-2010 22:32
Poster: Ilja
dat is inderdaad oorspronkelijk zo, maar alle tabletop mixers van Pioneer en denon hebben ze, heeft vast een goede reden, anders zouden ze niet ingebouwd worden he?Cool

ja ik denk dat dat is voor mensen die op een djm draaien tijdens een drive-in. Niet iedereen vind het fijn om op een Dateq of Rodec mixer te draaien...
Jorrit    posted on 05-05-2010 22:47
Hier hebben we al genoeg topics over, zoals deze

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

76 Users online: 3 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 19.390
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.992.484