Ik ben onderhand toe aan nieuw geluid, want uit mijn TSX15 is weinig meer uit te persen. Nu heb ik me al tot een merk?(mackie) gericht vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
Uiteindelijk wil een sub/top combinatie hebben (2 subs & 2 toppen) Nou ga ik eerst voor alleen 2 toppen en later komen daar dan die 2 subs nog bij.
Ik zit nu alleen heel erg te twijfelen tussen de SRM450 en de TH15a. Wat is het verschil tussen deze 2? Kwa prijs scheelt het de helft. Heeft er ook iemand ervaring met een van deze 2 speakers?
Nou weet ik dat de SRM450 een speaker is voor zijn geld.
Mochten er mensen zijn met een alternatief, laat het even weten (ongeveer in hetzelfde budget) Het moet in ieder geval allemaal actief zijn.
Wie o wie geeft mij raad
Alvast Bedankt!
User edit by CoenBaas5300 on 02-05-2010 @ 16:02:08 (6%)
What do you think about Mackie SRM450v2 of Mackie TH15 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb uiteindelijk dan de SRM450's gekocht, al reeds een feestje mee gedaan! Ik ben er zeer tevreden over.... Het geluid vervormt niet, er zit een mooie bassklank in.
Ik heb in de shop ook naar de th-15a geluisterd, en ik moet zeggen: de srm's zijn de meerkost meer dan waard!!!
No new postings for 5.309 days. Post CommentThat would be 177 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.