Poster: Dj_wouter
Hoe zit het eigenlijk met de opera lijn van db technologies? Deze kosten minder als de srm's....
Hoe zit het eigenlijk met de opera lijn van db technologies? Deze kosten minder als de srm's....
Poster:?Estacy
dB technologies? hun hebben lekker krachtige, actieve en bovenal lichte 12/15 inchers voor een leuke prijs. Op school hebben we een paar Opera speakers (12 inchers) en die blazen flink! bovendien geven ze ook nog eens een heel aardig geluid.
Poster: CopainsDeluxe
DB technologies is eigenlijk een zware concurent van Mackie !
Zelf heb ik DB technologies , die zijn een pak lichter dan die van Mackie , maar blazen toch onwijs goed !
Ik denk dat ik ook voor de db technologies zal gaan. De 410D serie dan.
Nu vraag ik me af: is een 10 inch driver voldoende? Ik zou de set willen gebruiken voor kleine feestjes (max 150 mensen).
Net de knoop doorgehakt. Omdat ik altijd de srm450's gehuurd heb tot nu toe, en zeer tevreden over deze ben, ga ik zo een setje aanschaffen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.