Poster: Vassilli
Maar ik las dat je een NI geluidskaart nodig hebt voor traktor? Dat is dus niet waar?
Poster: Vassilli
Oh nu snap ik het. Maar ik denk dat ik toch voor de Audio 2 ga. Zo duur is 'ie niet, en hij is ook nog eens van NI. :D
Poster: baath
en als je in de maand april een NI audio 2,4 of 8 koopt krijg je er zelfs een gratis updat naar traktor pro bij!
Poster: djdolivieira
En je weet wat je in huis haald
Poster: Joep
En hoe zit het dan als je met twee X1's en een mixer wilt werken? (dus vier decks)
Moet je dan per se een Audio8DJ kopen of is een Audio4DJ/andere goedkopere geluidskaart ook goed?
Poster: djdolivieira
ALs je dan 2 X1s koopt en geen Traktor Scratch pakket. Dan zie ik eigelijk geen reden om nog een keer timecoded te draaien. Dan zou ik lekker met die 2 X1s blijven draaien.
Poster: Joep
Inderdaad, dat was ook de bedoeling
Maar heb ik dan een geluidskaart nodig met alleen 8 outputs (4xstereo) en geen inputs?
Poster: christiano
en als je wil heb ik er nog eentje staan aangezien ik er per ongelukt 2 had besteld en er maar 1 nodig had. dus voor 80 euro mag je hem komen ophalen nog in de zelfde doos en nooit uitgepakt.
ik heb bij mijn Keyboard zon externe geluidskaart gekregen. (Berhinger U-Control UCA222)
Kan je dat ding aansluiten op 2 cdj's? en dan dus met tracktor digitaal mixen? (dan hoef ik alleen nog timecoded cd's te hebben)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.