Wie heeft er ervaring met de Numark Axis 9?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

unspecified    posted on 25-04-2010 09:11
Hallo iederen. ik ben terug van weggeweest.
ik heb een vraag.
Ik ben van plan om me cd spelers te vervangen door iets beters. heeft er iemand ervaring met de numark Axis 9? en is dit de beste uit die prijsklasse?
?
alvast bedankt

What do you think about Wie heeft er ervaring met de Numark Axis 9? ??

Vote :   

Saskia    posted on 25-04-2010 09:24
Kan je niet langer dan 10 minute wachten?
Ik heb er wel eens mee gespeeld en vond ze als beginspeler wel fijn. Ik weetniet wat je budget is misschien dat even hier neer zetten
ThijsG    posted on 25-04-2010 09:42
H? Milanium! Da's een tijdje geleden:p
De beste uit die prijsklasse bestaat niet. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je wil.
Misschien wil je wel liever een dubbelaar bv.. Iiig heb ik wel eens met de Axis 9 gedraait en ik vind hem vrij prettig. Alleen raak ik altijd in de war door dat looping systeem. Ik snap daar echt geen hond van, maar dat went wel..
Jog is lekker soepel en de effecten zijn prima, alleen soms beetje hetzelfde. En suprise suprise: de o zo speciale slipmode van de CDJ900 zit er gewoon opWinking my eye.
Je moet hem toch echt even zelf uitproberen denk ik want iedereen ervaart het anders..
main    posted on 25-04-2010 09:42
geldige dingen zijn dat! ik spreek uit 2 jaar ervaring, geen problemen mee gehad, te lekkere play stutter en een hoop mogelijkheden.
by far best in it's price range
Esmee    posted on 25-04-2010 11:01
Ik gebruik ze zegmaar 1x per week een uurtje.. dus ik vind best dat ik mn mening even mag geven Happy, laughing
het zijn heerlijke spelers, maar voor de effecten hoef je het niet te doen. Ik vind effecten op een cd speler echt waardeloos.. het werkt niet zoals ik wil dat het werkt in ieder geval. Ik denk dat wanneer je geen effecten op een mixer gewent bent en je moet kiezen tussen geen effecten of axis 9 effecten je wel voor axis 9 kunt kiezen. Zelf vind ik de cue en play knoppen niet lekker werken. Je moet er te hard op duwen voordat ze lekker reageren.
verder is met het loop systeem en de play stutter die main al noemde helemaal niets mis, t werkt juist best lekker.
MCD-200 heeft hot cues Winking my eye die ontbreken bij axis 9 dus daar kun je ook nog naar kijken als je wilt. Zelf vind ik mcd's beter werken.
Verder zijn het hele leuke spelers, zeker voor het geld!
unspecified    posted on 26-04-2010 08:42
hye allemaal. Ik kan even mededelen dat ik net een deal hebt gemaakt op marktplaats. Ik kan 2X numark Axis 9 + flightcase krijgen voor 360 euro... Ik kan ze eerst grondig uit testen enzo een alle garantie en bonnen heeft hij nog. Is dat een goede deal of vergis ik me er vreselijk in...
main    posted on 26-04-2010 09:39
dat zou wel een gigantishe deal zijn.. maar als je ze kunt uit proberen zou ik het zeker doen! dat betekend dat je niet opgelicht kunt worden
unspecified    posted on 26-04-2010 09:45
ga ik ook zeker doen.Happy, laughing
OPEk    posted on 26-04-2010 19:38
Ik heb mijn numarks nu 9 maand en ben er eigenlijk niet zo tevreden over.
De bpm springt van her en der. En dan heb ik het over de 'te horen' bpm, niet over de counter.
Een van de spelers blijft ook af en toe eens haperen. Of doet helemaal niets meer.
De service van Numark heeft mijn cd speler dan ook eens proberen te herstellen, maar het lukte precies niet echt al te goed...
Nuja, ik vind het verspild geld alleszins en heb nu aan het sparen voor een cdj 800. Misschien zou dat een betere oplossing zijn? Iets meer geduld -> iets meer geld -> VEEEEEL betere cd spelers.
Maar die keuze laat ik over aan jou.
?
OPEk
unspecified    posted on 26-04-2010 22:19
Poster: OPEk
Ik heb mijn numarks nu 9 maand en ben er eigenlijk niet zo tevreden over.
De bpm springt van her en der. En dan heb ik het over de 'te horen' bpm, niet over de counter.
Een van de spelers blijft ook af en toe eens haperen. Of doet helemaal niets meer.
De service van Numark heeft mijn cd speler dan ook eens proberen te herstellen, maar het lukte precies niet echt al te goed...
Nuja, ik vind het verspild geld alleszins en heb nu aan het sparen voor een cdj 800. Misschien zou dat een betere oplossing zijn? IETS VEEL MEER GEDULD-> iets meer geld -> VEEEEEL betere cd spelers.
Maar die keuze laat ik over aan jou.
?
OPEk

?
ik snap je punt maar als ik nog 300 euro extra wil kan ik 2 > 3 jaar verder zijn.. daar heb ik geen zin in. Ik mag ze eerst grondig uit testen en dan kijk ik of ik ze goed wil, maar toch bedankt voor je advies,
main    posted on 27-04-2010 07:47
@opek: dan heb jij een fabrieksfout te pakken.. want dat gebeurt dus nooit bij mij en ik heb ze nu 2 jaar..
Saskia    posted on 27-04-2010 08:46
Gewoon goed testen, bevallen ze je dan is het toch perfect?
Esmee    posted on 27-04-2010 18:12
@OPek... dat boeit echt helemaal niets oke.. die cd spelers zijn harstikke goeie kwaliteit, de bpm verspring nou agh... bij pioneer cdj 800 heb ik ook niet altijd een goeie bpm en zie dan maar eens een auto loop erop toe te passen.. zijn dan sowieso scheef, dan heeft axis 9 teminste nog een tap button.
De bpm meters van axis 9 gaan tot een tiende nieuwkeurig en niet tot hele getallen zoals bij pioneer, dus zijn nog precieser ook als je ze wilt gebruiken.
Mixt-Ape    posted on 27-04-2010 18:22
Pio decks gaan toch tot .02?
?
EDIT: verkeerd gelezen.
User edit by Mixt-Ape on 27-04-2010 @ 18:22:59 (100%)
main    posted on 27-04-2010 19:49
aj esmee, dat klopt niet.
de axis gaan tot .1 en de pio's tot .02 pio's zijn dus net iets nauwkeuriger
Woudtje    posted on 27-04-2010 19:52
Poster: main

?
Ze heeft het over de BPM meter. Die van Pioneer geeft inderdaad alleen hele getallen aan. Wat jij bedoelt is de pitch?Cool.
main    posted on 27-04-2010 19:53
ooooooooh, verkeerd gesnapt :$
JollyJunkie    posted on 27-04-2010 19:54
Poster: main

De 800 gaat tot 00,5 en de 1000 gaat alleen maar tot 0,02 als je hem op 6% hebt staan.
?
Ook verkeerd gesnapt zo te zien Winking my eye
User edit by JollyJunkie on 27-04-2010 @ 19:55:14 (19%)

This is an old Topic

No new postings for 5.410 days.
 Post CommentThat would be 180.3 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

198 Users online: 19 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 32.189
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.899.211