[DJR] Bug Report II (6/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 24-04-2010 18:09
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all
?
browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error at any certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, and how the problem did occure. We'll?check it as soon as possible and keep you updated in this topic about the status.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 19:03 (2%)

What do you think about [DJR] Bug Report II ??

Vote :   

Xurion    posted on 24-07-2010 23:13
Nu zijn ze weg :S
W.i.M    posted on 24-07-2010 23:34
Poster: feestbeest
Ik zie codes boven het djr logo(Rechts boven). Heb het gevoel alsof het me IP adres is.
Ik gebruik Safarie btw.

We hebben de ban module herschreven omdat er fouten in de oude oude zaten.

Als het goed is hebben we nu een perfect bansysteem

We zoeken vrijwilligers om te testen Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
feestbeest    posted on 25-07-2010 11:30
Okeee!Perfect bansysteemTongue, heb je toch niet zoveel nodig op djrCool De codes zijn btw verdwenen weer!Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
T-to-the-J    posted on 25-07-2010 13:13
DJXX heeft een ban maar hij kan nog wel posten enzo.?

Mag ik misschien gewoon een nederlands vlaggetje (A)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 27-07-2010 @ 14:52:19 (100%)
Sunrise8    posted on 02-08-2010 00:01
Voor degene met een ipad:
Ik kan niet op mijn ipad iets typen in een berichtschermpje.

Ik kan dus geen reply's typen of priveberichten naar iemand sturen.

Dus @ lead: zou je reply vlak ook ipad compatible willen maken Winking my eye
Music made me who i am
MaikThoma    posted on 02-08-2010 00:18
Poster: Sunrise8

Zijn deze niet in Flash gemaakt? Want dan zou je dat niet kunnen doen, Flash werkt niet op mobiele telefoons en ook niet op de iPad, wel volgens mij op de nieuwste iPhone maar daaar ben ik niet zeker van...
jannickv    posted on 02-08-2010 00:27
Poster: Lilz

Zijn deze niet in Flash gemaakt? Want dan zou je dat niet kunnen doen, Flash werkt niet op mobiele telefoons en ook niet op de iPad, wel volgens mij op de nieuwste iPhone maar daaar ben ik niet zeker van...

100% Javascript Winking my eye geen flash op djr, behalve de production players denk ik
Sunrise8    posted on 02-08-2010 00:32
Nee geen flash, want dan zou ik ook niet met mijn ipod touch kunne. Reageren Winking my eye
Music made me who i am
Lead    posted on 02-08-2010 09:43
Poster: T-to-the-J
DJXX heeft een ban maar hij kan nog wel posten enzo.?

DJXX = Ilja en dus terecht gebanned. Als het goed is, kan hij niet meer posten, ook niet onder andere naam.

Poster: Sunrise8

We gebruiken inderdaad geen flash anders dan voor de player in de productions. De WYSIWYG editor is Javascript en zou gewoon moeten werken als je Javascript aan hebt staan op je iPad.

Je kan in je profiel de WYSIWYG editor uit zetten met een vinkje, Dan kun je geen opmaak codes gebruiken maar schakelt hij wel de editor uit.
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 05-08-2010 01:36
en ik kan nog steeds niet quoten als ik al heb gepost. Dus zegmaar de post van Lead boven mij.. Als hij eerst T-2the-J quote en post, kan die niet nog sunrise8 zomaar quoten en zn post editen.

DUS FIX DAT NOU AUB echt enorm irritant, no offence maar dat aboutdj zit toch wat beter in elkaar, ook al is dat een kant en klaar forum Cool

Poster:?Lead

DJXX = Ilja en dus terecht gebanned. Als het goed is, kan hij niet meer posten, ook niet onder andere naam.

We gebruiken inderdaad geen flash anders dan voor de player in de productions. De WYSIWYG editor is Javascript en zou gewoon moeten werken als je Javascript aan hebt staan op je iPad.

Je kan in je profiel de WYSIWYG editor uit zetten met een vinkje, Dan kun je geen opmaak codes gebruiken maar schakelt hij wel de editor uit.

Ik heb wel een work-around gevonden maar die is irritant en kost teveel moeite. Beetje klooien met topic/quote urls Cool
User edit by Sebasz on 05-08-2010 @ 01:38:58 (100%)
Sebasz    posted on 16-08-2010 19:45
Doe ook even wat aan dat PM limiet. Gooi die naar 500 ofzo. Of beter nog: schaf dat limiet af.
Heeft geen enkel praktisch nut, de extra schijfruimte die met die tekst in beslag wordt genomen is goed als verwaarloosbaar.

Die 100 MB die je misschien in 3 jaar genereert omdat het limiet weg is, is helemaal niks vergeleken met het forum
Lucalicious    posted on 16-08-2010 23:14
zeist is ook opeens in engeland, volgens?mij is het toch echt in nederland Winking my eye
jannickv    posted on 16-08-2010 23:43
Poster: Sebasz
Doe ook even wat aan dat PM limiet. Gooi die naar 500 ofzo. Of beter nog: schaf dat limiet af.
Heeft geen enkel praktisch nut, de extra schijfruimte die met die tekst in beslag wordt genomen is goed als verwaarloosbaar.

Die 100 MB die je misschien in 3 jaar genereert omdat het limiet weg is, is helemaal niks vergeleken met het forum

Doe een donatie en je bent er vanaf... Dat is het nut van die beperking
Sebasz    posted on 16-08-2010 23:56
oh lol ik wist niet dat met donatie dat limiet er af gaat?Cool Niet dat ik daarvoor een donatie ga doen, dus helaasch
dJORD    posted on 24-08-2010 15:00
ik kan niet in de late leeuw, als ik op de ll klik krijg ik wel de header maar niet de postings?
Yorick    posted on 24-08-2010 23:24
als ik via me iPhone of via een web en walk stick naar DJ R wil zeg die dat ik een ban heb tot 2015....

Ik ben geen Ilja hoorWinking my eye!
jannickv    posted on 25-08-2010 11:34
Is er een mogelijkheid tot een 'shop report'? want ik kwam onlanks een winkel tegen die toch al enkele maanden niet meer bestaad (css gent)
Lead    posted on 25-08-2010 15:40
PM archief groter maken : Als al onze 25.000 members eindeloos pm's kunnen bewaren is het hek ook van de dam. Er is op eenbepaald moment wel een limit nodig. Ik moet ook telkens mijn PM box legen, ik denk dat ik iets meer PM's krijg dan menig ander hier, archieveren van dingen heeft weinig zin aangezien in een PM toch nooit al te belangrijke zaken naar voren komen.

Quoteen na je laatste posting : Dit is iets wat ik op pak als ik weer terug ben van vakantie. Ga nu 2 weekjes naar de USA toe, daarna sla ik weer aan het programmeren en zal ik mijn to-do lijstje hier uit de Bugereport halen... En tja, dat een zo gedownload forum al ge-debugged is door tal van mensen klopt, maar daarom is het voor ons leuk om DJR te maken, dan kunnen we af en toe nog eens dingen moeten uitzoeken.

@yorick : Heb gisteren het lijstje opgeschoond, zou niet moeten kunnen.... Ilja heeft tot dan de ban, jij ziet dat alleen als je op een of andere manier met zijn aam inlogd of een IP gebruik wat hij in gebruik heeft.

@ Jannick : Shop report ?? Het ligt in de bedoeling dat de Report functie voor meer vlakken van DJR gaat gelden. Ook dat pak ik weer op na mijn USA trip. Voor nu heb ik CSS weg gehaald, die was inderdaad een paar jaar geleden opgehouden met bestaan.
Let the BASS be louder
feestbeest    posted on 28-08-2010 00:19
Ik heb een klein probleempje? Als ik soms een heel verhaal heb getypt ect. en ik druk op Submit dan wil het afentoe wel eens zijn dat hij mijn post niet plaast en er boven de start post het ''schrijf vak'' staat met daar onder rode letter, you did not fil in a message. Soms heeeel irritant als je een xxl post heb geschreven en het is allemaal weg!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Yorick    posted on 31-08-2010 15:59
Tot een half uur geleden kon ik weer niet op DJR komen omdat ik volgens DJR een ban heb:S
Sebasz    posted on 31-08-2010 19:24
top dat je ff laat weten dat er wat gaat gebeuren aan die dubbele quote?Smile
Limb-Girdle    posted on 27-09-2010 10:17
Lead als admin banned??Cool

Where the music meets the deejay!
Lead    posted on 27-09-2010 10:40
Ach ja, wonderen zijn de wereld nog niet uit Thumbs Up
Let the BASS be louder
Limb-Girdle    posted on 26-10-2010 20:08
Lead, bij het kopi?ren van de 'zoeklink' van een zoekopdracht krijg ik de volgende MYSQL fout:

SELECT forumid, topicid, lastpostdate, lastposttime from Forum_topics WHERE (message REGEXP 'STARTEN PRODUCEN') and
1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

Where the music meets the deejay!
Milo    posted on 27-10-2010 17:44
Op me blackberry staan alle posts onder de gebruiksinfo, dit is vrij storen met lezen...
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

85 Users online: 17 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 11.744
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.962.303