Poster: feestbeest
Ik zie codes boven het djr logo(Rechts boven). Heb het gevoel alsof het me IP adres is.
Ik gebruik Safarie btw.
Poster: Sunrise8
Voor degene met een ipad:
Ik kan niet op mijn ipad iets typen in een berichtschermpje.
Ik kan dus geen reply's typen of priveberichten naar iemand sturen.
Dus @ lead: zou je reply vlak ook ipad compatible willen maken
Poster: Lilz
Zijn deze niet in Flash gemaakt? Want dan zou je dat niet kunnen doen, Flash werkt niet op mobiele telefoons en ook niet op de iPad, wel volgens mij op de nieuwste iPhone maar daaar ben ik niet zeker van...
Poster: T-to-the-J
DJXX heeft een ban maar hij kan nog wel posten enzo.?
Poster: Sunrise8
Voor degene met een ipad:
Ik kan niet op mijn ipad iets typen in een berichtschermpje.
Ik kan dus geen reply's typen of priveberichten naar iemand sturen.
Dus @ lead: zou je reply vlak ook ipad compatible willen maken
Poster:?Lead
DJXX = Ilja en dus terecht gebanned. Als het goed is, kan hij niet meer posten, ook niet onder andere naam.
We gebruiken inderdaad geen flash anders dan voor de player in de productions. De WYSIWYG editor is Javascript en zou gewoon moeten werken als je Javascript aan hebt staan op je iPad.
Je kan in je profiel de WYSIWYG editor uit zetten met een vinkje, Dan kun je geen opmaak codes gebruiken maar schakelt hij wel de editor uit.
Poster: Sebasz
Doe ook even wat aan dat PM limiet. Gooi die naar 500 ofzo. Of beter nog: schaf dat limiet af.
Heeft geen enkel praktisch nut, de extra schijfruimte die met die tekst in beslag wordt genomen is goed als verwaarloosbaar.
Die 100 MB die je misschien in 3 jaar genereert omdat het limiet weg is, is helemaal niks vergeleken met het forum
SELECT forumid, topicid, lastpostdate, lastposttime from Forum_topics WHERE (message REGEXP 'STARTEN PRODUCEN') and
1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.