De late leeuw Deel 37 (28/37)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Prozei    posted on 21-04-2010 17:59

What do you think about De late leeuw Deel 37 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 06-05-2010 00:21
Innige deelneming Rodger! ook van mijn kant en sterkte met het afhandelen en zorgdragen. Het is helaas zo dat het leven ook mindere kanten heb zoals deze. Maar goed. Ik ga slapen. Morgen weer om half 6 beginnen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Crazy    posted on 06-05-2010 00:32
Heel veel sterkte! Moet een flinke klap zijn geweest...
Al met al durf ik te wedden dat u het goed op zal vangen en ook wel stiekem een beetje trots zal worden wanneer u merkt dat het goed met de kinderen zal gaan.
Ilja    posted on 06-05-2010 00:38
Poster: Tekhead
Idd, en weet zeker dat dat visa versa ook zo zou zijn. Kheb m'n hart regelmatig op m'n tong liggen, maar ben iemand waarop je altijd kan rekenen (als je het verdient uiteraard)

Groot respect voor je Tek dat je het op je neemt.
Tekhead    posted on 06-05-2010 01:03
Poster: Crazy
Heel veel sterkte! Moet een flinke klap zijn geweest...
Al met al durf ik te wedden dat u het goed op zal vangen en ook wel stiekem een beetje trots zal worden wanneer u merkt dat het goed met de kinderen zal gaan.

Dat is een feit en daar doe ik? het ook deels voor. Het is de bedoeling dat ik veel meer dan nu met de kids bezig ga zijn, vooral hun school en opleiding, den oudste zoon werkt net? deeltijds, daar heb ik ietsje minder omzien naar, maar de 2 andere zijn andere koek, best intelligente jongens, die goede punten halen, alleen als alles goed gaat en de leerkrachten hen weten te boeien, en dat is iets wat ik aardig onder de knie heb. Dat is een van de reden waarom ze af en toe hulp voor hun huiswerk komen vragen, of info voor spreekbeurten of zo. Een van mijn persoonlijke sterke punten, eerst luisteren, dan oordelen zonder te veroordelen en steeds een aanvaardbare oplossing trachten te bewerkstellen, daarvoor moet je toch de leefwereld kennen en begrijpen van jongeren, dan krijg je pas respect en gehoor van hen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 06-05-2010 01:08
wie goed doet, goed ontmoet! gecondoleerd man
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Yorick    posted on 06-05-2010 01:13
gadver... net een zeer pijnlijk telefoontje gehad over een van mijn beste kameraden David, een vriend die ik al meer dan 30 jaar ken, en mee opgegroeid ben, is vandaag overleden aan een zeldzame maar de krachtigste vorm van Lymfeklierkanker. Pas enkele weken geleden vastgesteld, en al volledig uitgezaaid, hij had geen enkele kans meer om er tegen te vechten. Ik ben er ondersteboven van en mijn gedachte zijn bij z'n vrouw en hun 3 kinderen. Daar er geen familie is aan beider kanten, en Pascale er kompleet onderdoor zit, en zich sterk probeert te houden, heb ik samen met mijn broer besloten om de afhandeling en opvolging van begrafenis en alles wat er bij hoort op ons te nemen, en een deel van David z'n vaderlijke taken t.o.? z'n kinderen hun sport en naschoolse activiteiten over te nemen en zorgen dat het niet fout kan lopen met de kids hun gedrag. Ik hoop dat we er in slagen, al zal het zwaar worden dit er nog bij nemen, maar ik ga dit doen met heel m'n hart.

bij deze veel sterkte en succes toe gewenst.
We zullen er voor je zijnWinking my eye!!
Tekhead    posted on 06-05-2010 01:15
Heel lang geleden, na een paar dagen onafgebroken feesten, hebben we elkaar tijdenseen after party beloofd dat we altijd voor elkaars partner en familie zouden zorgen indien hij of ikzelf dat niet meer zou kunnen. Het is nu zover, en ik ben een man van mijn woord.
walteur    posted on 06-05-2010 01:43
Heel lang geleden, na een paar dagen onafgebroken feesten, hebben we elkaar tijdenseen after party beloofd dat we altijd voor elkaars partner en familie zouden zorgen indien hij of ikzelf dat niet meer zou kunnen. Het is nu zover, en ik ben een man van mijn woord.

hij zou trots op je zijn man! Veel sterkte en veel respect!
Vassilli    posted on 06-05-2010 02:12
Heel veel sterkte Tekhead! Geweldig dat je dat voor 'm wil doen!
FML    posted on 06-05-2010 09:40
ik erger me echt kapot hier dubbel post hiero , achterlijke post daar , Wat moet ik kopen voor me eerste set daar.
op men duur staat er geen ruk meer op de frontpage! , owjah frontpage editen neen! ze posten tog wel overal en nergenst!!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
justjustin    posted on 06-05-2010 09:55
Poster: Luni-B
ik erger me echt kapot hier dubbel post hiero , achterlijke post daar , Wat moet ik kopen voor me eerste set daar.
op men duur staat er geen ruk meer op de frontpage! , owjah frontpage editen neen! ze posten tog wel overal en nergenst!!

Ik volg het niet helemaal meer....Sorry Cool
EDIT: Hey i'm from GBWinking my eye
User edit by justjustin on 06-05-2010 @ 09:55:49 (8%)
Bootstrap    posted on 06-05-2010 09:56

Erg veel sterkte ermee Tek, ik kan de manier waarop je dit aanpakt erg waarderen.

Even iets anders: zijn er hier meer mensen die gisteren lang?in de rij gestaan hebben bij park Transwijk in Utrecht om bij het bevrijdingsfestival naar binnen te komen? Ik heb zeker 1,5 uur gestaan en toen werd besloten dat het vol was. Uiteindelijk ben ik gewoon maar naar huis gegaan.. Ik vind het erg jammer dat alles tegenwoordig zo streng beveiligd moet zijn. Vorig jaar kon je gewoon het terrein oplopen en waren er geen grote problemen. Dit jaar moest je je tas openmaken en werd je op alles gecontroleerd. Erg jammer..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
ccc    posted on 06-05-2010 12:19
Poster: ccc
Ik ben op zoek naar een nummer waar een soort van deze tekst in geroepen wordt: 'I'm gonna make my man, I'm gonna make my man' of iets van 'i'm gonna make it mine, i'm gonna make it mine' erg goed kon ik het niet horen. Iemand een idee?

Ik ben er achter het is een vocal uit het nummer van de Black Eyed Peas - Rock that body.

Mixt-Ape    posted on 06-05-2010 12:22
Echt veel sterkte toegewenst Tek, prachtig dat je dit doet!
ccc    posted on 06-05-2010 13:28
Ik ben op zoek naar een volledige versie van Koen Groeneveld & Addy van der Zwan - LAX (Addy van der Zwan Mix).
Iemand een idee waar te krijgen? Hij staat op de nieuwe nope is dope 7.
Crazy    posted on 06-05-2010 13:31
Bedoel je niet de Koen Groeneveld mix?
Bouncy    posted on 06-05-2010 13:35
Wie van hier komt er zondagavond effe een biertje doen bij mij thuis (zondag word ik 18..)
Yorick    posted on 06-05-2010 14:20
Ben vandaag 20 geworden en heb Jagermeister en Bacardi koud staan..

Robert kom jij even langs(A)?
Estacy    posted on 06-05-2010 16:07
gefeliciteerd!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
XMatiC    posted on 06-05-2010 16:22
Profficiat !
Kamer anders ingedeeld ,?
Mijn Instalatie staat nu beter (meer licht ect)
Naast mijn bureau nog een kast geschoven op die kast staat mijn pc, cd's..
Vind het zo veel mooier :D
Lang op moeten wachten voor het te mogen doen :p
www.youtube.com/LennertDJ
Bartjens    posted on 06-05-2010 16:27
Poster: Yorick
Ben vandaag 20 geworden en heb Jagermeister en Bacardi koud staan..

Congratz! Cool
www.djbrowbeat.com
Esmee    posted on 06-05-2010 16:40
Roger heel veel sterkte en succes toegewenst de komende tijd!
ccc    posted on 06-05-2010 17:03
Poster: Crazy
Bedoel je niet de Koen Groeneveld mix?

Nee de Addy van der Zwan Mix. Staat ook op de nieuwe nope is? dope cd.
Ik vind hem op geen enkele website.
T-to-the-J    posted on 06-05-2010 17:05
Wow, sterkte tekhead!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Tekhead    posted on 06-05-2010 18:00
Thanx to you all, for your support.

En gefeliciteerd aan alle jarigen
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

118 Users online: 11 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 3.587
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.210.537