Poster: Tekhead
Idd, en weet zeker dat dat visa versa ook zo zou zijn. Kheb m'n hart regelmatig op m'n tong liggen, maar ben iemand waarop je altijd kan rekenen (als je het verdient uiteraard)
Poster: Crazy
Heel veel sterkte! Moet een flinke klap zijn geweest...
Al met al durf ik te wedden dat u het goed op zal vangen en ook wel stiekem een beetje trots zal worden wanneer u merkt dat het goed met de kinderen zal gaan.
gadver... net een zeer pijnlijk telefoontje gehad over een van mijn beste kameraden David, een vriend die ik al meer dan 30 jaar ken, en mee opgegroeid ben, is vandaag overleden aan een zeldzame maar de krachtigste vorm van Lymfeklierkanker. Pas enkele weken geleden vastgesteld, en al volledig uitgezaaid, hij had geen enkele kans meer om er tegen te vechten. Ik ben er ondersteboven van en mijn gedachte zijn bij z'n vrouw en hun 3 kinderen. Daar er geen familie is aan beider kanten, en Pascale er kompleet onderdoor zit, en zich sterk probeert te houden, heb ik samen met mijn broer besloten om de afhandeling en opvolging van begrafenis en alles wat er bij hoort op ons te nemen, en een deel van David z'n vaderlijke taken t.o.? z'n kinderen hun sport en naschoolse activiteiten over te nemen en zorgen dat het niet fout kan lopen met de kids hun gedrag. Ik hoop dat we er in slagen, al zal het zwaar worden dit er nog bij nemen, maar ik ga dit doen met heel m'n hart.
Heel lang geleden, na een paar dagen onafgebroken feesten, hebben we elkaar tijdenseen after party beloofd dat we altijd voor elkaars partner en familie zouden zorgen indien hij of ikzelf dat niet meer zou kunnen. Het is nu zover, en ik ben een man van mijn woord.
Poster: Luni-B
ik erger me echt kapot hier dubbel post hiero , achterlijke post daar , Wat moet ik kopen voor me eerste set daar.
op men duur staat er geen ruk meer op de frontpage! , owjah frontpage editen neen! ze posten tog wel overal en nergenst!!
Heel lang geleden, na een paar dagen onafgebroken feesten, hebben we elkaar tijdenseen after party beloofd dat we altijd voor elkaars partner en familie zouden zorgen indien hij of ikzelf dat niet meer zou kunnen. Het is nu zover, en ik ben een man van mijn woord.
Poster: ccc
Ik ben op zoek naar een nummer waar een soort van deze tekst in geroepen wordt: 'I'm gonna make my man, I'm gonna make my man' of iets van 'i'm gonna make it mine, i'm gonna make it mine' erg goed kon ik het niet horen. Iemand een idee?
Poster: Yorick
Ben vandaag 20 geworden en heb Jagermeister en Bacardi koud staan..
Poster: Crazy
Bedoel je niet de Koen Groeneveld mix?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.