Poster: Seca
Feestneus
hoe was't op de platenbeurs en met Tiesto'ke?
Poster: Seca
Feestneus
hoe was't op de platenbeurs en met Tiesto'ke?
Spelers doen het voor hun team he,? Fans en Spelers vinden niets fijner dan de tegen partij een oor aan te naaien
haha, wie herrinert zich die kopstoot niet? heey, jij vindt het een kutspel, omdat het je niet interesseert. Ik vindt het nog altijd verdomd leuk om te doen, en het is alles behalve elkaar de hele tijd naar de enkels trappen. Niks mooiers dan met 2-1 winnen van een zware tegenstander.
Poster: Esmee
volgensmij is die tiesto best wel een aardige gast
oh leuk gezellig...
ik zeg niet dat ik t een kutspel vind, ik zeg alleen dat ik al dat gedoe eromheen niet snap. Ik zie niet in, waarom je de hele a1 moet blokkeren, zoals gisteren omdat daar een spelersbusje lang rijdt? Damn gebruik je verstand eens... en doe gewoon normaal.
Ik kan ook best lang naar bepaalde wedstrijden kijken, vind ik nog best leuk, maar al dat overdreven gedoe eromheen slaat nergens op.
ook zoals ilja zei:
het is niet zomaar een spel he.
Poster: Esmee
Ik zie niet in, waarom je de hele a1 moet blokkeren, zoals gisteren omdat daar een spelersbusje lang rijdt?
Weet je wat het leukste was ? Dat hij zo heel verwonderd keek toen ik hem zei, ik ben geen fan van uw hedendaagse muziekkeuze, en ben niet onder de indruk van uw draaikunsten, maar wel van de artiest-fenomeen Tiesto.
Poster: the-melody
Amai tekhead, geweldig verhaal. Geweldig lijkt het me als je dat mag meemaken, als ik het zo hoor kwamen die andere 2 zelfs niet in aanmerking voor vragen te stellen??
Poster: Tekhead
is dat synisch bedoeld snoey ? Ben altijd rechtuit in communicatie, soms botst dat wel maar, ...so what ?
Poster: Tekhead
Heb op de platenbeurs wat zeldzame reggae en punkplaten gekocht, alsook nog een zeer zeldzame Zolex red vinyl van de Globe periode, en de eerste 12' van Dave Clarke, ben dus tevreden huiswaarts gegaan.
Nu het Tiesto verhaal. Om te beginnen hebben we door de organisators een fantastische avond beleeft, eerst een V.I.P. ontvangst, met champagne en bloedmooie hostessen, dan lekkere entrada tapas, en een rondleiding in de backstage, wat een unieke belevenis is, zo konden wij zien welke voorbereidingen er dienen getroffen te worden om een vlekkeloze show te garanderen, waanzin eigenlijk. Zo konden we ook al kennis maken met Tijs z'n vaste 8 koppige crew, een vriendenclub van jaren, die elkaar door en door kennen en vertrouwen en er zo voor zorgen dat alles vlekkeloos verloopt, knap toch wel. Nu kwam ik daar ook enkele bekende ex-collega's tegen van Stageco, de welgekende podiumbouwer uit Werchter, die weeral een hoog wauw gehalte haalde, door het mooie podium en decor, en die door Tiesto en Crew gekozen werden nadat ze onder de indruk waren geraakt van het gigantisch podium dat Stageco gebouwd heeft voor de nog aan de gang zijnde wereldtoer van U2 met hun Claw. Na nog wat keuvelen was het tijd om kennis te maken met Tiesto, en zoals je verwacht bij de sterren? komen ze steeds te laat, maar niet Tiesto, hij was meer dan mooi op tijd, en dat sierde hem al meteen. De 2 andere winnaars, kregen bijna een delirium toen Tiesto? zich voorstelde en hen een paar vragen stelde, hun antwoord was voor Tiesto even onduidelijk als voor mij, wat West Vlaams gebrabbel haha.
Ik had me een beetje voorbereid op deze ontmoeting, en dat viel klaarblijkelijk in goede aarde. Ik stelde mezelf voor en zei hem rechtuit dat ik een paar vragen had die andere mss niet zouden stellen, hij lachte en zei: doe maar hoor, ik heb het liever zo, dan dat vele mooi-praatjes vragen die ik zo vaak moet beantwoorden. Maar voor ik kon beginnen vragen stellen, stelde hijzelf enkele vragen over de history of house in Belgie (door m'n leeftijd wist hij dat ik het ontstaan ervan meegemaakt heb), en wie mijn favorieten van toen waren, en het viel mij echt op dat hij ongeloofelijk goed op de hoogte was en is uiteraard van de grote namen uit de Belgische housescene, en dat zijn eerste vinyl die hij kocht een new beat plaat was van de Confetti's, The Sound of C. (maar dat wist ik al langer). Dan heb ik hem ook de vraag gesteld over het grote twistpunt hier op djr, de beste dj van de wereld zijn, hoe hij dat zelf ervaarde, en zijn antwoord was, wat ik gehoopt, maar niet verwacht had: ' het was en is de belangrijke ruggesteun voor mijn carriere en opende vele deuren, daarvoor ben ik de prijs en titel zeer genegen, maar vind 'beste' dj een verkeerde benaming, populairste zou de juiste benaming moeten zijn, want vind van zichzelf dat hij helemaal de beste niet is, want technisch zijn er veel grotere artiesten, en hij noemde o.a. Carl Cox, Ritchie Hawtin,grandmaster Flash, e.a. (allen oude rotten in't vak).
een volgend onderwerp was zijn muziek voorkeur, vroeger en nu, en waarom hij een andere weg is gaan bewandelen, en zijn antwoord was: als je in de dansscene blijft producen, zal je altijd als dj aanzien worden, en ik wil meer zijn dan alleen maar een dj.
Het moet gezegd dat Tiesto een zeer aangename gesprekspartner was, die nooit uit de hoogte overkwam, en met veel gevoel voor humor antwoorden gaf. Ik heb hem ook rechtuit gezegd, dat ik geen fan van z'n hedendaagse platen ben, maar dat hij wel een zeer positieve indruk op mij heeft nagelaten.
Een verslag van z'n optreden zal ik wat later plaatsen, anders wordt deze quote te lang om te lezen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.